abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:29:38 #1
378192 -mandy-
I am who I am
pi_144224127
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:30:37 #2
378192 -mandy-
I am who I am
pi_144224170
Waar we het, als laatste hadden over een meet.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_144231959
Ik haak ook even af voor een grote meet. Mini-medium vind ik wel leuk :).

En denk oprecht dat ik gewoon echt niet match met het werk. Inhoudelijk niet en qua mensen/sfeer niet. Overweeg om een loopbaancoach in te gaan schakelen.

Wilde op van alles reageren, maar ben het kwijt.

Noor heeft verhoging (38.2) maar ik heb geen idee waardoor. Ze is wel verkouden, met snot enzo. Maar eet normaal, drinkt normaal, is alert en goed te pas... Ik weet het echt niet. Maar kindjes hebben snel koorts, toch?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_144231991
Ja klopt. Niet te druk over maken. Kan over een uur weer weg zijn. Goed in de gaten houden hoe ze is en of ze genoeg drinkt maar zo te horen gaat dat prima.

Gekke vraag misschien, maar waarom heb je haar temperatuur opgenomen als ze verder geen ziekte signalen afgeeft?
pi_144232254
Ze was wakker vannacht en toen voelde ze heel warm. Toen dus even getempt en had ze 38. En om het in de gaten te houden net weer gemeten en toen was het dus 38.2. Denk dus niet dat het over een uur weer weg is, aangezien ze het vannacht ook al had.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_144232350
Gewoon even in de gaten houden en als ze ziekig aandoet een pcm geven. Wat rot van je werk XM. Loopbaancoach is een goed idee!! Ik probeer mijn man ook al tijden over te halen. Heb zelf met een coach gesproken en dat was echt super! Ze halen je uit je vizueuze cirkel, zeg maar. Voor mij was het eye opener na eye opener.

Isa ziet er vandaag weer iets beter uit. Haar wangen waren minder roos... Tot ze ging douchen. Toen veranderde ze in 1 grote, rode, dikke vlek :D
Sarcasme. Herken het.
pi_144232466
Ah zo. Ja dan snap ik dat je ff checkt. Nou ja wat ik al zei....ff in de gaten houden. Gewoon naar buiten gaan als ze maar gepast gekleed is (niet te warm niet te koud) en genoeg drinken.
pi_144232497
Ze is gewoon aan het spelen, maakt geen zieke indruk. Ja, ze heeft wat kringen onder de ogen door de mindere nacht en een snotneus. Maar dat is het wel.

Spirit, lijkt toch een reactie op de ab dan?
pi_144232499
Leuk, een meet *O* als het niet te ver weg is ben ik van de partij
pi_144232672
Nope, vijfde ziekte.
Sarcasme. Herken het.
pi_144234957
Ik ben altijd wel in voor een meet! Ienieminie, medium of mega, maakt me niet uit ;) Mits op een dag zonder andere plannen, en bij voorkeur toch wel binnen max anderhalf uur rijden vanaf Eindhoven.
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:19:43 #12
378192 -mandy-
I am who I am
pi_144236415
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:27 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben altijd wel in voor een meet! Ienieminie, medium of mega, maakt me niet uit ;) Mits op een dag zonder andere plannen, en bij voorkeur toch wel binnen max anderhalf uur rijden vanaf Eindhoven.
Assen-Eindhoven is alleen met vliegtuig binnen 1,5u te doen helaas.
pi_144239630
Mag ik hier heel brutaal alvast een klein beetje binnenvallen? Mijn kuiken wordt volgende week 1 en ik ben me een beetje aan het verdiepen in eetschema's enzo maar heb een beetje hulp nodig. Ze drinkt nu nog 3x pd een fles (en eet verder brood, fruit, avondeten enz) maar vanaf 1jaar krijgen kindjes geen kunstvoeding meer maar drinken ze koemelk, right? Tuit- en rietjesbekers en gewone bekers lukken nog niet, geef ik dan gewone melk in een fles? En hoeveel? Kortom, help! Hoe deden jullie dat?
pi_144243034
Juud, als jij langer flesvoeding wilt geven, moet je dat doen. In principe zouden ze vanaf 1 jaar gewone melk kunnen drinken. Isa heeft nog een poosje 1 a 2 flessen flesvoeding gehad, omdat ze daar behoefte aan had (en het was mijn baby en baby's drinken flesvoeding :P ) Inmiddels heeft ze alle flessen vanzelf laten vallen, ook de late. Heel soms als ze weinig eet of ziek is, krijgt ze nog een fles gewone, warme melk. Verder krijgt ze eigenlijk te weinig zuivel van ons. Daar moet ik eens beter op gaan letten. Bij het kdv krijgt ze bij de lunch melk en als toetje heeft ze altijd zuivel.
Sarcasme. Herken het.
pi_144244680
Ow wil nog steeds 2/3 flessen melk per dag..
Bij ontbijt en een nachtflesje met warme melk krijgt hij altijd. Bij de lunch wat er toevallig uitkomt..
'S ochtends en 's avonds krijgt hij t ook nog altijd in een fles (100cc) en tijdens de lunch in een oefenbeker/tuitbeker of rietjesbeker...
pi_144246877
Hier krijgt kyan ook nog 2 flessen. 1 avondfles en 1 nacht/ochtend fles. Gewone volle melk verwarmt in de magnetron.

De rest van de dag drinken uit een rietjes beker.

Mijn oudste heeft tot zijn 3de verjaardag nog bijna al zijn drinken uit een fles gehad die weigerde alle andere vormen.
pi_144247434
Terug van een supergeweldige vakantie. Veel gespeeld, geknuffeld en driftbuien gehad. Riley zegt tegen iedereen het internationale "hi" en mensen kunnen dan ook nog een handje krijgen. Ook is ze veel meer gaan zeggen. O+

Jullie heb ik wel gemist :*
Wat heb ik gemist aan nieuwtjes? O+
pi_144248740
Hier ook gewone melk in een fles warm uit de magnetron.

Hi O+ wb omen.

Zieken :*
  zaterdag 6 september 2014 @ 19:51:00 #19
378192 -mandy-
I am who I am
pi_144249100
Hoi Omen :W !

Hier een fles warme melk van 150cc 's ochtends bij het ontbijt en een zelfde fles voor het slapengaan.

Heb je al eens bekers met zachte tuit geprobeerd?
Toen de dreumes-flesvoeding in beeld kwam zijn we zachtjesaan overgestapt naar koemelk. Om de zoveel dagen ietsje minder flesvoeding en er een beetje meer melk bij. Tot de flesvoeding helemaal niet meer nodig was.
pi_144249721
Omen welkom terug!
Leuk dat Riley meer is gaan praten. En Hi O+

Qua drinken uit fles: wij hebben er bij de eerste een tijdje het handvat van een tuitbeker omheen gedaan. Dan kon ie wel zelf drinken.
pi_144250451
Omen is terug! Jeej...

Je hebt gemist dat we ons meerdere keren afvroegen hoe lang je vakantie wel niet duurde...

We hebben er een lading lopers bij *O*

Em wat nieuwe dreumesjes O+

Ben ik nog wat vergeten?
pi_144251404
Oh dit stelt me wel gerust en geeft me een beetje een indruk van hoe jullie (en jullie kindjes) het doen mbt drinken. Bedankt!
pi_144254441
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:55 schreef Omentielvo het volgende:
Terug van een supergeweldige vakantie. Veel gespeeld, geknuffeld en driftbuien gehad. Riley zegt tegen iedereen het internationale "hi" en mensen kunnen dan ook nog een handje krijgen. Ook is ze veel meer gaan zeggen. O+

Jullie heb ik wel gemist :*
Wat heb ik gemist aan nieuwtjes? O+
Wij hebben jou ook gemist :Y Dat staat een topic terug nog.

Klinkt goed! Welkom terug!
pi_144256272
Vandaag naar het Land van Jan Klaassen geweest. Was erg leuk. Meisjes hebben heerlijk gespeeld in het zand. D heeft alle schepjes verzameld en J heeft zichzelf ingegraven. Poppenkast vond D net iets te leuk, ze wilde steeds het podium op en achter het gordijn dus mijn man is maar met haar naar buiten gegaan. Verder wilden ze alleen maar lopen.......

En ze zijn zo leuk samen. Vrij worstelen, knuffelen en kusjes geven O+ O+ Ze halen elkaars knuffeltje op en geven die aan elkaar. Zo schattig.

Plaatje bij het praatje *;

en meer foto's in het fototopic
pi_144256782
Leuke foto Kyara. Echt zo lief O+
Klinkt als een leuke dag. En de foto's zijn gaaf. (Ook die in het fototopic)

Ik heb ook veel foto's gemaakt. Hierbij twee van de vakantie

De enige hete dag van de vakantie optimaal benut.

En deze, omdat ik Riley zo O+ vind

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')