SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult het pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als stelletje.
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Was enig ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:42 schreef Rijst het volgende:
Tim86 ik snap niet waarom ze dat hebben veranderd. HEA op zon kaartje was toch gewoon leuk
Maar dit is een nieuwe feature en laat zien waarom EA zo'n geweldig innovatief bedrijf is!!11!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dan nog eens de bal door de benen van de keeper gespeeld kunnen krijgen. Dat wordt lachen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was enig ja.
Maar dit is een nieuwe feature en laat zien waarom EA zo'n geweldig innovatief bedrijf is!!11!![]()
kan het niet geloven ik was de man die altijd pech heeft met packs sinds fifa 12 en vandaag pull ik dit:
http://imgur.com/vu6ZB5z
http://imgur.com/a62HYoU. en 2x dezelfde jood IF russianleague 😩
[ Bericht 9% gewijzigd door elshaarawy92 op 06-09-2014 19:11:14 ]![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:05 schreef elshaarawy92 het volgende:
kan het niet geloven ik was de man die altijd pech heeft met packs sinds fifa 12 en vandaag pull ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] en 2x dezelfde jood IF russianleagueNu nog de man worden die een plaatje in een forum kan posten.
![]()
wat is fok toch kut op iphone..quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nu nog de man worden die een plaatje in een forum kan posten.
![]()
Meteen de enige verandering aan futquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was enig ja.
Maar dit is een nieuwe feature en laat zien waarom EA zo'n geweldig innovatief bedrijf is!!11!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die handanovic had ik trouwens ook in een goldpack, maar uit 500k ofzo dus alsnog dik verlies.
Goede keeper overigens![]()
kiid wie had er gister nou gewonnen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ozzquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:33 schreef over_hedge het volgende:
kiid wie had er gister nou gewonnen?![]()
Hij is echt duur geworden ineens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik wil ook een TOTS Robben voor 10.6 miljoen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goede timing van jequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is echt duur geworden ineens.Ik ga wel voor de Hulk variant. Wat YT reviews gezien en men is wel positief over hem.
![]()
Gelijkspel, ik won Ozz en hij won daarna van mij. Beslissende potje moet nog gespeeld wordenquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:33 schreef over_hedge het volgende:
kiid wie had er gister nou gewonnen?![]()
Inmiddels 9.3 miljoen coins. Wat voor team bouwen? 4-1-2-1-2 ligt wel mijn voorkeur, met een LM en een RM.![]()
Gewoon een standaard bundesliga team.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:19 schreef Rogan het volgende:
Inmiddels 9.3 miljoen coins. Wat voor team bouwen? 4-1-2-1-2 ligt wel mijn voor keur, met een LM en een RM.
Als je zo slim bent om 9.3 miljoen coins te genereren kun je vast ook wel een 4-1-2-1-2 team in elkaar zetten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:19 schreef Rogan het volgende:
Inmiddels 9.3 miljoen coins. Wat voor team bouwen? 4-1-2-1-2 ligt wel mijn voor keur, met een LM en een RM.![]()
Ja dat was ook maar per ongeluk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede timing van jeIk ga wel voor de Hulk variant. Wat YT reviews gezien en men is wel positief over hem.
Hulk lijkt mij ook wel een baasje ook stijf links met goede shooting maar dan veel sterker.
Als het een fatsoenlijk ding is kan dat gewoon. 30 graden en gaan met die banaan. Bij die pauperdingen wil er nog weleens wat gaan roesten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:18 schreef wieisboos het volgende:
Yo mensen. Kan ik een rugzak gewoon in de wasmachine gooien? of gaat tie dan kapot
En gewoon laten drogen erna, niet in de droger.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij heeft een autobuyer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zo slim bent om 9.3 miljoen coins te genereren kun je vast ook wel een 4-1-2-1-2 team in elkaar zetten.
Vandaag al 1,60 verdiend![]()
![]()
Het feit dat Hulk 2.65 miljoen kost baart me dan gelijk zorgen. Als het echt een baas is, was hij wel duurder geweest. Maar goed, kan ook door zijn competitie komen natuurlijk. Morgen eventjes uitproberenquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat was ook maar per ongeluk.
Hulk lijkt mij ook wel een baasje ook stijf links met goede shooting maar dan veel sterker.![]()
![]()
Niet. Je krijgt die coins niet verkochtquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft een autobuyer.
Weet ik. Software bouwt zijn vermogen op, en dan mogen wij een team voor hem gaan maken. Die dikke trol van die stream, die gaf iemand tenminste nog 200K voor het maken van een elftal.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft een autobuyer.
Jup en ik heb nog steeds in mijn achterhoofd hoe hij vorig jaar was, log en niet wendbaar. Ik denk iig dat het wel door zijn competitie komt en daardoor moeilijk met goede spelers kan linken..quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het feit dat Hulk 2.65 miljoen kost baart me dan gelijk zorgen. Als het echt een baas is, was hij wel duurder geweest. Maar goed, kan ook door zijn competitie komen natuurlijk. Morgen eventjes uitproberenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben in 1 dag van 100k naar 400k gegaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft een autobuyer.
Vandaag al 1,60 verdiend
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wow , 30 cent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben in 1 dag van 100k naar 400k gegaan
En het mooiste is dat ik waarschijnlijk Fifa 14 helemaal niet meer speel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik 200k heb verdiend en ik ga nog meer winst maken. Nog nooit zo'n goede SMLENO-dag gehad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet. Je krijgt die coins niet verkocht![]()
Moet lukken, thxquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het een fatsoenlijk ding is kan dat gewoon. 30 graden en gaan met die banaan. Bij die pauperdingen wil er nog weleens wat gaan roesten.
En gewoon laten drogen erna, niet in de droger.![]()
Jup of een nep cola met een grote doos lucifers.quote:
Fikkie steken.
7 items in 2 seconden verkocht. Goml, DS2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
7 items in 2 seconden verkocht. Goml, DS2.#SMVEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
7 items in 2 seconden verkocht. Goml, DS2.Ik vind traden zonder autobuyer toch leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik denk inderdaad dat daar het verschil in zit. Jij haalt je voldoening uit het traden, bij de rest is het gewoon zoveel mogelijk coins farmen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind traden zonder autobuyer toch leuker.Lekker blijven doen dus.
Je mist ibra. Ibra maakt elk team goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:35 schreef Toefjes het volgende:
Kut team nummer 361. Wanhoop.
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik was vandaag bij de studio van VI. Best wel klein eigenlijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nope, Ibra laat elk team pauper spelen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je mist ibra. Ibra maakt elk team goed.Ik merkte aan mijzelf dat ik constant de bal naar hem ging spelen
Dit. Plus Neymar heeft een veel beter moyenne dan Ibrahimovic.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope, Ibra laat elk team pauper spelen.Ik merkte aan mijzelf dat ik constant de bal naar hem ging spelen
![]()
Ja dat herken ik ook wel een beetje. Opeens allemaal skills gaan doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope, Ibra laat elk team pauper spelen.Ik merkte aan mijzelf dat ik constant de bal naar hem ging spelen
Al werkt dat best vaak ook gewoon goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dacht je dat het vrijdag was ouwe reus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef over_hedge het volgende:
Ik was vandaag bij de studio van VI. Best wel klein eigenlijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je er een 'gewone' 4-3-3 van maakt heeft iedereen 9 chem.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit. Plus Neymar heeft een veel beter moyenne dan Ibrahimovic.
oh wacht, diego
Bij mij niet zo want ik had ook te hoge verwachtingen van TIF Ibra. Ik vond zijn NIF eigenlijk beter.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat herken ik ook wel een beetje. Opeens allemaal skills gaan doen.Al werkt dat best vaak ook gewoon goed.
Ik wil zijn 88 CAM versie ook nog uitproberen eigenlijk. Heb jij die?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit. Plus Neymar heeft een veel beter moyenne dan Ibrahimovic.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:41 schreef Zhano het volgende:
Haha wieisboos z'n pakje fristi is lek gegaan in z'n tas xD
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht je dat het vrijdag was ouwe reus?Ik werk bij/voor rtl, en waren vandaag open studio dagen. Dus kon iedereen rondlopen op het media park etc. En dus ook in de studio van VI kijken. En die was ik nog nooit geweest. Maar lijkt op tv echt een stuk groter.
Dat zei ik al toen je hem kochtquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij niet zo want ik had ook te hoge verwachtingen van TIF Ibra. Ik vond zijn NIF eigenlijk beter.
[..]
Ik wil zijn 88 CAM versie ook nog uitproberen eigenlijk. Heb jij die?Dat ik zijn nif beter vond.
Helaas niet. Is nu ook alweer rond de 8 miljoen. Zou hem kunnen kopen als ik Benzema en Muller verkoop. Even kijken hoe ver ik komquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij niet zo want ik had ook te hoge verwachtingen van TIF Ibra. Ik vond zijn NIF eigenlijk beter.
[..]
Ik wil zijn 88 CAM versie ook nog uitproberen eigenlijk. Heb jij die?![]()
![]()
Ben je een grimeur?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee.Ik werk bij/voor rtl, en waren vandaag open studio dagen. Dus kon iedereen rondlopen op het media park etc. En dus ook in de studio van VI kijken. En die was ik nog nooit geweest. Maar lijkt op tv echt een stuk groter.
weet je hoe vervelend dat isquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:41 schreef Zhano het volgende:
Haha wieisboos z'n pakje fristi is lek gegaan in z'n tas xD![]()
![]()
Klopt en ik wilde je niet geloven.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zei ik al toen je hem kochtDat ik zijn nif beter vond.
Die was vanmiddag nog 5..quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas niet. Is nu ook alweer rond de 8 miljoen. Zou hem kunnen kopen als ik Benzema en Muller verkoop. Even kijken hoe ver ik kom
Hoezo zou ik een grimeur zijn?quote:![]()
Maar nee ik ben een multimedia medewerker. Beetje fotos en filmpjes maken enzo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tofquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee.Ik werk bij/voor rtl, en waren vandaag open studio dagen. Dus kon iedereen rondlopen op het media park etc. En dus ook in de studio van VI kijken. En die was ik nog nooit geweest. Maar lijkt op tv echt een stuk groter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee vond ik wel bij jou passen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een grimeur zijn?![]()
Maar nee ik ben een multimedia medewerker. Beetje fotos en filmpjes maken enzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee vond ik wel bij jou passen eigenlijk.oke
Ik kan wel photoshoppen. Kom je ook een eind mee.
5? Wat de kk fuckquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt en ik wilde je niet geloven.
[..]
Die was vanmiddag nog 5..![]()
![]()
Kon het niet laten Toefjes.Waarom niet gewoon Marcelo LB?
Verder wel echt een bazenteam.
Een digitale grimeur dan, beetje puistjes wegwerken van BN'ers.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]oke
Ik kan wel photoshoppen. Kom je ook een eind mee.Kom jij wel eens BN'ers tegen?
Jup de prijzen waren heel laag vanmiddag.. Gisterenavond gelukkig alles verkocht.quote:Wil wel even een potje tegen die Hulk van jou.
Nee ik heb niks met bnn`ers te maken. Al is er 3 oktober wel 25 jaar rtl feest. Wat 25 uur duurt. Op de SS Rotterdam. Daar komen wel heel veel bnners naar toe.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een digitale grimeur dan, beetje puistjes wegwerken van BN'ers.Kom jij wel eens BN'ers tegen?
Via een rtl feest app kan je precies kijken wie er komen. Zelfs de snor komt
Ik vind Marcelo geen fijne speler. Als ik voor de max chem voor Pepe ga, dan ga ik eerder voor Eliseu. Wel liev dat je meedenktquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Kon het niet laten Toefjes.Waarom niet gewoon Marcelo LB?
[ afbeelding ]
Verder wel echt een bazenteam.![]()
![]()
![]()
25 uur? Godver je zal maar zo lang met die sacherijn opgesloten op een boot zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee ik heb niks met bnn`ers te maken. Al is er 3 oktober wel 25 jaar rtl feest. Wat 25 uur duurt. Op de SS Rotterdam. Daar komen wel heel veel bnners naar toe.Via een rtl feest app kan je precies kijken wie er komen. Zelfs de snor komt
Maar als je gaat pleur dan even die Albert Verlinde over de railing.
Zal morgen worden, nu dienst tot 23:00, en na het werk Fifa'en is vragen om controllers tegen de muurquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup de prijzen waren heel laag vanmiddag.. Gisterenavond gelukkig alles verkocht.Wil wel even een potje tegen die Hulk van jou.
![]()
![]()
Iedereen aan de coke op zo'n feest. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
25 uur? Godver je zal maar zo lang met die sacherijn opgesloten op een boot zitten.Maar als je gaat pleur dan even die Albert Verlinde over de railing.
![]()
Ja. hebben heel die boot plus een hotel afgehuurd. Dus iedereen slaapt daar. opzich wel tof want feestjes bouwen kunnen ze wel bij rtl.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
25 uur? Godver je zal maar zo lang met die sacherijn opgesloten op een boot zitten.Maar als je gaat pleur dan even die Albert Verlinde over de railing.
"Slaapt" daar, zoals Toefjes al zei:quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. hebben heel die boot plus een hotel afgehuurd. Dus iedereen slaapt daar. opzich wel tof want feestjes bouwen kunnen ze wel bij rtl.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen aan de coke op zo'n feest. Kan niet anders.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja vast wel. Al hou ik het wel bij bier.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
"Slaapt" daar, zoals Toefjes al zei:
[..]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jup want je moet scherp blijven voor je missie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja vast wel. Al hou ik het wel bij bier.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wel heel snelquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje zwak middenveld of niet?
Met zijn 3en samen hebben ze net zoveel strength als 1 Toure
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 scheet en ze liggen allemaal op hun rug.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met zijn 3en samen hebben ze net zoveel strength als 1 Tourequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1 scheet en ze liggen allemaal op hun rug.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut als je een tegenstander hebt die goed kan blazen want dan blaast hij in 1 keer dat middenveld omver haha liggen ze allemaal op de grondquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1 scheet en ze liggen allemaal op hun rug.![]()
Of een opponent die de dag ervoor bruine bonen op heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kut als je een tegenstander hebt die goed kan blazen want dan blaast hij in 1 keer dat middenveld omver haha liggen ze allemaal op de grond![]()
Bohhh, The Kooks hebben een nieuw album
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
foutjequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Met zijn 3en samen hebben ze net zoveel strength als 1 Toure
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kiid laatste potje zo doen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Het vorige vond ik maar meh. Dat daarvoor was geniaalquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Bohhh, The Kooks hebben een nieuw album![]()
Klopt ja, werd er niet beter op. Ik had hetzelfde met Arctic Monkeys. Moet ook bekennen dat de 2 nummers die ik net hoorde ook niet echt top waren..quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het vorige vond ik maar meh. Dat daarvoor was geniaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
invite maar pik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Live waren ze coolquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Bohhh, The Kooks hebben een nieuw albumAround town vind ik wel een leuk nummer van de nieuwe, down is vrij kut. Rest binnenkort maar eens luisteren.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gg Kiid, niet verdiend gewonnen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wel echt loser gedrag door nog ff tijd te rekken met je keeper.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef Kiid het volgende:
Ozzie: Jordy Clasie, Feyenoord 49.500 - 50.000 BIN - Wonderkiids.
Was dat voor of na die kick off glitch van jou?!quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel echt loser gedrag door nog ff tijd te rekken met je keeper.![]()
Je deed het in de vorige wedstrijden ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was dat voor of na die kick off glitch van jou?!
Ik doe dat nooit pikketanis, slechte verliezer ben jij zeg bah bahquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je deed het in de vorige wedstrijden ook.![]()
Fittie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon een kut streek door tijd te gaan rekken. Had die 2-0 anders wel gemaakt als het niet zou laggen als ik je 16 binnen liep.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit pikketanis, slechte verliezer ben jij zeg bah bah
Ach zo goed als je beweerde ben je in ieder geval niet.
heb toevallig nog popcorn liggenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit vraagt om een beslissende 100k match'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Insinueer je nou ook nog dat hij een lagswitch heeft?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, gewoon puur toeval, en dat meen ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Insinueer je nou ook nog dat hij een lagswitch heeft?Kan hij niks aan doen, maar zulke dingen tellen wel mee omdat hij aan de overkant de 1-1 binnen kopt uit een corner laatste minuut.
Tijd rekken als ik 1-0 achterstaquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een kut streek door tijd te gaan rekken. Had die 2-0 anders wel gemaakt als het niet zou laggen als ik je 16 binnen liep.
Ach zo goed als je beweerde ben je in ieder geval niet.
Hoef ook niet goed te zijn om van jou te winnen. Bedankt voor de 50k!![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tijd rekken als ik 1-0 achtersta
Hoef ook niet goed te zijn om van jou te winnen. Bedankt voor de 50k!![]()
![]()
Als je 2-1 voorkomt oetlul.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Had je die kick off glitch maar niet moeten doen. Of had je gehoopt dat ik hem meteen terug zou gooien naar je Ronaldo?quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Kiid het volgende:
Hoef ook niet goed te zijn om van jou te winnen. Bedankt voor de 50k!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat met je keepertje deed je de vorige wedstrijd ook al.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had je die kick off glitch maar niet moeten doen. Of had je gehoopt dat ik hem meteen terug zou gooien naar je Ronaldo?En Kickoff glitch gewoon gedaan omdat het de laatste minuut was.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien moeten jullie nog een potje en dan streamen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
helemaal zelf achter gekomen ja?
![]()
![]()
Dat komt omdat ik graag uitgooi naar een speler van mijn eigen team. Als ik zou willen tijdrekken dan had ik die 6 sec volgemaakt, bal los gelaten en dan geschoten naar een speler.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat met je keepertje deed je de vorige wedstrijd ook al.En Kickoff glitch gewoon gedaan omdat het de laatste minuut was.
![]()
Nee want jij zei het en ik heb er even op gelet en het gebeurde echt dat ik alleen naar hem speelde. Sorry ik zal voortaan even een bronvermelding erbij zetten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
![]()
helemaal zelf achter gekomen ja?
Altijd de trapzgod vermeldenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee want jij zei het en ik heb er even op gelet en het gebeurde echt dat ik alleen naar hem speelde. Sorry ik zal voortaan even een bronvermelding erbij zetten.![]()
Ok, wel vreemd dat je dan in de rest van de wedstrijd niet als een debiel heen en weer gaat rennen als de keeper de bal heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik graag uitgooi naar een speler van mijn eigen team. Als ik zou willen tijdrekken dan had ik die 6 sec volgemaakt, bal lost gelaten en dan geschoten naar een speler.
Naja, laat maar lekker rusten, gefeliciteerd met je overwinning. Ben er klaar mee.
kiid pik je dat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ok, wel vreemd dat je dan in de rest van de wedstrijd niet als een debiel heen en weer gaat rennen als de keeper de bal heeft.
Naja, laat maar lekker rusten, gefeliciteerd met je overwinning. Ben er klaar mee.![]()
Mooi. Veel plezier met Clasiequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ok, wel vreemd dat je dan in de rest van de wedstrijd niet als een debiel heen en weer gaat rennen als de keeper de bal heeft.
Naja, laat maar lekker rusten, gefeliciteerd met je overwinning. Ben er klaar mee.![]()
![]()
Heb hem al discard.quote:
Ach, reus heeft het weer van mij overgenomenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee want jij zei het en ik heb er even op gelet en het gebeurde echt dat ik alleen naar hem speelde. Sorry ik zal voortaan even een bronvermelding erbij zetten.
Zijn gewoon FUT wijsheden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb het idee dat die poepies denken dat ze het allemaal hebben uitgevonden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, reus heeft het weer van mij overgenomen
Zijn gewoon FUT wijsheden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fok ging kapot door al die gifjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Praat mattie praat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:57 schreef The_Yakuza het volgende:
#TeamOzz
Op een normalemanier is hij niet te beaten
Chemistryquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Boh begin dadelijk aan non shiny silvers
![]()
Gokhan Inlerhoop nog steeds dat hij ooit bij Fener komt voetballen. Wat een baas is dat op het middenveld.
Inler boven Xabi Alonso verkiezen.. klinkt plausibelquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Gokhan Inlerhoop nog steeds dat hij ooit bij Fener komt voetballen. Wat een baas is dat op het middenveld.
![]()
Gelukkig heeft ie zelf ook door dat ie niet zo goed is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is natuurlijk geen absolute topper, maar wel gewoon prima voetballer voor de subtop in Europa.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie zelf ook door dat ie niet zo goed is.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Echt van dat spul wat niet werkt.. koop dan gelijk een deca kuur.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
GodverMeteen die shit kopen iedereen, want wie wil er nou niet zo uitzien als die dude
![]()
zoiets heb ik laatst nog uitgepoept na taco tuesdayquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
GodverMeteen die shit kopen iedereen, want wie wil er nou niet zo uitzien als die dude
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Que?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt van dat spul wat niet werkt.. koop dan gelijk een deca kuur.Hij doet me denken aan zo'n midget uit BL2.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zoiets heb ik laatst nog uitgepoept na taco tuesday![]()
Oh, dit is van dat spul wat zich voordoet als anabolen dus mensen denken dat ze er superbreed van worden.. Maar als je gewoon een DECA + Dianabol kuur neemt dan shizzle je die shit veel beter.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Que?
[..]
Hij doet me denken aan zo'n midget uit BL2.
Vroeger vaak bij mensen moeten "darten".
Is het erg als ik hier helemaal niks van snap?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh, dit is van dat spul wat zich voordoet als anabolen dus mensen denken dat ze er superbreed van worden.. Maar als je gewoon een DECA + Dianabol kuur neemt dan shizzle je die shit veel beter.
Vroeger vaak bij mensen moeten "darten".![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het erg als ik hier helemaal niks van snap?sowwy.
ZowieZo al die Amerikaanse shit op internet over fitness enzo, mensen verdienen daar grof geld aan omdat anderen echt desperate zijnquote:
Maar wat is dat 'darten' dan?![]()
Ja in Amerika is echt iedereen bezig met dat fitnessen en om superbreed te worden. Zelfs vrouwen met spieren waar de meeste mannen klein bij lijken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:56 schreef Zhano het volgende:
ZowieZo al die Amerikaanse shit op internet over fitness enzo, mensen verdienen daar grof geld aan omdat anderen echt desperate zijn
Maar wat is dat 'darten' dan?
Spuitje bij iemand in zijn been zetten. Die gasten waren echt continu bezig met dat soort shit. Alleen bij iemand een stuk van zijn spier op zijn dijbeen weg omdat hij verkeerd gezet was...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar de rest van die spier was wel weer ultra sterk en groot natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja in Amerika is echt iedereen bezig met dat fitnessen en om superbreed te worden. Zelfs vrouwen met spieren waar de meeste mannen klein bij lijken.
Spuitje bij iemand in zijn been zetten. Die gasten waren echt continu bezig met dat soort shit. Alleen bij iemand een stuk van zijn spier op zijn dijbeen weg omdat hij verkeerd gezet was...![]()
Creatine werkt wel hoor, maar natuurlink zijn het officieel ook "voeding supplementen" en je zal er niet zoveel uit halen. Beste neem je gewoon test of dianabol als je snel resultaat wilt hebben.![]()
Nope.quote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar de rest van die spier was wel weer ultra sterk en groot natuurlijk.
zo loopt zijn been nu
Sneu voor zn vriendin.quote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
zo loopt zijn been nu![]()
Ah vroeger deed iedereen Deca + dianabol kuur. was nog best goedkoop ook.quote:Op zondag 7 september 2014 00:06 schreef Kiid het volgende:
Creatine werkt wel hoor, maar natuurlink zijn het officieel ook "voeding supplementen" en je zal er niet zoveel uit halen. Beste neem je gewoon test of dianabol als je snel resultaat wilt hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op zich hoeft het ook niet duur te zijn alleen de meeste nemen meerdere tegelijk om het aan te sterken of bijvoorbeeld de negatieve bijwerkingen tegen te gaan. Daarna nog een nakuur om het nog zoveel mogelijk vast te houden en je bent zo 2/3/400 euro kwijt voor een kilo of 2/3 als je geluk hebt.quote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah vroeger deed iedereen Deca + dianabol kuur. was nog best goedkoop ook.![]()
Jup en je hebt van die mensen die een kuur nemen en lekker elk weekend gaan zuipen enzo en aan het einde van de kuur maar 1 kilo aangekomen zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op zich hoeft het ook niet duur te zijn alleen de meeste nemen meerdere tegelijk om het aan te sterken of bijvoorbeeld de negatieve bijwerkingen tegen te gaan. Daarna nog een nakuur om het nog zoveel mogelijk vast te houden en je bent zo 2/3/400 euro kwijt voor een kilo of 2/3 als je geluk hebt.![]()
Jup dat bevordert je spiergroei.quote:Op zondag 7 september 2014 00:27 schreef Zhano het volgende:
Maar daar werd je dus gespierder van ofzo?
DECA gebruiken ze ook bij kanker- en aidspatienten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Hey I'm Rens RenS productions. A while ago I should like to start my own media business. and that I have done with this. By Rens productions you can do several things; For example you can attend a workshop on making movies for beginners, to create a custom photo shoot plan, a TV commercial acting in one of my films, to create a logo for your own business and hire disco lights. everything you do with yarn productions already sowiezo an experience in itself and we have not even mentioned the result.![]()
Die ja. En 'yarn' productionsquote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die random sowiezo er tussendoor.![]()
![]()
Kwam ook bij zoiets uit jaquote:Op zondag 7 september 2014 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij letterlijk heeft geprobeerd te vertalen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
watquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:43 schreef Zhano het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)e_af_met_1_opmerking
Die ga ik gebruiken!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
![]()
Zijn buurman zal dan Maver zijn want Maver gebruikt geen "mijn".Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohquote:Op zondag 7 september 2014 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begon met 2.370.000 en ik heb nu meer dan 2.8 miljoen. Wat een dag. En nu ga ik slapen
tik je bijna de 3 miljoen en dan begint FIFA 15.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Trade wonderkindquote:Op zondag 7 september 2014 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begon met 2.370.000 en ik heb nu meer dan 2.8 miljoen. Wat een dag. En nu ga ik slapen![]()
![]()
Abdiquote:Op zondag 7 september 2014 01:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Berggod nog in de bench![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 01:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt chanant.quote:Op zondag 7 september 2014 01:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
DS2 weer onder mijn naam aan het trollen?
e: shit verkeerde account.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 01:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt chanant.
e: shit verkeerde account.![]()
![]()
Ja je zit nooit meer op Skype dus we missen jouw input..quote:Op zondag 7 september 2014 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat Jizzticks nog niet is gemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee hoorquote:Op zondag 7 september 2014 01:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja je zit nooit meer op Skype dus we missen jouw input..![]()
release the kragle!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zoiets heb ik laatst nog uitgepoept na taco tuesday![]()
Kiid 2.0 is niet meer. Het begon mij te vervelen dus nu weer over op de voorzetten. Gomez in combinatie met Crossnaldo 7![]()
![]()
Heb al maanden geen FUT gespeeld maar als het om voorzetten aankomt is Llorente de nummer uno.quote:Op zondag 7 september 2014 12:03 schreef Kiid het volgende:
Kiid 2.0 is niet meer. Het begon mij te vervelen dus nu weer over op de voorzetten. Gomez in combinatie met Crossnaldo 7![]()
Nee joh gekkie, Gomezquote:Op zondag 7 september 2014 12:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb al maanden geen FUT gespeeld maar als het om voorzetten aankomt is Llorente de nummer uno.![]()
![]()
Gomez heeft bij mij 113 doelpunten uit 127 wedstrijden. Llorente 90 doelpunten uit 81 wedstrijden. Vond Gomez ook altijd wel fijn spelen maar vergeleken bij Llorente is het een amateur.quote:![]()
Klopt. Maar dat maakt mij niet zoveel uit. In FUT15 ga ik hopelijk gewoon door.quote:Op zondag 7 september 2014 01:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh
tik je bijna de 3 miljoen en dan begint FIFA 15.![]()
Kudo's voor Thad met de tips hoe om te gaan met high pressure 4-1-2-1-2 teamsGewoon de lange bal spammen en dan komt alles helemaal goed
![]()
![]()
het liefst van de RB naar de LWquote:Op zondag 7 september 2014 13:00 schreef Toefjes het volgende:
Kudo's voor Thad met de tips hoe om te gaan met high pressure 4-1-2-1-2 teamsGewoon de lange bal spammen en dan komt alles helemaal goed
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moet pas om half 3.quote:Op zondag 7 september 2014 13:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gewonnen ouwe stervoetballer van me?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Was Kent er ook?quote:Op zondag 7 september 2014 13:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o.a. twee chicks die 5 minuten lang stonden te tongen
hihi![]()
Ik ben nu wel heel benieuwd.
Ik had ook veel mee kunnen maken als ik naar het dorpsfeest was gegaan.. maar ik wilde de entree van 12,50 niet betalen dus ik ging niet.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Pauperquote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had ook veel mee kunnen maken als ik naar het dorpsfeest was gegaan.. maar ik wilde de entree van 12,50 niet betalen dus ik ging niet.
Skeereboyy.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha jippie. Is zeker zon corpsballetje?quote:Op zondag 7 september 2014 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee kent heeft nog steeds ontgroening, twee weken ofzo
Denkt dat hij status heeft en voelt zich goed omdat zijn pappie dure kleren koopt voor hem?
Iig zo zie ik die corpsmannetjes altijd![]()
![]()
Zijn gewoon 10 zakken doritos, belachelijke prijzen tegenwoordigquote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had ook veel mee kunnen maken als ik naar het dorpsfeest was gegaan.. maar ik wilde de entree van 12,50 niet betalen dus ik ging niet.![]()
![]()
dat valt wel mee denk ik, hij zit iig bij LANXquote:Op zondag 7 september 2014 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha jippie. Is zeker zon corpsballetje?
Denkt dat hij status heeft en voelt zich goed omdat zijn pappie dure kleren koopt voor hem?
Iig zo zie ik die corpsmannetjes altijd![]()
![]()
Nowhere last fromquote:Op zondag 7 september 2014 13:55 schreef Rijst het volgende:
PSN is weer DOWN he. Fucking waardeloze kutservice![]()
Moet zeggen dat het mij langzamerhand echt de strot uit komt.quote:Op zondag 7 september 2014 13:55 schreef Rijst het volgende:
Al die Xbox overlopers verneuken PSN.
Ja is de afgelopen 4 weken best kut. Als het nou gratis geweest was oke dan had ik niet geklaagdquote:Op zondag 7 september 2014 14:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het mij langzamerhand echt de strot uit komt.![]()
Dit.quote:Op zondag 7 september 2014 14:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja is de afgelopen 4 weken best kut. Als het nou gratis geweest was oke dan had ik niet geklaagdWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Hier doet tie het gewoon hoorquote:Op zondag 7 september 2014 13:55 schreef Rijst het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar hadden we rond deze tijd de stats al van FUT14, ik hoop dat de database snel online komt.twitter:futheadnews twitterde op zondag 07-09-2014 om 13:13:00Rest assured. As soon as we get the 'Go' from EA, the full #FUT15 database will be on Futhead. Keep an eye on @futheadsite for details. reageer retweet
![]()
In de top 10 vanmiddag
Ibrahimovic
Messi
Ronaldo
Suarez
Ribery
Robben
Neuer
Schweinsteiger
Iniesta
Wie is de nummer 10 die ik ben vergeten ?![]()
Pellequote:Op zondag 7 september 2014 16:40 schreef Maver24 het volgende:
In de top 10 vanmiddag
Ibrahimovic
Messi
Ronaldo
Suarez
Ribery
Robben
Neuer
Schweinsteiger
Iniesta
Wie is de nummer 10 die ik ben vergeten ?![]()
ga er maar niet van uit.quote:Op zondag 7 september 2014 16:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat zou baas zijn. ik hoop wel dat Pelle 80+ rating heeft![]()
http://www.feyenoordpings(...)over-terugkeer-.html
Kuyt volgend jaar terug naar de Kuip. Die hebben we toch niet meer nodig dan op z'n 34e![]()
hoewel hij nu wel in de BPL zit en EA heeft nogal een boner voor de BPL dus je hebt best kans dat ie 80 wordtquote:Op zondag 7 september 2014 16:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet hoor. 80 rating zou wel mooi zijn![]()
ja man Ryan Donk. Wat een baasquote:Op zondag 7 september 2014 16:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar Donk en Babel![]()
![]()
Ik ben vooral benieuwd naar Kouyate want hij is 74 in H2H. En de vraag is of hij CB of CDM is.
En ik ben benieuwd naar nog heeeeel veel andere spelers.![]()
De linker spits moet bij minimaal 2 goals per wedstrijd lopen en de enige spitsen waar ik mee heb gespeeld die dat kunnen zijn Gomez en TOTS Toni. Llorente is niks, slechte workrates en lagere positionering dan Gomez. Ook helpt het om meer snelheid te nemen omdat hij dan meer aanloop heeft.quote:Op zondag 7 september 2014 12:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gomez heeft bij mij 113 doelpunten uit 127 wedstrijden. Llorente 90 doelpunten uit 81 wedstrijden. Vond Gomez ook altijd wel fijn spelen maar vergeleken bij Llorente is het een amateur.![]()
Jij scoort elke wedstrijd 4 keer natuurlijk. Probeer eens online te spelenquote:Op zondag 7 september 2014 17:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
De linker spits moet bij minimaal 2 goals per wedstrijd lopen en de enige spitsen waar ik mee heb gespeeld die dat kunnen zijn Gomez en TOTS Toni. Llorente is niks, slechte workrates en lagere positionering dan Gomez. Ook helpt het om meer snelheid te nemen omdat hij dan meer aanloop heeft.![]()
Of je speelt playstation, daar is iedereen slecht.![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 17:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij scoort elke wedstrijd 4 keer natuurlijk. Probeer eens online te spelen![]()
![]()
Toch raar want FIWC gaat alleen via ps3. Dus de mensen die daar aan mee willen doen spelen op de ps3. Dus de beste spelers spelen op ps3quote:Op zondag 7 september 2014 17:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij scoort elke wedstrijd 4 keer natuurlijk. Probeer eens online te spelen![]()
![]()
Call of Duty level in Chernobil op Veteran.quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef The_Yakuza het volgende:
GAM / Welk spel leverde je de meeste ergernis op.![]()
Mijn uitspraak is gebaseerd op 1 potje CoD:MW2. Eerste keer op playstation 3, met die old skool controller haalde ik een kill streak van 30. Daarna heb ik me nooit meer tot dat niveau verlaagd.quote:Op zondag 7 september 2014 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch raar want FIWC gaat alleen via ps3. Dus de mensen die daar aan mee willen doen spelen op de ps3. Dus de beste spelers spelen op ps3![]()
30 maar? Dat was niks op 360quote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mijn uitspraak is gebaseerd op 1 potje CoD:MW2. Eerste keer op playstation 3, met die old skool controller haalde ik een kill streak van 30. Daarna heb ik me nooit meer tot dat niveau verlaagd.Nukes for days
![]()
Xbox haalde ik met Gomez ook altijd makkelijk een 2:1 ratio. Er zit echt geen verschil qua niveauquote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mijn uitspraak is gebaseerd op 1 potje CoD:MW2. Eerste keer op playstation 3, met die old skool controller haalde ik een kill streak van 30. Daarna heb ik me nooit meer tot dat niveau verlaagd.![]()
Die foto van IbraZonde van z'n skills
Zal de prijs wel wat drukken wellicht.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef Reemi het volgende:
Die foto van IbraZonde van z'n skills
Zal de prijs wel wat drukken wellicht.
is beter dan die op fukhead![]()
![]()
Die is al helemaal erg jaquote:Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is beter dan die op fukhead
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: