Ik zou het maar niet zo hard roepen. Ik kan me een partij van Federer - Nishikori herinneren waar Federer aardig weggespeeld werd...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef danusz1986 het volgende:
Federer wint deze US Open. Nishikori gaat dit nooit redden fysiek tegen Federer plus de zenuwen die parten gaan spelen. Zie Cilic ook niet winnen van Federer. GS nummer 17 is in the making!
Nishikori staat niet voor niets in de finale. Mentaal sterk, goed verdedigend en een snoeiharde forehand.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:03 schreef 1239758715981 het volgende:
Nog 3 punten
Ik ben best nerveus. Federer heeft hier een heel goede kans op slam 18
18quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
Boys, is het nou GS 17 of 18 evt voor Federer?
De kans voor federer op een GS is toegenomen. helemaal op scherp tegen Cilic vanwege dit en dan Kei oprollen in de finale met al zijn ervaring.quote:
18!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
Boys, is het nou GS 17 of 18 evt voor Federer?
Wat een hoop! De kans gaat dan idd klein worden dat Nadal het nog zal ovetreffen. Al is het wel mogelijk.quote:
Het is 36,5 C.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had hij vroeger ook vaak last van. Dacht dat het nu minder was, maar dit is misschien extreem. Weet niet hoeveel graden het daar is. Nishikori komt zelf natuurlijk uit een heet land.
Met Kei? Kan, maar kan me ook voorstellen dat die keinerveus is (no pun intended).quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:04 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik denk anders dat Federer hier ook aardig moeite mee zal hebben.
Nadal heeft er 14.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat een hoop! De kans gaat dan idd klein worden dat Nadal het nog zal ovetreffen. Al is het wel mogelijk.
Wat? Nee man, Nishikori speelt als Djokovicquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:13 schreef grrrrg het volgende:
Federer en Nishikori hebben bijhoorlijk hetzelfde spelletje, maar ik krijg de indruk dat Nishikori er nog een stukje beter in is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |