Held op sokken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, want spinnen van 1 meter in lengte bestaan. Tering zeg, hou op.
majesticquote:
Bang zijn voor een beest van 1 meter vs. een lightsaber bij je dragen, weet wel wat erger isquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:20 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Uiteraard, ik neem m'n lightsaber en hak zijn kop eraf.
Wrs de zin die je zonet getypt hebt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bang zijn voor een beest van 1 meter vs. een lightsaber bij je dragen, weet wel wat erger is.
Of je username en je signature.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:59 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Wrs de zin die je zonet getypt hebt.
het is watquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of je username en je signature.
is kei stoer joh, " satan guardian angel " sow 90's sow gothic.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of je username en je signature.
jeetjequote:Op zaterdag 6 september 2014 16:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
is kei stoer joh, " satan guardian angel " sow 90's sow gothic.
quote:
Within_Temptation_666quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
is kei stoer joh, " satan guardian angel " sow 90's sow gothic.
Jijquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou die chick zwaar though.
[ afbeelding ]
Is you with me kri-kri?
inb4 Veer met 'zij was m'n role model back in da dayz'
Mediocre, MiMi. Als je het doet moet je het goed doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou die chick zwaar though.
[ afbeelding ]
Is you with me kri-kri?
inb4 Veer met 'zij was m'n role model back in da dayz'
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Mediocre, MiMi. Als je het doet moet je het goed doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
kunnen jullie het niet hebben joh, stelletje kleine kinderenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha ik heb hugecoooll een dm gestuurd met de vraag wie hij is.
Ben jij nou een troll of niet?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kunnen jullie het niet hebben joh, stelletje kleine kinderen
Het is juist goed dat het geen bekende is. Krijg je alleen maar vriendjespolitiek mee.
GODKKquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Mediocre, MiMi. Als je het doet moet je het goed doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Misschien komt hij hier nu postenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Hugecooll zie ik zelden in KLB, of ligt dat aan mij?
zijn er zoveel users waar jij een hekel aan hebt?quote:Op zondag 7 september 2014 10:38 schreef Robophatt het volgende:
Hij post niet gek veel volgens mij nee, maar tenminste niet alleen maar van die kutzooi. Had in ieder geval nog geen hekel aan hem, dat zegt wat.
Hekel is een beetje overdreven misschien, maar er zitten wel aardig wat idioten hier in KLB ja.quote:Op zondag 7 september 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er zoveel users waar jij een hekel aan hebt?
dat klopt op zich wel jaquote:Op zondag 7 september 2014 10:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hekel is een beetje overdreven misschien, maar er zitten wel aardig wat idioten hier in KLB ja.
quote:Op zondag 7 september 2014 00:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Poep 2 dagen niet, ga daarna naar de toilet en maak wat kunst met je vingers, daarna je 'kunst' in de vriezer gooien en verkopen.
Gegarandeerd miljonair worden.
Alle vrouwen zijn dan ook kuthoerenquote:Op zondag 7 september 2014 11:23 schreef remi1986 het volgende:
Ja had Pharkus ook al aangesproken gisteren hoelang ze deze onzin nog toestaan. Zit je met 4-5 mods in een topic, wordt iedere vrouw voor hoer uitgescholden, krijg je als domme reply: "Welk topic"
quote:Op zondag 7 september 2014 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn dan ook kuthoeren
quote:
Hey vriend, lekker geslapen vannacht?quote:Op zondag 7 september 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
Het over articuleren hebben. Op een forum
Nee man haha aan 1 stuk door man moet nog slapenquote:Op zondag 7 september 2014 13:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey vriend, lekker geslapen vannacht?
watquote:Op zondag 7 september 2014 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man haha aan 1 stuk door man moet nog slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |