abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144241251

De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Computer Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console, te New York.De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

Sony doet afstand van de Cell-architectuur, in plaats daarvan hebben ze gekozen voor de x86-architectuur.Dit is een breed platform dat regelmatig wordt gebruikt in moderne pc's. De reden voor deze keuze is omdat het voor ontwikkelaars op deze manier veel makkelijker wordt om spellen te maken. Hierdoor kan een grotere groep van ontwikkelaars de stap nemen om PS4-spellen te gaan ontwikkelen, zowel kleine als grote bedrijven. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen door de lessen die Sony heeft geleerd tijdens de ontwikkeling, productie en lancering van de PS3. Andere noemenswaardige hardware zijn een snellere blu-rayspeler en 8 GB GDDR5-geheugen.

Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand een aantal spellen gratis kan downloaden voor zowel de PS3, PS4 en PS Vita. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.

Alleen op de PlayStation 4 die op 29 november 2013 in Europa is verschenen, moet de gebruiker het betalende PlayStation Plus abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van PlayStation Network.

PlayStation Plus Instant Game Collection (IGC)
De Instant Game Collection is een bibliotheek met PS4™-, PS3™- en PS Vita-games die je voor de duur van je PlayStation®Plus-lidmaatschap zonder bijkomende kosten kunt downloaden en spelen*. Elke maand wordt er een selectie van games toegevoegd aan de IGC - sommige zijn slechts één maand beschikbaar, terwijl andere langer deel uitmaken van de IGC.
Hierboven afgebeeld zijn de huidige Playstation 4 - PS Plus IGC games van de maand

2m7yn88.gif admiraal_anaal - Tahie81
altron33.gif Altron - Djehoetie
Untitled-1.png Baghdaddy - alionfiree
rsz_cooper.jpg Banaanensuiker - Smeervlees
Bartsimp.jpg Bartcoah - Bartcoah
F0ko9.png Catch_me - RainmakerNL
mgs.png Chrizs - Chrizs
FOK_king.jpg Cikx - Foetelaer
lulz.jpg Colordeaf - Zalathas
Avatar.jpg DesmoD- FreddyDKrueger
ME.jpg Disker91 - Disker
111.png Donderjagers - DonderjagerNL
Keen.gif donald_dick - BuikschuiverNL
Naamloos.png Elshaarawy92 - SR-61-
Martsmeets2.jpg Evertjan - Ysatia
Untitled-1.jpg Fokker101 - ThijmenSkillaz
1234.gif Friday12 - Mitchelderue
Knicks.jpg Gauner - LWYRUP89
toilet.jpg HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
fok_ava2.jpg Ipho - Ipho90
spam.jpg janrad - crashtestnl85
1908.png Jimbo - Pyrrolidone / Iroquois-kiwi
Baker_User.jpg Keltie - Dutchkeltie
12a.jpg kurk_droog - minidof
6r7xbc.jpg Lastpost - Lastpost_NL
66660.png LeaderRoel - RoelDriesvink
FokUI.jpg Maraca - Donestea
ietsjiegoo.png Mauskoekwaus - Mauzizz
IQouIOy.png MeneerLogica - MeneerLogica
zedong.jpg Miauw_Zedong - Cali030
blutkind.png Mystikvm - Mystikvm
bambambam.gif n8n - n8n-up
7ataxfK.jpg Noppie2000 - Noppie2000
mario.jpg Notorious_Roy - notoriousroy
z.jpg PSYCHEV - Lykebz
fok2.jpg rene90 - rene2870
corvo.jpg replay11nl - replay11nl
Fok2.gif Richie2000 - chanrich99
Choufferie%2060.jpg Rob_La_Chouffe - Robbus15
movingavatars.gif Rossdale - RossdaleNL
bakali.jpg Roypsv - roydewit
kak2.jpeg RRuben - TjRuben
bunnyrunni_448.gif Santello - Ashtasticz
oie_31.gif Shadeauw - Cpt-Roadrage
lara.jpg Sharana_LV - Sharanaaa
Tribalava60.gif Solique - SoliqueNL
media_l_1129293.jpg sonnyspek - sonnyspek
fry3.gif speknek - spekkehNL
Calcifer.jpg StefanW - Swalthie
Erik.jpg Stinkdeken - Stinkdeken
liv.gif Studiotje - Baszert
bril-zon.jpg SunshineBoy - Killmossel
paku.png SuperFruitig - SuperFruitig
psv.ht1.jpg Tallie1982 - Tristan84PSV
td.gif TARDIS. - VinedX
pg24.jpg ThePlaneteer - HennyGingerale
homer2.png Tuckgamer = Tuckgamer
fok%20icon.gif Verkeersbord - Malle-Henkie
fc,60x60,black.jpg Vlaggenroof - Aleeexx93
2.jpg Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Boba%201,1.jpg VulpX - VulpX

Als er nog iemand ontbreekt, of je vind zelf dat je in de OP gezet moet worden;
Doe je UI even linken, je username, en je PSID. Dan zet ik je erbij ^O^

Co-Optimus
MetaCritic
Playstation Plus
Playstation Store
Playstation Store USA
PSN Profiles
Reddit PlaystationPlus
Reddit Ps4

Ik plemp dit vast hier neer, ga ik door met plaatjes op maat maken en users erbij maken :')

Mochten er nog toevoegingen in moeten of als je een leuke link weet, gooi t maar in het topic of DM, ik zal vanavond ff kijken ernaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Disker91 op 07-09-2014 13:30:13 ]
pi_144241420
Donderjagers
PSN: DonderjagerNL

111.png
pi_144241905
houi
pi_144243898
Fifa 15.
pi_144244563
Fifa 15 ga ik iedereen uit deze reeks weer ownen.
pi_144245406
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:24 schreef Donderjagers het volgende:
Donderjagers
PSN: DonderjagerNL

[ afbeelding ]
Je staat erbij ;)
pi_144245433
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:30 schreef Rijst het volgende:
Leuk dit topic zo meteen tijdens Destiny en Fifa :P. Gaat alleen maar daar over haha.
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:52:05 #8
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144245576
Sowieso een hunter nemen denk ik :D met Destiny! :D
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_144245585
quote:
:?
pi_144245750
quote:
_O-
pi_144245916
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Je staat erbij ;)
^O^
pi_144245927
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:57 schreef VelitoX het volgende:

[..]

_O-
wat
pi_144246003
Toch denk ik maar Destiny kopen *O*

Ga mijn Metro Redux weer verkopen aangezien het verhaal helaas nog veel te fris in mijn geheugen staat :') Had ooit de pc versies gespeeld en was wel benieuwd hoe de PS4 Redux versie was. Maar ik wist alles gewoon nog en dat is ook niet leuk spelen ;(
pi_144246161
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch denk ik maar Destiny kopen *O*

Ga mijn Metro Redux weer verkopen aangezien het verhaal helaas nog veel te fris in mijn geheugen staat :') Had ooit de pc versies gespeeld en was wel benieuwd hoe de PS4 Redux versie was. Maar ik wist alles gewoon nog en dat is ook niet leuk spelen ;(
haha jij weet ook nooit je wilt.
pi_144246200
Dinsdag komt mijn ps4 aan *O* *O* *O*

PSN: mpad-killer
Ik ben geil
pi_144246204
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:57 schreef VelitoX het volgende:

[..]

_O-
Je krijgt pakkie van Rijst hoor _O-
pi_144246264
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:12 schreef Rijst het volgende:

[..]

haha jij weet ook nooit je wilt.
Hoezo :(
pi_144246358
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:16 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hoezo :(
whehe nee niks hoor.

Is wel chill voor mij. Dan kan ik lekker een week na release Destiny van je kopen voor de halve prijs.
pi_144246460
Playstation Support heb je ook vrij weinig aan...
Geld wordt niet bijgestort, en ik ben 30 euro kwijt. Stuur ik een email, krijg je vervolgens (een dag later) een bericht terug dat ze meer informatie nodig hebben, waarop die informatie meteen erna terug mail. En nu zit ik inmiddels alweer een dag te wachten zonder enige reactie van ze. Morgen wordt het waarschijnlijk ook niks...
Tot die tijd heb ik dus geen PS+, en ik heb geen zin om dubbel te betalen voor die troep :{
pi_144246515
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef Rijst het volgende:

[..]

whehe nee niks hoor.

Is wel chill voor mij. Dan kan ik lekker een week na release Destiny van je kopen voor de halve prijs.
Het is puur omdat ik het verhaal nog zo goed weet jammer genoeg. Ik was bezig met de eerste 2 levels en ik herinnerde me echt meteen weer veel dingen. Zelfs het einde herinnerde ik me weer. Ja dan is het ook niet leuk meer als je alles nog weet. Daarom doe ik hem weer zo snel weg. En laten we eerlijk zijn, zo heel goed (The Last Of Us _O_ ) is dit spel ook weer niet om voor altijd te houden :P :D Tenminste ik vind dat dan ;) Ach zoveel heb ik er ook weer niet voor betaald :)
pi_144246845
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:22 schreef Shadeauw het volgende:
Playstation Support heb je ook vrij weinig aan...
Geld wordt niet bijgestort, en ik ben 30 euro kwijt. Stuur ik een email, krijg je vervolgens (een dag later) een bericht terug dat ze meer informatie nodig hebben, waarop die informatie meteen erna terug mail. En nu zit ik inmiddels alweer een dag te wachten zonder enige reactie van ze. Morgen wordt het waarschijnlijk ook niks...
Tot die tijd heb ik dus geen PS+, en ik heb geen zin om dubbel te betalen voor die troep :{
Wees eens wat duidelijker.
Je bent 30 Euro kwijt waarvan?
En PS-support vraagt om meer info en lost je probleem niet in 1 dag op? Dat lijkt mij niet meer dan logisch eigenlijk.

Ik heb ook al eens problemen gehad dat ik een gekochte dlc niet gelijk kon spelen. Toen was het probleem opgelost naar 3 dagen. Ik werd gewoon goed geholpen toen, alleen de 5 minuten in de wacht met telkens hetzelfde vervelende deuntje irriteerde enigszins.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_144247091
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wees eens wat duidelijker.
Je bent 30 Euro kwijt waarvan?
En PS-support vraagt om meer info en lost je probleem niet in 1 dag op? Dat lijkt mij niet meer dan logisch eigenlijk.

Ik heb ook al eens problemen gehad dat ik een gekochte dlc niet gelijk kon spelen. Toen was het probleem opgelost naar 3 dagen. Ik werd gewoon goed geholpen toen, alleen de 5 minuten in de wacht met telkens hetzelfde vervelende deuntje irriteerde enigszins.
Ik heb een paar dagen geleden 1 keer 5 euro en 1 keer 30 euro overgemaakt naar m'n PSN account via Paypal.

Beide bedragen zijn afgeschreven. Die 5 euro staat op mijn account, maar die 30 dus niet. Spoorloos verdwenen blijkbaar. Die extra info die ze vragen waren mijn online ID en geb. datum. Waarschijnlijk voor verificatie of ik het echt was.
De email die ik toen terug kreeg was zo'n nietszeggende standaard mail (probeer je PS opnieuw op te starten, lees de FAQ, dat soort onzin.)
pi_144247134
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:43 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Ik heb een paar dagen geleden 1 keer 5 euro en 1 keer 30 euro overgemaakt naar m'n PSN account via Paypal.

Beide bedragen zijn afgeschreven. Die 5 euro staat op mijn account, maar die 30 dus niet. Spoorloos verdwenen blijkbaar. Die extra info die ze vragen waren mijn online ID en geb. datum. Waarschijnlijk voor verificatie of ik het echt was.
De email die ik toen terug kreeg was zo'n nietszeggende standaard mail (probeer je PS opnieuw op te starten, lees de FAQ, dat soort onzin.)
Dan heb je geluk dat je paypal gebruikt hebt. Als je er niet uit komt dan kan je makkelijk via hun je geld terugkrijgen.
pi_144247235
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan heb je geluk dat je paypal gebruikt hebt. Als je er niet uit komt dan kan je makkelijk via hun je geld terugkrijgen.
Ja ga ik ook doen. Ik kijk het nog een paar dagen aan, en mocht er niks uitkomen laat ik het geld terughalen inderdaad.
Vind het gewoon een beetje slordig van Sony. Zeker wanneer je zo'n nietszeggende email krijgt alsof ze je hele vraag niet eens serieus nemen...
pi_144247361
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Ja ga ik ook doen. Ik kijk het nog een paar dagen aan, en mocht er niks uitkomen laat ik het geld terughalen inderdaad.
Vind het gewoon een beetje slordig van Sony. Zeker wanneer je zo'n nietszeggende email krijgt alsof ze je hele vraag niet eens serieus nemen...
Gewoon berichtje doorsturen dat je dat allemaal gedaan hebt en dat het niet heeft geholpen. Er zijn genoeg idioten die de simpelste handelingen verkeerd doen. En paypal doet ook niets voor je voordat je hebt aangetoond dat je zelf moeite hebt gedaan om het probleem op te lossen. Gooi die mails dus niet weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door voetbalmanager2 op 06-09-2014 19:14:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')