Foto is gedateerd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier weer verder....met seizoen 9![]()
[ afbeelding ]
Fixedquote:
Meteen een spoilerquote:
hoezoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ze wel goed speelde in Unit 13.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:54 schreef Morodeepdelver het volgende:
Die vrouw van de rijkspolitie kan echt niet acteren... pfff.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:48 schreef fotostarter het volgende:
Vond het weer een toffe aflevering dit
Die van volgende week, heeft ook wel potentie als ik de shortie moe geloven
[ afbeelding ]Mooie meid. Heb gekeken maar dit was me niet opgevalle deze aflevering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens naar de omroep en de zender...quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mooie meid. Heb gekeken maar dit was me niet opgevalle deze aflevering?
Ja vond ik ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond deze aflevering veel spannender dan het hele vorige seizoen bij elkaar...
Ik kijk al uit naar volgende week!
Idd, of even de ambulance bellenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:23 schreef Bronson het volgende:
Politiemensen die zo'n wond niet in de gaten hebben. En daarbij geen ehbo verlenen.
'Zeg iets! Zeg dan iets! Waarom zeg je niets? Wie moet ik bellen? Zeg nou iets!' .. dood..quote:
112 was denk ik al gebeld, maar dat er inderdaad totaal niet gekeken werd of er een wond was en er ook niks aan gedaan werd, zelf niet voelen of ze daadwerkelijk was overledenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:27 schreef Bendoe het volgende:
Romeo![]()
Geen 112 bellen![]()
Geen hulp bieden op welke manier dan ook![]()
Niet reanimeren![]()
Als politiemensen alle regels als hulpverlener aan je laars lappen![]()
Alles
Idd, voor de rest een toffe aflevering maar dit was wel erg knullig zegquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:31 schreef Matedeor het volgende:
[..]
112 was denk ik al gebeld, maar dat er inderdaad totaal niet gekeken werd of er een wond was en er ook niks aan gedaan werd, zelf niet voelen of ze daadwerkelijk was overleden. Wel een toffe aflevering voor de rest trouwens!
Ja, dat deel was een drama, maar voor de rest was het een lekkere afleveringquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:31 schreef Matedeor het volgende:
[..]
112 was denk ik al gebeld, maar dat er inderdaad totaal niet gekeken werd of er een wond was en er ook niks aan gedaan werd, zelf niet voelen of ze daadwerkelijk was overleden. Wel een toffe aflevering voor de rest trouwens!
En achtervolginsscene verliep eens logisch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, dat deel was een drama, maar voor de rest was het een lekkere aflevering
De nieuwe Daan de Vos, hopelijk houden ze vanaf nu dit niveau voorlopig even vast.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een heftige aflevering zeg! Ik moest er serieus even van bijkomen. Wat alleen maar positief is voor de serie ; wát een goede acteurs! Javier Guzman trouwens ook. Die was echt eng. En uiteraard leeft ie nog.
Hij is natuurlijk op die boot gevallen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een heftige aflevering zeg! Ik moest er serieus even van bijkomen. Wat alleen maar positief is voor de serie ; wát een goede acteurs! Javier Guzman trouwens ook. Die was echt eng. En uiteraard leeft ie nog.
Vorige week had flikken 1.6 miljoen meen ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:31 schreef Max23 het volgende:
Kijkcijfers: 1,7 miljoen, vorige week was het nog 2,1 miljoen
De Voice zakt veel minder, van 2,4 naar 2,3 miljoen
Volgens de officiële site van kijkonderzoek.nl nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vorige week had flikken 1.6 miljoen meen ik.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ken-Maastricht.dhtml
Pasmansquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh.
Iig, the voice. Op een gegeven moment heb je dat wel gezien (althans ik). Dan is flikken toch veel leuker?
Flikken (Gent) vond ik trouwens ook altijd tof om te kijken, Nederlandse versie heeft toch wat meer spanning en pit vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |