SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult het pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als stelletje.
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Was enig ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:42 schreef Rijst het volgende:
Tim86 ik snap niet waarom ze dat hebben veranderd. HEA op zon kaartje was toch gewoon leuk
Maar dit is een nieuwe feature en laat zien waarom EA zo'n geweldig innovatief bedrijf is!!11!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dan nog eens de bal door de benen van de keeper gespeeld kunnen krijgen. Dat wordt lachen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was enig ja.
Maar dit is een nieuwe feature en laat zien waarom EA zo'n geweldig innovatief bedrijf is!!11!![]()
kan het niet geloven ik was de man die altijd pech heeft met packs sinds fifa 12 en vandaag pull ik dit:
http://imgur.com/vu6ZB5z
http://imgur.com/a62HYoU. en 2x dezelfde jood IF russianleague 😩
[ Bericht 9% gewijzigd door elshaarawy92 op 06-09-2014 19:11:14 ]![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:05 schreef elshaarawy92 het volgende:
kan het niet geloven ik was de man die altijd pech heeft met packs sinds fifa 12 en vandaag pull ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] en 2x dezelfde jood IF russianleagueNu nog de man worden die een plaatje in een forum kan posten.
![]()
wat is fok toch kut op iphone..quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nu nog de man worden die een plaatje in een forum kan posten.
![]()
Meteen de enige verandering aan futquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was enig ja.
Maar dit is een nieuwe feature en laat zien waarom EA zo'n geweldig innovatief bedrijf is!!11!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die handanovic had ik trouwens ook in een goldpack, maar uit 500k ofzo dus alsnog dik verlies.
Goede keeper overigens![]()
kiid wie had er gister nou gewonnen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ozzquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:33 schreef over_hedge het volgende:
kiid wie had er gister nou gewonnen?![]()
Hij is echt duur geworden ineens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik wil ook een TOTS Robben voor 10.6 miljoen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goede timing van jequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is echt duur geworden ineens.Ik ga wel voor de Hulk variant. Wat YT reviews gezien en men is wel positief over hem.
![]()
Gelijkspel, ik won Ozz en hij won daarna van mij. Beslissende potje moet nog gespeeld wordenquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:33 schreef over_hedge het volgende:
kiid wie had er gister nou gewonnen?![]()
Inmiddels 9.3 miljoen coins. Wat voor team bouwen? 4-1-2-1-2 ligt wel mijn voorkeur, met een LM en een RM.![]()
Gewoon een standaard bundesliga team.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:19 schreef Rogan het volgende:
Inmiddels 9.3 miljoen coins. Wat voor team bouwen? 4-1-2-1-2 ligt wel mijn voor keur, met een LM en een RM.
Als je zo slim bent om 9.3 miljoen coins te genereren kun je vast ook wel een 4-1-2-1-2 team in elkaar zetten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:19 schreef Rogan het volgende:
Inmiddels 9.3 miljoen coins. Wat voor team bouwen? 4-1-2-1-2 ligt wel mijn voor keur, met een LM en een RM.![]()
Ja dat was ook maar per ongeluk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede timing van jeIk ga wel voor de Hulk variant. Wat YT reviews gezien en men is wel positief over hem.
Hulk lijkt mij ook wel een baasje ook stijf links met goede shooting maar dan veel sterker.
Als het een fatsoenlijk ding is kan dat gewoon. 30 graden en gaan met die banaan. Bij die pauperdingen wil er nog weleens wat gaan roesten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:18 schreef wieisboos het volgende:
Yo mensen. Kan ik een rugzak gewoon in de wasmachine gooien? of gaat tie dan kapot
En gewoon laten drogen erna, niet in de droger.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij heeft een autobuyer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zo slim bent om 9.3 miljoen coins te genereren kun je vast ook wel een 4-1-2-1-2 team in elkaar zetten.
Vandaag al 1,60 verdiend![]()
![]()
Het feit dat Hulk 2.65 miljoen kost baart me dan gelijk zorgen. Als het echt een baas is, was hij wel duurder geweest. Maar goed, kan ook door zijn competitie komen natuurlijk. Morgen eventjes uitproberenquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat was ook maar per ongeluk.
Hulk lijkt mij ook wel een baasje ook stijf links met goede shooting maar dan veel sterker.![]()
![]()
Niet. Je krijgt die coins niet verkochtquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft een autobuyer.
Weet ik. Software bouwt zijn vermogen op, en dan mogen wij een team voor hem gaan maken. Die dikke trol van die stream, die gaf iemand tenminste nog 200K voor het maken van een elftal.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft een autobuyer.
Jup en ik heb nog steeds in mijn achterhoofd hoe hij vorig jaar was, log en niet wendbaar. Ik denk iig dat het wel door zijn competitie komt en daardoor moeilijk met goede spelers kan linken..quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het feit dat Hulk 2.65 miljoen kost baart me dan gelijk zorgen. Als het echt een baas is, was hij wel duurder geweest. Maar goed, kan ook door zijn competitie komen natuurlijk. Morgen eventjes uitproberenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben in 1 dag van 100k naar 400k gegaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft een autobuyer.
Vandaag al 1,60 verdiend
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wow , 30 cent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben in 1 dag van 100k naar 400k gegaan
En het mooiste is dat ik waarschijnlijk Fifa 14 helemaal niet meer speel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik 200k heb verdiend en ik ga nog meer winst maken. Nog nooit zo'n goede SMLENO-dag gehad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet. Je krijgt die coins niet verkocht![]()
Moet lukken, thxquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het een fatsoenlijk ding is kan dat gewoon. 30 graden en gaan met die banaan. Bij die pauperdingen wil er nog weleens wat gaan roesten.
En gewoon laten drogen erna, niet in de droger.![]()
Jup of een nep cola met een grote doos lucifers.quote:
Fikkie steken.
7 items in 2 seconden verkocht. Goml, DS2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
7 items in 2 seconden verkocht. Goml, DS2.#SMVEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
7 items in 2 seconden verkocht. Goml, DS2.Ik vind traden zonder autobuyer toch leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik denk inderdaad dat daar het verschil in zit. Jij haalt je voldoening uit het traden, bij de rest is het gewoon zoveel mogelijk coins farmen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind traden zonder autobuyer toch leuker.Lekker blijven doen dus.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je mist ibra. Ibra maakt elk team goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:35 schreef Toefjes het volgende:
Kut team nummer 361. Wanhoop.
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik was vandaag bij de studio van VI. Best wel klein eigenlijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nope, Ibra laat elk team pauper spelen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je mist ibra. Ibra maakt elk team goed.Ik merkte aan mijzelf dat ik constant de bal naar hem ging spelen
Dit. Plus Neymar heeft een veel beter moyenne dan Ibrahimovic.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope, Ibra laat elk team pauper spelen.Ik merkte aan mijzelf dat ik constant de bal naar hem ging spelen
![]()
Ja dat herken ik ook wel een beetje. Opeens allemaal skills gaan doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope, Ibra laat elk team pauper spelen.Ik merkte aan mijzelf dat ik constant de bal naar hem ging spelen
Al werkt dat best vaak ook gewoon goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: