Japan is niet echt een heet land, volgens mij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had hij vroeger ook vaak last van. Dacht dat het nu minder was, maar dit is misschien extreem. Weet niet hoeveel graden het daar is. Nishikori komt zelf natuurlijk uit een heet land.
Ah oke, ben er nog nooit geweest. Staat wel op mn to-do lijstquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Japan is niet echt een heet land, volgens mij.
Noorden is vrij koud, zuiden vrij warm volgens mij. Ik weet niet waar ie vandaan komt, maar hij is op best jonge leeftijd naar Amerika gegaan hoorde ik vorige wedstrijdquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Japan is niet echt een heet land, volgens mij.
Haha, ik ook niet hoor. Maar volgens mij staat het wel aardig noordelijk. Maar ik denk ook wat dat het zuiden wel aardig warm kan zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah oke, ben er nog nooit geweest. Staat wel op mn to-do lijst
Dan kan hij er vast beter mee omgaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Noorden is vrij koud, zuiden vrij warm volgens mij. Ik weet niet waar ie vandaan komt, maar hij is op best jonge leeftijd naar Amerika gegaan hoorde ik vorige wedstrijd
Djokovic heeft ook een aardig tijdje in Spanje getraind, naar ik mij herinner.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan kan hij er vast beter mee omgaan.
Djoko speelt natuurlijk niet zijn beste tennis, maar als hij na 2 loodzware wedstrijden in zijn eerste GS halve finale van Djokovic wint ben je wel een held hoor.
Zeker. Hij is erg dichtbij, 2 holds verwijderd van een stunt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan kan hij er vast beter mee omgaan.
Djoko speelt natuurlijk niet zijn beste tennis, maar als hij na 2 loodzware wedstrijden in zijn eerste GS halve finale van Djokovic wint ben je wel een held hoor.
Ik denk anders dat Federer hier ook aardig moeite mee zal hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:03 schreef 1239758715981 het volgende:
Nog 3 punten
Ik ben best nerveus. Federer heeft hier een heel goede kans op slam 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |