nee niet echt iets, vind soms nog best leerzaam eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er nog wat leuks te zien? Ben al een tijdje niet meer wezen kijken ..
Ja klopt ik kom je dat niet vertellenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar ook overheen bent geweest?
Gooi je er ook nog een toepasselijk plaatje bij?quote:
wat heb je daar geleerd dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee niet echt iets, vind soms nog best leerzaam eigenlijk
had gekund toch...quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ik kom je dat niet vertellen
Nu je het zegt .. Oh nee dat is het Adam Curry verhaallijn... ... Alhoewel die heb ze ook gedaan ..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was effe verdwaald tussen de plaatjesquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:59 schreef chufi het volgende:
Lang gezocht maar straks gevonden ....
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Ik ben ineens zeer benieuwd waar je op googelde...quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was effe verdwaald tussen de plaatjesik ga zo ng wel even terug
Erg braaf plaatje in de OP... Fann doet of de Griek niet meer wil ....quote:
Ik googlede ook, vond alleen plaatjes van een pratende Al Gorequote:Op zaterdag 6 september 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg braaf plaatje in de OP... Fann doet of de Griek niet meer wil ....
Maar ondertussen fixed ie gewoon W8
Doe ie altijdquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg braaf plaatje in de OP... Fann doet of de Griek niet meer wil ....
Maar ondertussen fixed ie gewoon W8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |