abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144250093
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:30 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zelfde bron als de bron voor de stelling dat hij in loondienst is.
Om dat maar even duidelijk te hebben: je wil dat hij een slaaf is? Dat men hem ziet als minderwaardig, een huisnikker? Als deze 'discussie' iets duidelijk maakt is dat we Zwarte Piet graag zien als een knecht van Sinterklaas, en niet als slaaf. Vind het maar bijzonder dat jij dat wel zo wil zien, slechts om Nederlanders tegen de schenen te schoppen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144250732
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Om dat maar even duidelijk te hebben: je wil dat hij een slaaf is? Dat men hem ziet als minderwaardig, een huisnikker? Als deze 'discussie' iets duidelijk maakt is dat we Zwarte Piet graag zien als een knecht van Sinterklaas, en niet als slaaf. Vind het maar bijzonder dat jij dat wel zo wil zien, slechts om Nederlanders tegen de schenen te schoppen :)
Ik zou Nederlanders tegen de schenen willen schoppen? Wtf? Wat denk je dat ik zelf ben?

Komt de racist weer uit de mouw.
pi_144251014
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef Ceberut het volgende:
Dat trucje kennen we onderhand wel, hoor. :O

En het verliest zijn magie gelukkig ook meer en meer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_144251109
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:31 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik mag het beestje niet bij de naam noemen?

Als we het niet meer over racisme en racisten hebben, dan is er ook geen racisme meer? :')
pi_144251135
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:33 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik mag het beestje niet bij de naam noemen
En nog een keer. Dit gaat je echt wel eens een keer opbreken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_144251153
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:34 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En nog een keer. Dit gaat je echt wel eens een keer opbreken.
:O
pi_144251178
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:31 schreef Ferdo het volgende:

[..]

We zitten zelfs al op een negatief effect.

Maar goed, in dit geval is er geloof ik geen sprake van iemand die dit serieus meent. Iemand die overal precies de meest controversiële mening over heeft... Ik heb er zachtst gezegd mijn twijfels bij.
pi_144251185
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik zou Nederlanders tegen de schenen willen schoppen? Wtf? Wat denk je dat ik zelf ben?

Tadaa, je weet niet hoe je moet reageren dus je begint weer iemand een racist te noemen. Het begint onderhand een geuzennaam te woorden :O
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144251220
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Tadaa, je weet niet hoe je moet reageren dus je begint weer iemand een racist te noemen. Het begint onderhand een geuzennaam te woorden :O
Leg uit dan, wat je bedoelde met je opmerking?
pi_144251245
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:34 schreef Ceberut het volgende:

[..]

:O
Post dan niets.
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een risico die verbonden is aan het overmatig en ten onrechte gebruikmaken van een woord.
pi_144251249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:35 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed, in dit geval is er geloof ik geen sprake van iemand die dit serieus meent. Iemand die overal precies de meest controversiële mening over heeft... Ik heb er zachtst gezegd mijn twijfels bij.
Maar grappig is het wel :)
pi_144251273
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Post dan niets.

[..]

Dat is inderdaad een risico die verbonden is aan het overmatig en ten onrechte gebruikmaken van een woord.
Je kunt het vast onderbouwen, waarom het in deze context ten onrechte is.
pi_144251296
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

We zitten zelfs al op een negatief effect.

Je bent niet de enige, hoor. :)
pi_144251313
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Leg uit dan, wat je bedoelde met je opmerking?
Dat jij graag ziet dat wij Nederlanders racisten zijn, zodat je iets hebt om over te klagen. Racisme is erg, maar geen racisme is nog erger. Dat betekent dat je je problemen/misdragingen/ergernissen niet meer af kan doen onder het mom racisme, en dat is klote. Dus de enige racist hier ben jij.
pi_144251325
Iemand met een afwijkende mening, wat eng!!!!
pi_144251363
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Voor jou misschien, maar er zijn ook een hoop mensen die er wél intrappen en zo een heel idiote indruk krijgen van 'de andere kant van het verhaal'. Dat lijkt me schadelijk.
pi_144251375
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat jij graag ziet dat wij Nederlanders racisten zijn, zodat je iets hebt om over te klagen. Racisme is erg, maar geen racisme is nog erger. Dat betekent dat je je problemen/misdragingen/ergernissen niet meer af kan doen onder het mom racisme, en dat is klote. Dus de enige racist hier ben jij.
Nu leg je het nog steeds niet uit, maar doe je er een schepje bovenop.

Ik heb het nooit over Nederlanders gehad. Enkel over pro ZP en anti ZP.

Jij probeert met deze post mij wederom buiten de groep Nederlanders te plaatsen.

Dat wijst op jouw racisme.
pi_144251387
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Voor jou misschien, maar er zijn ook een hoop mensen die er wél intrappen en zo een heel idiote indruk krijgen van 'de andere kant van het verhaal'. Dat lijkt me schadelijk.
Het is schadelijk. Maar als ik me druk moest maken over alles dat schadelijk is dan had ik een rotleven gehad.
pi_144251395
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nu leg je het nog steeds niet uit, maar doe je er een schepje bovenop.

Ik heb het nooit over Nederlanders gehad. Enkel over pro ZP en anti ZP.

Jij probeert met deze post mij wederom buiten de groep Nederlanders te plaatsen.

Dat wijst op jouw racisme.
Het is goed met jou :)
pi_144251414
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je kunt het vast onderbouwen, waarom het in deze context ten onrechte is.
Sorry, ik ben nog een diepgaand onderzoek aan het instellen naar het racistische wat bijdehand gezegd zou hebben. Tot nog toe kan ik het niet vinden. Maar zodra ik het gevonden heb zal ik je antwoord geven.
pi_144251430
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is goed met jou :)
Nee, niks. Nu ga je het uitleggen ook. Waarom wil jij mij buiten de groep "Nederlanders" plaatsen?
pi_144251434
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je bent niet de enige, hoor. :)
Eh... Je wil zeggen dat iedereen hier bewust gewoon een beetje met een troll zit te jongleren?
pi_144251478
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Sorry, ik ben nog een diepgaand onderzoek aan het instellen naar het racistische wat bijdehand gezegd zou hebben. Tot nog toe kan ik het niet vinden. Maar zodra ik het gevonden heb zal ik je antwoord geven.
Wil je het ook naar mij sturen, als je het weet? Ik wil namelijk wel weten of ik onbewust negers haat.
pi_144251517
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je zit wel te mierenneuken over het gebruik van het woord racisme, maar die plaat voor je kop verhindert dat je kunt waarnemen dat bijdehand tegenstanders van ZP niet als Nederlanders ziet?
pi_144251534
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wil je het ook naar mij sturen, als je het weet? Ik wil namelijk wel weten of ik onbewust negers haat.
Jazeker. Ik denk alleen niet dat je vandaag of morgen, of voor de jaarwisseling al antwoord kunt verwachten. Alvast mijn excuses daarvoor.
pi_144251535
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Reageer dan, troll, waarom zou ik geen Nederlander zijn?
pi_144251592
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:43 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Jazeker. Ik denk alleen niet dat je vandaag of morgen, of voor de jaarwisseling al antwoord kunt verwachten. Alvast mijn excuses daarvoor.
Wil je 'm mij dan op 5 december 2015 opsturen? In dichtvorm en met een chocoladeletter a.u.b.
pi_144251697
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zeker!
pi_144251716
Reactie blijft natuurlijk achterwege. Helder, geheel terechte opmerking mijnerzijds dus.

En dit feit, het feit dat het pro-ZP kamp wordt gekaapt door racisten, zal uiteindelijk ZP de das om doen.
pi_144251788
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:47 schreef Ceberut het volgende:
Reactie blijft natuurlijk achterwege. Helder, geheel terechte opmerking mijnerzijds dus.
Nee, maar na het 450 keer fantastisch te hebben uitgelegd mag je natuurlijk niet verlangen dat ik het nogmaals doe. Noem me nog 3x een racist en dan heb je me 500x racist genoemd O+
quote:
En dit feit, het feit dat het pro-ZP kamp wordt gekaapt door racisten, zal uiteindelijk ZP de das om doen.
In de ogen van een racist is iedereen een racist, aldus een racist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')