quote:*kuch*
Op zondag 12 januari 2003 22:48 schreef Vibromass het volgende:[..]
Er zijn wel wat verdwaalde oudere jongeren (bijvoorbeeld iemand van 38 die hier liefdevol 'oma' genoemd wordt) maar het merendeel is vrij jong. Dat kun je ook wel zien aan de reacties - zo ook weer in deze thread - waar het nog wel eens aan wat nuance of fatsoen kan ontbreken. Niet te serieus nemen dus dat Fok!
quote:In Nederland wel, in UK en US is het daarentegen een breed gedragen stroming. Je zou zo'n naam express bijvoorbeeld kunnen kiezen om aan te geven dat Nederland te ver is doorgeschoten in het alles moet maar kunnen..
Op zondag 12 januari 2003 22:59 schreef Frenkie het volgende:
Bovendien rust er op conservatief nogal een negatieve lading, dat is toch ook niet echt reclame.
En vind u het gedramatiseer over 'de linkse kerk' en 'de linkse media' niet wat overdreven?
quote:Zie het topic: http://forum.fok.nl/listtopics.php/56
Op zondag 12 januari 2003 23:06 schreef dutchmage het volgende:
is het misschien mogenlijk om de rest vande politiek hier heen te halen en die te bestoken met vragen..?
Ik ben bv een zwevende kiezer...
heb geen id waarop ik ga stemmen...
[Dit bericht is gewijzigd door turfie1 op 12-01-2003 23:14]
edit: nou spekkie, gmta
[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 12-01-2003 23:10]
quote:Helaas werken niet alle partijen mee
Op zondag 12 januari 2003 23:06 schreef dutchmage het volgende:
is het misschien mogenlijk om de rest vande politiek hier heen te halen en die te bestoken met vragen..?
quote:Het gedramatiseer is NIET overdreven, maar de uitspraken van Michiel Smit trek ik ook niet.
Op zondag 12 januari 2003 23:07 schreef Meneer_Aart het volgende:
Beste Winny, kunt u zich voorstellen dat er mensen zijn die niet al te positief reageren op het feit dat de nr. 2 op uw lijst, Michiel Smit, bepaalde posts heeft geplaatst op een bepaald forum, en handtekeningen heeft verzameld bij bepaalde mensen?En vind u het gedramatiseer over 'de linkse kerk' en 'de linkse media' niet wat overdreven?
quote:Je bent al druk aan het mailen geslagen loedertje ?
Op zondag 12 januari 2003 23:10 schreef Loedertje het volgende:[..]
Helaas werken niet alle partijen mee
quote:Inderdaad, hoewel ik nog enigszins moeite heb het te geloven. Tot dusver bleef onze exposure tot mensen uit het echte leven beperkt tot een handvol Big Brother-coryfeėen..
Op zondag 12 januari 2003 23:10 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik vind het overigens bijzonder te waarderen dat een politica via internetfora met mensen in discussie gaat. Hulde daarvoor.
edit: nou spekkie, gmta
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 12-01-2003 23:14]
quote:En een enkele ziekenhuis-imam. Die trouwens samen met Winny bij Jeroen Pauw heeft gezeten.
Op zondag 12 januari 2003 23:13 schreef Vibromass het volgende:[..]
Inderdaad, hoewel ik nog enigszins moeite heb het te geloven. Tot dusver bleef onze exposure tot mensen uit het echte leven beperkt tot een enkele Big Brother-coryfee..
quote:Mailen is mijn hobbie beste turfie.
Op zondag 12 januari 2003 23:12 schreef turfie1 het volgende:Je bent al druk aan het mailen geslagen loedertje ?
quote:Ik ben het met u eens dat het van groot belang is dat er in het parlement mensen zitten die hun mond open durven te doen en de rest in de gaten houden, maar datzelfde geldt voor de journalistiek; Waarom neemt u het NOVA dan zo kwalijk dat ze ś in de gaten houden en hun mond open doen over dat mailtje?
Op zondag 12 januari 2003 22:47 schreef Winny het volgende:[..]
Uit persoonlijke motieven zou ik het nooit gedaan hebben. Ik denk dat het van groot belang is, dat er in dit land in ieder geval nog iemand in het parlement zit die haar mond open durft te doen en de rest in de gaten houdt.
Stel dat u met uw partij geen zetels haalt, en wees reeel, de peiling zegt dat ook, blijft u dan doorgaan met uw Conservatieven.nl en gaat uw partij dan ook 4 jaar lang (laten we positief blijven) voorbereidingen te treffen voor de volgende verkiezingen? Of gaat u de handdoek in de ring gooien en probeert u draad op te pakken waar die vorig jaar is gestopt toen u met de LPF in zee ging?
Vraag me dit namelijk af om te weten hoe daadkrachtig de nieuwe partijen zoals die van u en bijvoorbeeld een Heinsbroek zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door RoelerMF op 12-01-2003 23:38]
Nou weten we van Fortuyn dat hij zowel links als rechtse opvattingen had. Aan welke kant van het politieke spectrum staat u partij vergeleken met de andere Fortuyn Partijen? en waarom zouden de (oud) LPF stemmers juist op św partij moeten stemmen en niet op Leefbaar Nederland, LPF, Lijst Ratelband of de AVD?
Kortom, wat biedt uw partij meer dan de partijen die hierboven genoemd staan?
bvd
Uiteraard mag de discussie over Winny en de Conservatieven.nl wel volop voortgezet worden.
Stel dat u niet bij een partij werkte en niet uw eigen partij had, op welke had u dan gestemd?
quote:Bedankt voor uw duidelijke antwoord.
Op zondag 12 januari 2003 22:35 schreef Winny het volgende:
De LPF heeft in haar korte bestaan zo ongeveer alles overboord gegooid waar het in mijn ogen bij Fortuyn om draaide. De club was en is volgens mij nog steeds niet in staat om democratisch te werken. Het terugnemen van uitspraken is aan de orde van de dag (zie Nawijn en Herben). De LPF is in mijn ogen verworden tot een partij zoals alle andere.
quote:Inderdaad, want hier zitten de.....uhm, het juiste volk voor rechtse partijen.
Op zondag 12 januari 2003 16:42 schreef drGoeroe het volgende:
Vet zeg, Winny op FokWel slim van Winny, als je kiezers wilt moet je je bij FOK registreren
quote:Dat vind ik het enige goede stand-punt- van ze!
Op zondag 12 januari 2003 20:55 schreef blieblie het volgende:
Winny, vraagje... waarom is het hip om .nl achter je partij te zetten? Der is toch al 3 jaar geleden gebleken in het bedrijfsleven dat het niet hip is, waarom doen ze het nu opeens in de politiek.
Sorry, ik kan echt niet serieus meer zijn. Ik ga maar weer eens.
Wat is uw opvatting over de twee (inmiddels berechtte) Albert Heyn medewerkers, en de straf die hen opgelegt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |