Cell Factory dusquote:Op zondag 7 september 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol, nope.
[..]
Ja, ik vind DNA fascinerend en de rest van de cel ook, maar ik vind genetische modificatie en fermentatie (als je er niet de hele dag naar hoeft te staren) ook interessant. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik een 'fermentatiemaster' doen.Maar ja, ik kan natuurlijk ook een Delftse en Leidse master doen, of een master in het buitenland, weet niet.
Wat houdt fermentatie in?quote:Op zondag 7 september 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol, nope.
[..]
Ja, ik vind DNA fascinerend en de rest van de cel ook, maar ik vind genetische modificatie en fermentatie (als je er niet de hele dag naar hoeft te staren) ook interessant. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik een 'fermentatiemaster' doen.Maar ja, ik kan natuurlijk ook een Delftse en Leidse master doen, of een master in het buitenland, weet niet.
Waarom danquote:Op zondag 7 september 2014 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo happig op naar testcentra gaan
BIER BROUWEN!quote:
Biochemical Engineering ziet er ook wel tof uit.quote:Op zondag 7 september 2014 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Cell Factory dusDat is ook wel enigszins Leids als ik naar de vakken kijk
Gewoon wb.quote:Op zondag 7 september 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
Qua minor zit ik trouwens te twijfelen tussen scheikunde en natuurkunde, ook nog lastig. Wat heb jij al minor gedaan, Bravebart?
Determinisme.quote:Op zondag 7 september 2014 19:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vrije keuzes zijn echter veel minder vrij dan dat mensen graag geloven.
Je normen, waarden en karaktertrekken hangen namelijk ook sterk samen met je opvoeding, je erft veel meer van je ouders dan enkel je genen.
Pfff, een auto willen ontwerpen als je ook een fabriek van een miljard euro kan ontwerpen.quote:
Weet ik niet, maar ik ken iemand die er lekker van kan levenquote:Op zondag 7 september 2014 22:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarom danhet is niet alsof ze een stempel "junk" in je paspoort zetten, sterker nog het is volledig anoniem
Ik heb geen minor gedaanquote:Op zondag 7 september 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
Qua minor zit ik trouwens te twijfelen tussen scheikunde en natuurkunde, ook nog lastig. Wat heb jij al minor gedaan, Bravebart?
Ohja, en jij denkt dat dat gebouw een miljard kost?quote:Op zondag 7 september 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pfff, een auto willen ontwerpen als je ook een fabriek van een miljard euro kan ontwerpen.
Denken dat ik een gebouw ga ontwerpen.quote:Op zondag 7 september 2014 23:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ohja, en jij denkt dat dat gebouw een miljard kost?Nee, de apparatuur kost een miljard, die inderdaad prima door een WB'r ontworpen wordt.
Nee jij wordt werkloos natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2014 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik een gebouw ga ontwerpen.
quote:Op zondag 7 september 2014 23:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee jij wordt werkloos natuurlijk.
Oh ja, je was oud hè.quote:
Is LST alleen maar bio?quote:Op zondag 7 september 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
Ja joh, ik heb nog Scheikundige Technologie gestudeerd toen de atoombommen nog in de kelder van ChemTech lagenquote:
Je bedoelt onder mijn huidige woning?quote:Op zondag 7 september 2014 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb nog Scheikundige Technologie gestudeerd toen de atoombommen nog in de kelder van ChemTech lagen
Wut? Jij woont in ChemTech?quote:Op zondag 7 september 2014 23:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je bedoelt onder mijn huidige woning?
Ah in dat nieuwe complex tussen Mijnbouw en Bouwkunde in? Dat is niet Chemtechquote:Op zondag 7 september 2014 23:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
I don't know. Ik woon in het oude lab van natuurkunde en chemie op mijnbouwplein.
Nee, bij de brug.quote:Op maandag 8 september 2014 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah in dat nieuwe complex tussen Mijnbouw en Bouwkunde in? Dat is niet Chemtech
quote:Op zondag 7 september 2014 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb nog Scheikundige Technologie gestudeerd toen de atoombommen nog in de kelder van ChemTech lagen
Celbiologie, biochemie, organische chemie, analysetechnieken, biotechnologie, moleculaire fysica, thermodynamica, etc. heeft LST allemaal in het programma zitten, maar uiteindelijk draait het om de cel en wat je er mee kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |