Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:23 schreef iBenny het volgende:
DJ? Gister bij RTL Late Night is voor mij bevestigd dat t enkel een kwestie is van een USB'tje inpluggen
Zo makkelijk is het ook niet. Maar het is niet heel moeilijk en niet HGT waardig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:23 schreef iBenny het volgende:
DJ? Gister bij RTL Late Night is voor mij bevestigd dat t enkel een kwestie is van een USB'tje inpluggen
Dit is niet iets voor Hollands Got Talent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:23 schreef appelen het volgende:
Fylax is jelly dat hij zelf niets durft
Zelf muziek maken is lastig... plaatjes aan elkaar zetten is makkelijkerquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het ook niet. Maar het is niet heel moeilijk en niet HGT waardig.
Klopt en beetje door elkaar mixen. Niet moeilijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef Myraela het volgende:
Dit zijn toch gewoon kant en klaar nummertjes aanzetten?
Nee dat noem je een producer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Beste dj van de wereld maakt zelf ook nummers en draait niet alleen.
en springenquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef Myraela het volgende:
Dit zijn toch gewoon kant en klaar nummertjes aanzetten?
Garrix is 17, vliegt de hele wereld over en heeft bakken met geldquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
springen en de handen in de lucht doen
Incl virussen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Nou ik vond het bagger
Die nummertjes kan ik ook wel via Limewire binnenhalen en achter elkaar zetten
preciesquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ach hij is 11. Hij weet nog niet beter.
Fixedquote:
Kan niet limewire is dooooooodquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Nou ik vond het bagger
Die nummertjes kan ik ook wel via Limewire binnenhalen en achter elkaar zetten
Beste dj's zijn bv Tiësto en Guetta geweest, die maken zelf ook muziek.quote:
Spring je ook?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef iBenny het volgende:
*Opent Spotify, klikt 3x op "next song" en springt*
..nu ben ik ook een DJ
Ja maar dat noem je producer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beste dj's zijn bv Tiësto en Guetta geweest, die maken zelf ook muziek.
Ik dacht dat hij doelde op de titel beste dj vd wereld.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar dat noem je producer.
Tiesto en Guetta zijn DJ/Producers
Een dj draait en een producer maakt muziek. Je kan beide zijn maar je kan ook 1 van de 2 zijn.
"Ik kan andermans muziek door elkaar mixen terwijl andere mensen voor mij de geluidsinstallatie bouwen en een enorm coole lichtshow ontwerpen. Ik heb talent!"quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef Fylax het volgende:
hoe wou je dit uitwerken tot liveshows enzo.
Als beste dj van de wereld hoef je niet persee plaatjes te maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij doelde op de titel beste dj vd wereld.
Die krijg je niet door enkel draaien.
Maar never mind.
Als je zelf nog wat muziek bedenkt en maakt, ben je beroemd en rijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Ik kan andermans muziek door elkaar mixen terwijl andere mensen voor mij de geluidsinstallatie bouwen en een enorm coole lichtshow ontwerpen. Ik heb talent!"![]()
zelfde als je zangers hebt en singer/songwriter. snap je ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij doelde op de titel beste dj vd wereld.
Die krijg je niet door enkel draaien.
Maar never mind.
Ja maar laat dat nou net zijn wat de meeste zelf benoemde DJ's (zoals dat ventje) niet kunnen. Die kunnen alleen andermans bestaande muziek aan elkaar plakken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je zelf nog wat muziek bedenkt en maakt, ben je beroemd en rijk
Je quote nu twee keer?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
zelfde als je zangers hebt en singer/songwriter. snap je ?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
De gene die nu nee zegt krijgt Gordon's lul in zijn oog
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je quote nu twee keer?![]()
Ik snap het prima. Jij denkt anders. Laat maar.
The crappeningquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik dacht even je houd het netjes maar je hormonen kregen weer de overhand. Volgende keer beter.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik dacht even je houd het netjes maar je hormonen kregen weer de overhand. Volgende keer beter.
Tekst kwijt terwijl een band draait?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
is ze nou de tekst kwijt of wordt er geknipt?
Er werd of geknipt of ze wist haar tekst niet want zo gaat het nummer niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tekst kwijt terwijl een band draait?
Auditie is altijd 2 min dus je zingt niet allesquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er werd of geknipt of ze wist haar tekst niet want zo gaat het nummer niet.
De band loopt door, dus dan zou ze niks zingen, of iets totaal verkeerds op de muziek... dus gekniptquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er werd of geknipt of ze wist haar tekst niet want zo gaat het nummer niet.
Wel lelijk ingekort dan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:33 schreef appelen het volgende:
[..]
Auditie is altijd 2 min dus je zingt niet alles
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De band loopt door, dus dan zou ze niks zingen, of iets totaal verkeerds op de muziek... dus geknipt
quote:
Vind ik ook.. Wat was ze toen nog zo leuk en knap.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laten we een moment van stilte in acht nemen
groet brittannie... leetowers... zoiets?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:35 schreef Stickertje het volgende:
juu k, latvia...
of je kan gewoon de nederlandse namen voor die landen noemen
Dat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Wat is het weer slecht in beeld gebracht.
stoorde ik mij vorige week ook al aanquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Slechte regie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Dan ook... al poppende...quote:
darude - sandstormquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
hoe heette dat lekker nummertje bij dat popping duo?
Bij de DJ set zat hij zijn hoofd tegen een steunbalk te rammenquote:
Sinds wanneer hebben 15 jarigen genoeg geld voor een abo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:40 schreef appelen het volgende:
Fylax, de spammer met een abokut combi
Ik heb geen abo meer en ik probeer in meerdere topics te posten. Kut dus. :"rquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:40 schreef appelen het volgende:
Fylax, de spammer met een abokut combi
zijn er topics waar jij niet in post?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen abo meer en ik probeer in meerdere topics te posten. Kut dus. :"r
Ik post nu in Beat it en HGT en dat is best klote zonder abo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn er topics waar jij niet in post?
Het mag best een onsje minder hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen abo meer en ik probeer in meerdere topics te posten. Kut dus. :"r
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik post nu in Beat it en HGT en dat is best klote zonder abo.
Ik heb er wel geld voor maar ja, betalen voor fokquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben 15 jarigen genoeg geld voor een abo?
Nee ik kan er 3 als ik wil.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
je kan maar 1 programma kijken
Hoe was dat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:45 schreef DjeDje het volgende:
Het erge is. Ik zat in het publiek bij HGT.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het terug gezien, was idd zonde van mijn tijd
Vertel wat er nep aan is? ''Alles'' Ja maar watquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vreselijk. Te veel camera's die op je smoel worden gedouwd. En alles is nep..
Nep? Neeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vreselijk. Te veel camera's die op je smoel worden gedouwd. En alles is nep..
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
0 liefde in het spel. Je ziet die vent kijken
Paardenbekquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
glennis grace![]()
NEE NEE NEEEEEEEEEE
Ditquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij haten ze elkaar nog net niet.
Jury weet van te voren al weten wie doorgaan. Wordt ingefluisterd wie ze golden ticket moeten geven etc. Alles voor kijkcijfers..quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vertel wat er nep aan is? ''Alles'' Ja maar wat
"dankjulliewel"quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
glennis grace![]()
NEE NEE NEEEEEEEEEE
Serieus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jury weet van te voren al weten wie doorgaan. Wordt ingefluisterd wie ze golden ticket moeten geven etc. Alles voor kijkcijfers..
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
0 liefde in het spel. Je ziet die vent kijken
Wtfquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jury weet van te voren al weten wie doorgaan. Wordt ingefluisterd wie ze golden ticket moeten geven etc. Alles voor kijkcijfers..
Kennis zit in deze aflevering, vertelde alles aan ons natuurlijk. Zij mocht ook niks ivm met dat programma werdt gezegd wat zij moest zeggen in afleveringquote:
Huh sorry nog een keer ik snap je post niet zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kennis zit in deze aflevering, vertelde alles aan ons natuurlijk. Zij mocht ook niks ivm met dat programma werdt gezegd wat zij moest zeggen in aflevering
Bij iedereen wordt ingefluisterd zelfs bij familieleden etc. wat ze moeten zeggen en wat niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huh sorry nog een keer ik snap je post niet zo.
dus ook bij de mensen die bij robert staan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Bij iedereen wordt ingefluisterd zelfs bij familieleden etc. wat ze moeten zeggen en wat niet.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
suzanne vindt straks een drol op de deurmat van andy
of plasquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
Heb je ook even de lotto-nummers voor me?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef Fylax het volgende:
Ik voelde al van te voren aan dat ze zouden zeggen ''zij solo''
Hoeveel nummers ookalweer?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je ook even de lotto-nummers voor me?
9/10 keer wel..quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
dus ook bij de mensen die bij robert staan?
Goedkope (lees gratis) manier om hopelijk ontdekt te worden denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:56 schreef Myraela het volgende:
Pff. Waarom doen mensen dit.Gewoon even wat aandacht krijgen.
Wilde ik ook, maar kabeltje was te kort en tv te groot voor de deurquote:
Dat baantje heeft ze dan ook al.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou ja je kan zeggen wat je wil, knip en plak het een beetje leuk en het is een prima auditie voor een presenteer baantje bij de lokale omroep ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |