abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:11:59 #1
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_144240948

Welkom in het [AEX]-topic waarin je de beurzen en de laatste economische nieuws kunt volgen.

Noot: het innemen van een bepaalde positie geschiedt geheel op eigen risico, ook het overnemen van een beleggingsstrategie van andere users is dus geheel op eigen risico.

BNR Nieuwsradio
Forex Factory (alle economische data's op een rij)
Bloomberg
CNBC
MarketWatch (Dow Jones)
Briefing.com (incl. economische kalenders)
RTL Z (streaming TV)
CNBC Europe TV (streaming TV, alleen 's ochtends)
Finviz

Een uitgebreide begrippenlijst vind je hier.

Alle oude topics, mét titel, vind je door hier te klikken

Laatste post uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef JimmyJames het volgende:
Is het trouwens niet beter te kijken naar de aankopen van zo'n holding?

Want als ze de keuze maken om 'externe' ipv eigen aandelen te kopen, dan betekent dat toch dat eerstgenoemden beter gewaardeerd zijn?
PS: ik heb de grafieken even uit de FP gehaald, of zijn ze alleen voor mij kapot?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_144416192
"KLM: winstgroei tot 8-10% per jaar"

KLM wil dit voor elkaar krijgen door Transavia vanaf meerdere Europese landen te laten vliegen. Maar ondertussen verkleinen ze de Full Freighter-vloot.

Is dit doel haalbaar of is het een illusie?
pi_144430101
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:42 schreef floris_b het volgende:
"KLM: winstgroei tot 8-10% per jaar"

KLM wil dit voor elkaar krijgen door Transavia vanaf meerdere Europese landen te laten vliegen. Maar ondertussen verkleinen ze de Full Freighter-vloot.

Is dit doel haalbaar of is het een illusie?
Misschien als ze van air france kunnen afkomen wel :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 15 september 2014 @ 01:39:20 #4
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_144540575
http://www.yardeni.com/pub/peacockfeval.pdf

Operating earnings van de S&P 400/500/600, bijgewerkt tot 4 september.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_144542914
Altijd leuk dat soort graphs te zien :)
Laat dan ook nog maar eens een rondje doen.

S&P 500 Earnings

S&P 500 Price to Book Value

S&P 500 Price to Sales Ratio

S&P 500 PE Ratio

Shiller PE (CAPE) Ratio

S&P 500 Dividend

S&P 500 Dividend Yield

S&P 500 Dividend Growth

10 Year Treasury Rate

US GDP

US GDP Growth Rate

US Inflation Rate

Met dank aan www.multpl.com voor de graphs.
En voor de data van een aantal longterm graphs, ook met dank aan professor robert shiller voor het oorspronkelijk verifiëren van de historische data oa bijv die longterm dividend info van af 1870.
  maandag 15 september 2014 @ 15:43:57 #6
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_144552231
Had het al geplaatst in docutopic maar allicht ook leuk voor mensen hier: vanavond 22 uur op BBC 2 een docu over traders.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  maandag 15 september 2014 @ 23:00:21 #7
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_144570843
Vrij matig moet ik zeggen. Vooral mensen die voor eigen rekening handelen en speculeren die ze laten zien. Niks mis om die ook te laten zien maar wat eenzijdig beeld.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_144668872
RTL Z wordt een Nederlandse Bloomberg tv?
pi_144672874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:02 schreef floris_b het volgende:
RTL Z wordt een Nederlandse Bloomberg tv?
Soort van geloof ik.
Maar vraag me echt af of het ook maar een beetje in de buurt komt van zenders als CNBC.
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:01:24 #10
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_144694211
Ook alibaba kopers hier?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_144695581
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ook alibaba kopers hier?
Nee hoor, babah :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyaenidae op 19-09-2014 16:01:23 ]
pindazakje
pi_144704608
Hier waren meer mensen met die 10% Perp obligatie van ASR toch? Nu wil ASR ze terugkopen voor 132% (?) Wat doen jullie ermee?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:43:50 #13
256829 Sokz
Livin' the life
pi_144708395
Wijlen Dinosaur_senior geloof ik.
pi_144717547
weet iemand waar de koerssprong van ING zo vlak voor sluiting vandaan komt? Vind hem nogal opvallend.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  maandag 22 september 2014 @ 16:52:15 #15
256829 Sokz
Livin' the life
pi_144793339
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:04 schreef merry77 het volgende:
weet iemand waar de koerssprong van ING zo vlak voor sluiting vandaan komt? Vind hem nogal opvallend.
Given today, wat lui met verkeerde voorkennis. :7
  maandag 22 september 2014 @ 17:31:59 #16
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_144794670
Donkerrode cijfers vandaag..
Vladimir Putin
pi_144857486
Vraag me af wanneer de gold price gaat bodemen. GDXJ ziet er interessant uit, zit ook bijna op laat-Mei support.

Verhoging van rente echter, zal wel een negatief effect hebben op de goud prijs. Ik zie ook meerdere analisten, die $1000 voorspellen. Wat we eigenlijk nodig hebben, is een goede crisis. Ik zie echter geen catalist voor een crisis op kort termijn.
  woensdag 24 september 2014 @ 15:56:31 #18
344884 monkyyy
pi_144857704
Iemand die iets ziet in Tesco? 50% omlaag in de laatste 12 maanden.
pi_144857800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef monkyyy het volgende:
http://www.bbc.com/news/business-29306444

die zijn aardig de weg kwijt, doet me een beetje aan de Ahold wel of niet consolideren perikelen denken. En dan weet bij Tesco echt niemand wat er offbalance staat (zij zelf ws. ook niet meer)

kijk eens naar RDC (Rowan Companies), dat vind ik veel meer een aandeel voor je, als je toch aan het bodemvissen bent :)
so long and thanks for all the fish
  woensdag 24 september 2014 @ 16:13:02 #20
344884 monkyyy
pi_144858470
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

http://www.bbc.com/news/business-29306444

die zijn aardig de weg kwijt, doet me een beetje aan de Ahold wel of niet consolideren perikelen denken. En dan weet bij Tesco echt niemand wat er offbalance staat (zij zelf ws. ook niet meer)

kijk eens naar RDC (Rowan Companies), dat vind ik veel meer een aandeel voor je, als je toch aan het bodemvissen bent :)
Bedankt, ik zal er zeker eens naar kijken.
pi_144864452
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou er niet aan beginnen. Tesco wordt momenteel, samen met Morrisons, compleet afgemaakt door Aldi en Lidl. De dividend is ook met 75% gecut. En dan hebben we dus dat accounting schandaal van deze week.

Als je een Britse supermarkt wil, kan je Sainsbury proberen. Die opereert in een iets beter markt segment (iets meer luxe), en heeft dus minder last van Aldi en Lidl. Price/book en return on capital zijn ook beter bij Sainsbury. Als je Tesco wilt, lijkt het mij verstandig te wachten tot de eerste signalen van een turn around.
  woensdag 24 september 2014 @ 18:57:30 #22
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_144864948
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ik zou er niet aan beginnen. Tesco wordt momenteel, samen met Morrisons, compleet afgemaakt door Aldi en Lidl. De dividend is ook met 75% gecut. En dan hebben we dus dat accounting schandaal van deze week.

Als je een Britse supermarkt wil, kan je Sainsbury proberen. Die opereert in een iets beter markt segment (iets meer luxe), en heeft dus minder last van Aldi en Lidl. Price/book en return on capital zijn ook beter bij Sainsbury. Als je Tesco wilt, lijkt het mij verstandig te wachten tot de eerste signalen van een turn around.
nee daar gaat het niet om. Hij denkt: het kan alleen nog maar omhoog nu. Net als Imtech zeg maar
  woensdag 24 september 2014 @ 19:03:15 #23
344884 monkyyy
pi_144865190
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee daar gaat het niet om. Hij denkt: het kan alleen nog maar omhoog nu. Net als Imtech zeg maar
Heb ik dat gezegd van Imtech?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef monkyyy het volgende:
De fixatie op dagelijkse koersfluctuaties is irrationeel.

Het is veel interessanter om te bedenken hoe Imtech zich hieruit vecht. Wat is er mis, hoe kan het gefixt worden, wat is de plan van het management, hoe zien de bedrijfswinsten eruit over 3-5-10 jaar. Dat is een veel interessantere vraag dan "waarom gaat de koers vandaag 5% omhoog?"
De enige post in dat imtech topic van mij. Ik ben veel geïnteresseerden in toekomst perspectieven van bedrijven op langetermijn ipv "het omhoog gaan".

Ik heb geen positie in Imtech en Tesco (Enkel indirect, Ik heb BRK.B en die heeft een 4% aandeel in Tesco) en was benieuwd hoe FOF!kers tegen deze bedrijven aankijken, misschien dat ik er iets van kan leren.
pi_144865468
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:03 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd van Imtech?

[..]

De enige post in dat imtech topic van mij. Ik ben veel geïnteresseerden in toekomst perspectieven van bedrijven op langetermijn ipv "het omhoog gaan".

Ik heb geen positie in Imtech en Tesco (Enkel indirect, Ik heb BRK.B en die heeft een 4% aandeel in Tesco) en was benieuwd hoe FOF!kers tegen deze bedrijven aankijken, misschien dat ik er iets van kan leren.
Buffet vond Tesco op 300+ inderdaad wel een geheide koop geloof ik ;)

Wie het begrip sale and lease back begrijpt niet.
so long and thanks for all the fish
  maandag 6 oktober 2014 @ 00:05:51 #25
344884 monkyyy
pi_145241573
Eind deze maand stopt de FED met QE. Is dat een event of een non-event volgens jullie?
  † In Memoriam † maandag 6 oktober 2014 @ 08:10:32 #26
230491 Zith
pls tip
pi_145244677
Al ingecalculeerd.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_145261996
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:05 schreef monkyyy het volgende:
Eind deze maand stopt de FED met QE. Is dat een event of een non-event volgens jullie?
Vind ik echt heel erg moeilijke om te beoordelen.
Zal even hard op denken, denk dat dat het meest zinvolle is wat ik er over kan zeggen.
Simpel gezegd kan ik het gewoon niet goed beoordelen wat voor effecten dit precies zal gaan hebben.

De rentes staan natuurlijk zo'n beetje overal ter wereld echt histories laag.
Er zouden dus evt zeker aparte en misschien ook felle bewegingen kunnen ontstaan, met name in de bond markets. Wanneer de rente om wat voor rede dan ook, toch sneller verhoogd zou moeten worden. Zeg dus niet dat dat ook gebeurt maar als het gebeurt kan de impact denk ik best aanzienlijk zijn.
Daar aan gelieerd natuurlijk ook feit dat weinig mensen op dit moment weinig rekening houden met inflatie. Misschien terecht of niet, maar ook wat dat betreft geld dat een stijgende inflatie ook daar de potentie heeft het een en ander aan beweging te kunnen veroorzaken. Zijn vaak ook zaken die natuurlijk ook met elkaar verband staan.

Een ander punt wat ik zelf ook in mijn achter hoofd houd,is dat het grote verwijt dat Alan Greenspan
Destijds verweten werd, namelijk het fijt dat hij de rente zo lang laag heeft gehouden, er is ook wel gezegd dat dat oa een van de oorzaak was voor het ontstaan van de financiële crisis.
Sins dien zijn de rentes natuurlijk nog veel verder omlaag gegaan, ook de periode dat de rentes zo extreme laag zijn is natuurlijk ook veel langer dan voorheen.
Vorige keer werd het daar vooral een probleem toen de rentes werden verhoogd, zie ook onderstaande chart.

Voor de rest zien we natuurlijk het op zich opmerkelijke fenomeen dat de ECB sinds kort begonnen is met extra stimuleringsmaatregelen. Iets dat ze eerder eigenlijk nooit hebben willen doen.
Maar blijkbaar is de tijd daar nu wel rijp voor. Zegt misschien ook iets over het herstel in Europa.
Als je meer als 5 jaar na het uitbreken van de crisis als nog met dit soort maatregelen begint.

Wat betreft de aandelen markten zien we natuurlijk dat de waarderingen van aandelen op dit moment natuurlijk redelijk hoog zijn, Iets dat in principe natuurlijk altijd zorgt voor een groter risico.
Vond het daar op zich ook wel een opmerkelijk dat bijv de cash positie van Berkshire Hathaway, afgelopen tijd (redelijk) is opgelopen. Iets dat op zich wel opmerkelijk is zeker ook gezien het feit dat Berkshire oa behoorlijk veel free cash float heeft.
Mijn gevoel doet me af en toe een beetje vermoeden dat je volgens mij niet heel raar zou moeten op kijken, als we in de komende tijd een keer met redelijk forse paniek en daling te maken zouden krijgen zeg -20 a -30% in een redelijk korte periode.
Voorspellingen over hoe en wat wanneer waag ik me voor de rest niet aan. Voor het zelfde geld duurt het ook nog een hele tijd voor het een keer gebeurt.
Maar er evt misschien wel wat rekening mee houden door te zorgen dat je in ieder geval wat cash achter de hand hebt mocht de situatie zich een keer voor doen je er dan in ieder geval van kan profiteren.
Voor de rest zou ik in ieder geval aandelen mijden met een hele hoge waarderingen en vooral ook zorgen dat je ook bij de zo genoemde bandwagons ver weg probeert te blijven.
Rule no 1 never lose money
Rule no 2 never forget rule 1
Aldus een van de wijze uitspraken van Warren Buffett.

Wat betreft de Forex (valuta markten) zien we natuurlijk afgelopen tijd dat de EUR/USD redelijk aan het weg zakken is. Dit is waarschijnlijk een van de gevolgen van het afbouwen en binnenkort stoppen met QE in de VS en een mogelijke rente verhoging die daardoor meer in zicht komt.
Aan de ander kant natuurlijk ook de ECB die juist begonnen is met extra stimuleren.
Voor de rest is daar misschien ook een punt dat een mogelijk (structureel ?) duurdere dollar ook zeker niet mee zal helpen voor de Amerikaanse export.

Wat betreft grondstoffen denk ik dat vooral oli er op dit moment uit springt.
Natuurlijk een redelijke daling afgelopen tijd. Iets dat me op zich wel verbaast. Zeker ook gezien alle onrust in de wereld. Is het op zich redelijk opmerkelijk dat de oli prijs daarbij daalt.
Heeft misschien natuurlijk ook te maken met het feit dat de dollar in die periode ook redelijk wat aan waarde heeft gewonnen en misschien ook de langere termijn effecten van de schaliegas revolutie.
En dan was er natuurlijk nog het bericht van de Rockefeller foundation die melde dat ze de beleggingen in oli en kolen willen gaan afbouwen.
http://www.ft.com/cms/s/0(...)7d-00144feabdc0.html

Al met al vind ik het maat een moeilijk plaatje om te beoordelen, zeker als je ook gaat kijken wat een verdere robotisering en automatisering hier in dit plaatje nog voor effecten en gevolgen zou kunnen gaan hebben.
pi_145280563
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:05 schreef monkyyy het volgende:
Stoppen met QE is een non-event en iedere marktparticipant gaat daar al maanden van uit.

Het FED verhaal over de eerste renteverhogingen is echter wel belangrijk en ik verwacht dat ze betere indicaties daarover gaan geven. Dat zou je tenminste mogen verwachten. Die indicaties zijn er overigens al na elke FED meeting middels de bekende interest dots, die de laatste tijd aangeven dat de eerste rentestap gaat plaatsvinden rond Q2 2015. Er word echter weinig verteld over de grootte van de balancesheet en hoe deze zich verhoud tegen een hogere rente.

Waar mijn belangstelling dus naar uit gaat is de verhouding van de balancesheet in combinatie met de eerste rentestappen. Selang heeft met een mooi grafiekje al vaker aangegeven wat een hogere rente betekent en waarom de FED de rente niet teveel kan laten oplopen met een dergelijke balancesheet.

Zou dus letten op de bewoordingen over een exit-strategie, zolang de economische cijfers blijven wat ze nu zijn. Maar het zou mij niets verbazen als we na de volgende FED meeting niets wijzer zijn geworden.
pi_145280666
En voor de individuele bedrijven wat de dollar stijging betekent voor de winstgroei aankomend cijferseizoen. Ik denk dat de woorden 'valutaire tegenwind' de komende weken meermaals zullen vallen. ;)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:37:18 #30
862 Arcee
Look closer
pi_145313928
Morgen AEX weer onder de 400?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:08:22 #31
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145315594
Edit: oeps verkeerde topic
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:16:14 #32
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_145323848
Bam +1,15% op dit moment :)

Nou heb ik slechte ervaringen met aandelen de afgelopen 5 jaar, maar ik neem aan dat als ik weer een nieuwsbericht in de ochtend hoor over ontslagen bij bedrijven, dat de koers omhoog gaat en ik een kleine winst kan pakken?

:)
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2014 @ 22:29:57 #33
862 Arcee
Look closer
pi_145348787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:37 schreef Arcee het volgende:
Morgen AEX weer onder de 400?
Nope, en morgen waarschijnlijk weer omhoog, want eindspurt op Wall Street vanavond.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_145380125
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nope, en morgen waarschijnlijk weer omhoog, want eindspurt op Wall Street vanavond.
Gebeurd niet vaak dat het omhoog gaat na zo'n dag op Wall Street(als je op de slotkoers baseert).
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:16:50 #35
67174 Dos37
Come on Twente
pi_145386475
Hij gaat de verkeerde kant op
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_145387485
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:16 schreef Dos37 het volgende:
Hij gaat de verkeerde kant op
ach.. wel ff gezond zo'n correctie op dit moment lijkt me....
pi_145387490
Wat vinden jullie een terechte koerswaarde voor de Imtech claim’s? En ja, ik weet het, het is een beetje wat de gek er voor geeft……
pi_145393082
Shell ;(
pi_145393152
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:17 schreef Yreal het volgende:
Shell ;(
Fijna kan ik eindelijk bijkopen mijn BP en VNR zijn ook al hard omlaag.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_145393520
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Fijna kan ik eindelijk bijkopen mijn BP en VNR zijn ook al hard omlaag.
Gedoe ook met die olieprijs altijd :P

Maar goed, ik had ze gekocht op 26 ;(
pi_145394093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gedoe ook met die olieprijs altijd :P
Maar goed, ik had ze gekocht op 26 ;(
24 hier.
pi_145394249
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
24 hier.
Doet pijn om je theoretische winst zo te zien verdampen
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:27:42 #43
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_145395834
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Of je sprinters de stoploss zien naderen :'(

Het gaat echt zwaar beroerd.
Vladimir Putin
pi_145397427
hmm shell is inderdaad wel goed moment om wat bij te kopen... dividend rendement met deze koers is ineens wel weer aantrekkelijk :)
pi_145399709
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah zit er in voor de hele lange termijn.
Dit doet meer pijn:
http://quotes.morningstar.com/stock/vz/s?t=VNR
Gekocht op $31
-32%. Het is mij volkomen onduidelijk door wat ze opeens zo hard geraakt worden.
Twee weken terug stond het nog op een zachte min van 2%.

Tijdstip om bij te kopen?
pi_145400025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mwah zit er in voor de hele lange termijn.
Dit doet meer pijn:
http://quotes.morningstar.com/stock/vz/s?t=VNR
Gekocht op $31
-32%. Het is mij volkomen onduidelijk door wat ze opeens zo hard geraakt worden.
Twee weken terug stond het nog op een zachte min van 2%.
Tijdstip om bij te kopen?
Directe correlatie met olieprijs lijkt me?
pi_145400054
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef nikao het volgende:
[..]
Directe correlatie met olieprijs lijkt me?
Misschien maar ze zitten in Gas en ze staan -30%, ze lijken veel harder geraakt dan de anderen.
Shell, BP, etc.
pi_145400139
Altijd fin die tegengestelde analisten:
http://seekingalpha.com/symbol/VNR
  zondag 12 oktober 2014 @ 16:20:36 #49
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_145458225
Misschien niet helemaal het juiste topic voor deze vraag, en als het ergens anders hoort moeten jullie mij maar vermanend toespreken, maar ik zou even niet weten waar ik hem anders zou moeten stellen:

Zijn er brokers die e-wallets als Neteller of Skrill als betaalmethoden accepteren? Ik gebruik deze wallets normaal gesproken om te storten/withdrawen bij bookmakers en wil nu met een deel van dit geld gaan beleggen.
  zondag 12 oktober 2014 @ 16:48:36 #50
344884 monkyyy
pi_145459362
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Altijd fin die tegengestelde analisten:
http://seekingalpha.com/symbol/VNR
Vreemd koersverloop afgelopen vrijdag, op een moment was het ruimt 16% in de min en het eindigde 2,4% in de min. Heb je al enig idee waarom dat was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')