Wij samen is niet zo'n best planquote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef nilssanders het volgende:
Nog 2 million credits totdat ik de Object 268 heb pfff,Iemand interesse in tier 8 special MM platoon?
Dat is met een skippybal voetballen, je raakt altijd wel wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Snipen gaat anders best met de KV2
Die german n261 ofzo was gelijk verliefd toen ik er instapte op de testquote:Op donderdag 25 september 2014 17:03 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Nog iemand hier die voor 1 van de nieuwe light tanks gaat?
Ik ga voor de Walker Bulldog, Amerikaanse tier 7. Op de test server gespeeld. Is een erg fijne tank.
Ru251quote:Op donderdag 25 september 2014 17:34 schreef Convict het volgende:
[..]
Die german n261 ofzo was gelijk verliefd toen ik er instapte op de test
KV2 vind ik daar ook te heerlijk voor, misschien als ik wat fun wil later ooit eens dat ik m nog haal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:47 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Zou de T49 halen als ik niet al de KV-2 had. Snelheid en camo weegt niet op tegen de hogere matchmaking die dat ding krijgt vind ik.
Teams waar ik in kwam waren zo slecht dat ik zelf alles moest doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Dan moet je misschien iets agressiever spelen? Kan natuurlijk ook altijd pech zijn.
Speel laatste tijd veel TD dus dan moet je echt een team of wat teammaten hebben die wat doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ja, beste potjes in een TD zijn vaak de games waarin je team het niet goed doet. Maar dan ook goede kans dat je alsnog verliest.
Bij mij geeft hij op noobmeter een WN8 rating van 370 over de laatste dagen en bij WOT labs van 1708. Average damage 2100 op tier 9quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Stats lijken vrijwel hetzelfde bij mij. Zou niet weten waarom dat bij jou anders zou zijn
Kijk je bij beide op de goede naam bij EU server? (wot labs stond bij mij standaard op NA)quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bij mij geeft hij op noobmeter een WN8 rating van 370 over de laatste dagen en bij WOT labs van 1708. Average damage 2100 op tier 9
Jazeker. Maar het is niet alleen bij mij. Kijk deze zijn stats. damage ten opzichte van WN8quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:47 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Kijk je bij beide op de goede naam bij EU server? (wot labs stond bij mij standaard op NA)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |