Assen-Eindhoven is alleen met vliegtuig binnen 1,5u te doen helaas.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:27 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben altijd wel in voor een meet! Ienieminie, medium of mega, maakt me niet uitMits op een dag zonder andere plannen, en bij voorkeur toch wel binnen max anderhalf uur rijden vanaf Eindhoven.
Wij hebben jou ook gemistquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:55 schreef Omentielvo het volgende:
Terug van een supergeweldige vakantie. Veel gespeeld, geknuffeld en driftbuien gehad. Riley zegt tegen iedereen het internationale "hi" en mensen kunnen dan ook nog een handje krijgen. Ook is ze veel meer gaan zeggen.![]()
Jullie heb ik wel gemist
Wat heb ik gemist aan nieuwtjes?
Ik heb 1 heel goede vriendin die ik het op zich wel toevertrouw, maar zij kent Isa gewoon niet goed genoeg, voor mijn gevoel, om haar te kunnen troosten als ze snachts huilend wakker wordt, of om naar bed te brengen. Dat is echt een gevoel. Andere vrienden hebben het wel aangeboden, maar staan net een stukje verder bij me weg. Het eerste gaat denk ik overigens wel veranderen omdat zij nu zwanger is en straks ook een kindje heeft. Ik denk dat dat de band alleen maar hechter maaktquote:Op zondag 7 september 2014 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja dat was hier dus vandaag ook; halve repetitie gemist wegens geen oppas...
Apart trouwens dat jullie juist vrienden niet vragenHebben die geen kinderen of juist handenvol? Hier zijn wij echt elkaars vangnet. Ik vraag in eerste instantie vriendinnen die E goed kennen en zelf kinderen hebben (want dan kan ze gewoon aanschuiven en E is dol op hun zoontjes), en anders zijn er nog wel een paar die vaak wel willen. Ik heb ook heel veel opgepast trouwens.
Mijn ouders & schoonouders wonen niet echt in de buurt en schoonouders werken ook nog dus dat kan alleen evt in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |