SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire adoreren als fifagoden
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb ze ooit verkocht bij koninginnemarkt. Spijt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
I cri everytiemquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat Feyenoord hem gewoon niet heb gehaald![]()
*heeftquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat Feyenoord hem gewoon niet heb gehaald![]()
Toine
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pelle vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao de beste spits van Europa? Ibra vergeten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sigthorsson vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao de beste spits van Europa? Ibra vergeten.![]()
Van Veen vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao de beste spits van Europa? Ibra vergeten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Of Ajax....quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Rijst het volgende:
Eigenlijk zou Bale wel geschikt zijn voor ManU![]()
Tja Rene heeft gezegd dat Bale zou gaan falen bij Real dus nu moet hij zijn gelijk krijgen ookquote:![]()
Crespo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm lijkt hij een beetje?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is dit je pro?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm lijkt hij een beetje?![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
is dit je moeder?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zal Thad je ff een kopje kleiner komen maken?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waarom is Royke eigenlijk weggepest
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
respect anders geen giveawayquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Ja, valt wat tegen. Maak wel een andere
[..]
Vreet een drol![]()
Wie is hier niet weggepestquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is Royke eigenlijk weggepest
Ja de elitaire mongolen die hier al jaren posten en alle nieuwkomers als poep behandelen, maarja.![]()
Als je hier gewoon normaal doet doet iedereen normaal terugquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wie is hier niet weggepest
Ja de elitaire mongolen die hier al jaren posten en alle nieuwkomers als poep behandelen, maarja.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waarom hebben we jou nog niet weggepest eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wie is hier niet weggepest
Ja de elitaire mongolen die hier al jaren posten en alle nieuwkomers als poep behandelen, maarja.![]()
Is ie niet. Hij kwam gewoon niet meer opdagen. De laatste keer dat hij hier was kon iedereen er juist wel om lachen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is Royke eigenlijk weggepest![]()
Gewoon mail met inhoud gestuurd :-Squote:Dear Customer,
We are contacting you in relation to your recent submission to AccountDisputes@ea.com. Unfortunately, the message we received contained no content.
If you still wish to contact Account Disputes and have not yet received any other response to your message, please resubmit your original message and our team will be happy to review your query.
Yours sincerely,
EA Terms of Service![]()
Thorbquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:03 schreef Freire het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 14: FUT] #230 BDIL snapticnic
Dit topic![]()
![]()
Ik zet net alles op TP te knallen..quote:
Wacht even
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Snap de ballen van dat fut.Steeds lopen de contracten af
staat allemaal in de OP![]()
![]()
Kom dan Kiid.met mijn tyfushoerenpoepspelende kutteam.
dan moet je nieuwe contracten geven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Snap de ballen van dat fut.Steeds lopen de contracten af![]()
Seedorf?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme lastig. Hoe langer ik erna kijk, hoe minder hij lijktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij lijkt meer op seedorf
Elke dag![]()
Nee slechterquote:
Zijn gezicht is goed alleen het hoofd an sich met die rare andere bruine kleur lijkt nergens opDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doet me denken aan Ibarboquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme lastig. Hoe langer ik erna kijk, hoe minder hij lijkt![]()
![]()
Ja dat lelijke blur gebeuren iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee slechter
Zijn gezicht is goed alleen het hoofd an sich met die rare andere bruine kleur lijkt nergens op![]()
Zo dit kankerspel raak ik niet meer aan. Ik geef al mijn coins en spelers aan mijn zwager
Gewoon een team fabriceren met motm De Vrij + Clasie, super linkquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo dit kankerspel raak ik niet meer aan. Ik geef al mijn coins en spelers aan mijn zwager![]()
![]()
![]()
Generations is helemaal naar de tyfusJe kan ook niet meer bij spelers van vorige edities
Elke dag![]()
Nope ik ben helemaal klaar met dit kankerspel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon een team fabriceren met motm De Vrij + Clasie, super linkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope ik ben helemaal klaar met dit kankerspel.![]()
Gewoon ff een dagje rust en dan een team maken die past bij je speelstijl. Khedira en Motta zijn fucking traag, daar kan je nooit spelers mee afjagen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope ik ben helemaal klaar met dit kankerspel.![]()
Ik overweeg serieus de betreffende verhuisdoos morgen naar de milieustraat te brengenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope ik ben helemaal klaar met dit kankerspel.
Of eigenlijk: te laten brengen natuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat doe je helemaal nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus de betreffende verhuisdoos morgen naar de milieustraat te brengen
Of eigenlijk: te laten brengen natuurlijk
Elke dag![]()
doe die doos maar dicht en verstuur hem naar mijquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus de betreffende verhuisdoos morgen naar de milieustraat te brengen
Of eigenlijk: te laten brengen natuurlijk![]()
![]()
En dan ook een Ps4 halen + Fifa 15, briljant planquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of eigenlijk: te laten brengen natuurlijk![]()
![]()
Kan je beter wel doen wat een ontiegelijke superaids op een disc zeg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of eigenlijk: te laten brengen natuurlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dude Weiserquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe die doos maar dicht en verstuur hem naar mij
Pauperstraat 13
6969 BH Leiden
Dat was het toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ebola op een schijfjequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je beter wel doen wat een ontiegelijke superaids op een disc zeg.![]()
TR Gemachtquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dude Weiser
Pauperstraat 13
6969 BH Leiden
Dat was het toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan ook een Ps4 halen + Fifa 15, briljant plan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jonge Leiderdorpquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dude Weiser
Pauperstraat 13
6969 BH Leiden
Dat was het toch?![]()
![]()
Lidorro represent man 071 allesquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Potatoe - Potato. Geneuzel om niks.
dit kan echt niet hoor![]()
![]()
Wat jij wil joh, met je hockeydorpquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lidorro represent man 071 alles
dit kan echt niet hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ga je nou echt streamen of was dat een grapje?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:11 schreef Kiid het volgende:
Bohh nog een uurtje wachten en dan tegen Ozzie![]()
![]()
Dat zei Ozz, maar zou best kunnen al weet ik niet hoe je dan precies een link kan delenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je nou echt streamen of was dat een grapje?![]()
is gewoon via twitch toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zei Ozz, maar zou best kunnen al weet ik niet hoe je dan precies een link kan delen![]()
twitch account aanmaken en dan dan die linken met je ps4. so simplequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:22 schreef Kiid het volgende:
Ja, maar heb die functie nog niet gebruikt![]()
![]()
Nou je maakt een account. zet je stream aan via je ps4 en geeft de link http://www.twitch.tv/endanhierjeaccountnaamquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar heb die functie nog niet gebruiktDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Eindelijk thuis!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef Kiid het volgende:
http://www.twitch.tv/xpirlooo
Ff x proberen of het niet veel lag veroorzaakt
ja wel. als je het aanzet..quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet full screen spelenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
jonge Brenda kon die zooi weghalen dan kan jij het ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet full screen spelen![]()
jij in je tweede browser waarschijnlijk.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Meldingen niet weergeven kiezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:18 schreef Kiid het volgende:
tyfus internet
Maar hoe kan ik full screen spelen dan dit is kutOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Lijkt me eerlijk toch? Was toch zo goed als afgelopen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah beter
Kreeg disconnect, houden we het op gelijkspel?
Invitequote:Op zaterdag 6 september 2014 00:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk toch? Was toch zo goed als afgelopen.![]()
Kom dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerdquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lindgren. ook algefeliciteerd allebei
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
thanks dudequote:Op zaterdag 6 september 2014 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Gefeliciteerd Tom!
of moet ik zeggen congratulations!Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kiid wat triest Ssshen.
2 Kut goals weg gegeven door die Marcelo.
Ging per ongelukquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Kiid wat triest Ssshen.
2 Kut goals weg gegeven door die Marcelo.![]()
![]()
Het traden met bronzes en silvers gaat nog steeds goed. Als het in FUT15 ook zo makkelijk gaat word ik snel rijk (als ik niet teveel gold packs koop)![]()
Zullen we die bewaren voor een andere keer?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:04 schreef Kiid het volgende:
Nu de beslissende wedstrijd. Doe twitch uit
1-1
2-1 voor Kiid
3-1 voor mijOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Oke, winnaar dan krijgt 50kquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zullen we die bewaren voor een andere keer?
1-1
2-1 voor Kiid
3-1 voor mij![]()
haha en vervolgens wil je nooit meerquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zullen we die bewaren voor een andere keer?
1-1
2-1 voor Kiid
3-1 voor mij![]()
Prima.quote:Doen we morgen avond als je kan.
Wel kut potjes iedere keer met momenten van lagg, maakt positiespel echt onmogelijk. Geven beide ook erg weinig weg in alle drie de potjes.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Niet zo slijmen man, jij was veeeel beter.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Prima.Doen we morgen avond als je kan.
Wel kut potjes iedere keer met momenten van lagg, maakt positiespel echt onmogelijk. Geven beide ook erg weinig weg in alle drie de potjes.![]()
Ja, vond de lag ook behoorlijk irritantquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Prima.Doen we morgen avond als je kan.
Wel kut potjes iedere keer met momenten van lagg, maakt positiespel echt onmogelijk. Geven beide ook erg weinig weg in alle drie de potjes.![]()
Heb je gekeken dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet zo slijmen man, jij was veeeel beter.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
#DareToHumbertoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn snikkel als die bij Trapz naar binnen is geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
die kan je allang downloaden in de store. Fysieke exemplaar komt pas later uit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:30 schreef Zhano het volgende:
RIJST. hoe de fak heb jij First Light al?![]()
Issie leuk?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
die kan je allang downloaden in de store. Fysieke exemplaar komt pas later uit.
Heb je die Sony Allstars dinges al gedownload op PS3? Is een soort Tekken met Sony characters..![]()
Als je van superheroes houdt en Infamous wel ja. En is easy platinum.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Issie leuk?
Heb je die Sony Allstars dinges al gedownload op PS3? Is een soort Tekken met Sony characters..![]()
Brazil - Colombia nu live bij Sport1 voor de nachtbrakers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk na al die jaren mijn clubs debuut gemaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En? Succesvol?quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:02 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk na al die jaren mijn clubs debuut gemaakthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zonder grappen. Luisteren!!!
Julian le Play - Rollercoaster (Filous Remix):hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gaat wel lekker ja. Met John Williams en Humberto Tan in de spits en Seedorf op 10 (Freire, ik en Thad in die volgorde). Ik ben de anyquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Seriously tim86? Met ons wou je nooit clubben en dan vraagtbthaddie je 1xtje en dan zeg je gelijk ja
Als punishment moet je een ps4 kopen![]()
Kan echt niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:13 schreef Rijst het volgende:
Seriously tim86? Met ons wou je nooit clubben en dan vraagtbthaddie je 1xtje en dan zeg je gelijk ja
Jongen straks mag je met mij manquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:13 schreef Rijst het volgende:
![]()
Tim zei ook nooit nee zover ik me kan herinneren. Wel dat hij geen headset had. Crook zei dan vervolgens dat hij dat niet wil.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:13 schreef Rijst het volgende:
Heeft Tim echt zo'n hoge stem?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tim zei ook nooit nee zover ik me kan herinneren. Wel dat hij geen headset had. Crook zei dan vervolgens dat hij dat niet wil.![]()
Lekker hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:32 schreef Toefjes het volgende:
En de jaarafrekening van de Eneco: Ik krijg 500 euro terugKan ik 130 miljoen FUT coins kopen
![]()
Bohhh leuk spaarpotje is dat altijd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:32 schreef Toefjes het volgende:
En de jaarafrekening van de Eneco: Ik krijg 500 euro terugKan ik 130 miljoen FUT coins kopen
Wij krijgen meestal ook rond de 700 terug ofzo
Zeker zo tussen het vakantiegeld en de eindjaarsuitkering tussendoor een leuk meevallertje inderdaadquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh leuk spaarpotje is dat altijd.Wij krijgen meestal ook rond de 700 terug ofzo
Fifa alweer een beetje aan de praat gekregen? Zag een topic op het EA forum waarin wel hele zieke teams gepost worden. Misschien handig voor wat inspiratie:
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2915932.page![]()
je verwacht het nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker zo tussen het vakantiegeld en de eindjaarsuitkering tussendoor een leuk meevallertje inderdaadFifa alweer een beetje aan de praat gekregen? Zag een topic op het EA forum waarin wel hele zieke teams gepost worden. Misschien handig voor wat inspiratie:
![]()
Ik hoop op 50K en 100K packs nog dit weekend, dus wacht nog even met het maken van een team met Ronaldo. 6.8 miljoen![]()
![]()
Zeker lekker! Altijd even mijn maand bedrag ophogen zodat ik een soort van spaarpotje heb,quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker zo tussen het vakantiegeld en de eindjaarsuitkering tussendoor een leuk meevallertje inderdaadFifa alweer een beetje aan de praat gekregen? Zag een topic op het EA forum waarin wel hele zieke teams gepost worden. Misschien handig voor wat inspiratie:
Ik ben even tot rust gekomen en nadat ik al mijn spelers heb verkocht heb ik 27 miljoen om een team te maken.
e: whoismad was eerder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
huuuuuuuuuuuuuu waar is lexquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je verwacht het niet
[ afbeelding ]![]()
Congratz Reemi
Elke dag![]()
Ik krijg ook zoiets terug ja, en dan nog 170 euro inschrijfbonus wat je dan na een jaar pas krijgtquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:32 schreef Toefjes het volgende:
Elke dag![]()
Ik zag ook nog topics op Fok, waarin mensen overstappen naar Oxxio, voor een ipad air, en daarna naar Eon, want die zouden dan de boete weer betalen die je aan Oxxio moet betalen als je daar weg gaatquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg ook zoiets terug ja, en dan nog 170 euro inschrijfbonus wat je dan na een jaar pas krijgtAls je dan later bij Essent die 175 euro nog eens mee pakt
![]()
![]()
Ik ben er wel bang voor dat die mensen de kleine lettertjes niet helemaal lezenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag ook nog topics op Fok, waarin mensen overstappen naar Oxxio, voor een ipad air, en daarna naar Eon, want die zouden dan de boete weer betalen die je aan Oxxio moet betalen als je daar weg gaatAls je dan later bij Essent die 175 euro nog eens mee pakt
![]()
Maar mijn eindrekening krijg ik pas over 3 maanden, dus ben benieuwd kan nog weleens flink veel meer zijn danWisselen jullie wel van leverancier elk jaar? Dat schijnt wel veel te schelen
Elke dag![]()
Ik zit eigenlijk al jaren bij dezelfde.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben er wel bang voor dat die mensen de kleine lettertjes niet helemaal lezen![]()
Maar mijn eindrekening krijg ik pas over 3 maanden, dus ben benieuwd kan nog weleens flink veel meer zijn danWisselen jullie wel van leverancier elk jaar? Dat schijnt wel veel te schelen
Ik ben ook te lui om dat elk jaar uit te zoeken jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk al jaren bij dezelfde.![]()
![]()
Ik heb het een jaar of 8 geleden gedaan, toen het allemaal in de kinderschoenen stond. Ging ik naar Oxxio. Ik snapte er geen klap van, want ik kreeg toen 2 rekeningenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben er wel bang voor dat die mensen de kleine lettertjes niet helemaal lezen![]()
Nog een hoop gezeik gehad toen ik Oxxio op wilde zeggen toen ik ging verhuizen, want verhuizen was geen geldige reden. Heb toen na verhuizen gewoon de automatische incasso stopgezet, en m'n nieuwe adres niet doorgegeven. Nooit meer wat van gehoord.
Daardoor durf ik het nu niet goed meer eigenlijk. Zit wel goed bij de Eneco.![]()
Haha dat zijn wel de goede maatregelen jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar of 8 geleden gedaan, toen het allemaal in de kinderschoenen stond. Ging ik naar Oxxio. Ik snapte er geen klap van, want ik kreeg toen 2 rekeningenNog een hoop gezeik gehad toen ik Oxxio op wilde zeggen toen ik ging verhuizen, want verhuizen was geen geldige reden. Heb toen na verhuizen gewoon de automatische incasso stopgezet, en m'n nieuwe adres niet doorgegeven. Nooit meer wat van gehoord.
Daardoor durf ik het nu niet goed meer eigenlijk. Zit wel goed bij de Eneco.Dat ze daar dan niet achteraan gaan ofzo?
Elke dag![]()
Bakkali weigerde een contract van 4 ton per jaar wtf
Elke dag![]()
Als hij geld had gewild was hij wel naar Atletico gegaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bakkali weigerde een contract van 4 ton per jaar wtf![]()
Gefeliciteerd Reemi
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt een kutbedrijf dat Oxxioquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha dat zijn wel de goede maatregelen jaDat ze daar dan niet achteraan gaan ofzo?
Maar gezien mijn jaarafrekening zou ik bij Eneco 78 euro per maand moeten betalen. Voor een 2 kamer appartement. Denk dat het wel goedkoper zou moeten kunnen. Straks in mijn avonddienst als er een dood momentje komt even gaan verdiepen in de materie
![]()
![]()
Is dat verrekend met dat je nu teveel betaald of is dat met die 500 euro die je nog terugkrijgt? Dan zou je het nog wel een stukkie omlaag kunnen zettenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt een kutbedrijf dat OxxioMaar gezien mijn jaarafrekening zou ik bij Eneco 78 euro per maand moeten betalen. Voor een 2 kamer appartement. Denk dat het wel goedkoper zou moeten kunnen. Straks in mijn avonddienst als er een dood momentje komt even gaan verdiepen in de materie
Of kan dat bij eneco niet?
Elke dag![]()
![]()
![]()
gekocht voor 55k. Traden gaat zoals vanouds goedIk pik spelers op die ik bijna nooit goedkoop oppik dus dat is ook mooi.
![]()
Komt omdat FIFA nu echt aan het sterven is. Krijg mijn coins niet meer verkochtquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
gekocht voor 55k. Traden gaat zoals vanouds goedIk pik spelers op die ik bijna nooit goedkoop oppik dus dat is ook mooi.
Ga nog even kijken of dit leuk is: beginnen met non rare bronze spelers (random uit Futhead) en dan opbouwen naar gold. Even kijken hoe dat opbouwen gaat. Per win een upgrade (non rare naar rare bijv). Dat gaat wel tyfus lang duren.![]()
is niet leuk en duurt aidslang. Afradertje dusquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Komt omdat FIFA nu echt aan het sterven is. Krijg mijn coins niet meer verkocht
Ga nog even kijken of dit leuk is: beginnen met non rare bronze spelers (random uit Futhead) en dan opbouwen naar gold. Even kijken hoe dat opbouwen gaat. Per win een upgrade (non rare naar rare bijv). Dat gaat wel tyfus lang duren.![]()
Wss ook per goal een upgrade.. per clean sheet. Even bedenkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is niet leuk en duurt aidslang. Afradertje dus![]()
Lijkt me echt teringsaai.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is allemaal verrekend. Als ik een jaar lang 78 euro had betaald, had ik nu niks teruggekregen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat verrekend met dat je nu teveel betaald of is dat met die 500 euro die je nog terugkrijgt? Dan zou je het nog wel een stukkie omlaag kunnen zettenOf kan dat bij eneco niet?
![]()
ik heb het een keer gedaan met 75 non rares elke keer upgraden, dus eerst 75 rare, 76 non rare etc etcquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wss ook per goal een upgrade.. per clean sheet. Even bedenken
duurde aidslang en was geen fuck aan![]()
Paupergay idee ja Thad.
Toef, heb jij Record Klose al eens gebruikt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zie dit traden als een opwarmertje voor FUT15. Als het dan ook zo makkelijk gaat ben ik snel rijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga nog even kijken of dit leuk is: beginnen met non rare bronze spelers (random uit Futhead) en dan opbouwen naar gold. Even kijken hoe dat opbouwen gaat. Per win een upgrade (non rare naar rare bijv). Dat gaat wel tyfus lang duren.
Dat van dat upgraden is wel interessant maar 1 upgrade per win is wel traag. Die Nick28T doet 1 upgrade per goal/assist van IF Depay in zijn mission Memphis. En ook 1 per ragequit ofzo.![]()
Ja. Erg goed in de afronding, voetballend waardeloosquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Paupergay idee ja Thad.
Toef, heb jij Record Klose al eens gebruikt?![]()
![]()
Ah dan laat ik hem maar zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Erg goed in de afronding, voetballend waardeloos
Nog niet alles aan je zwager gegeven dusquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar weer back to my roots.
MrvanTrapz24
of MavervanTrapz
![]()
![]()
Nee heb hem 10 miljoen gegeven.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nog niet alles aan je zwager gegeven dus
MrvanTrapz24
of MavervanTrapz
He wants the Aquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ok, maar snap niet hoe hij dr bij komtIk volg hem niet ofzo ..
![]()
Onmogelijk zeker om hem "goed" en lekker spelend af te krijgen?
Holy shit die stats van Hulkquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Onmogelijk zeker om hem "goed" en lekker spelend af te krijgen?![]()
![]()
![]()
Hulk is poepquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Onmogelijk zeker om hem "goed" en lekker spelend af te krijgen?
Gewoon met Javi Garcia wat maken.![]()
Is dat weer zo'n Turkse paupershow?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhhhlaat maar beginnen.
e: aan die minaret te zien wel.. of het is in Rotterdam natuurlijk
Turks ja, met Andy Garcia er weer bij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n Turkse paupershow?
e: aan die minaret te zien wel.. of het is in Rotterdam natuurlijk
Ozz, Ali en Volkan: Het mysterie van het verdwenen stukje baklava ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Turks ja, met Andy Garcia er weer bij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ozz, Ali en Volkan: Het mysterie van het verdwenen stukje baklava ?
hoe krijg ik mijn router weer werkend?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ozz, Ali en Volkan: Het mysterie van het verdwenen stukje baklava ?![]()
Spoiler alert (maar geen verrassende)quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is geen mysterie idd, zit bij Ozz in zn holletje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Xbox kopenquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoe krijg ik mijn router weer werkend?![]()
was ist loss ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoe krijg ik mijn router weer werkend?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je wel een hard reset gedaan? Dat wil meestal wel eens helpenquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Rijst het volgende:
ff niet trollen
DIG / Linksys router werkt niet meer![]()
JIZZ COMING OUT OF MY ANACONDAAA!! JIZZZZZZZZZZZZZZZRquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, dat ding doet het nog steeds niet gvdquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je wel een hard reset gedaan? Dat wil meestal wel eens helpen![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:56 schreef Rijst het volgende:
wil je trollen, doe dan in dit topic. sukkels![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n Turkse paupershow?
e: aan die minaret te zien wel.. of het is in Rotterdam natuurlijk![]()
![]()
Auto's die van rechts komen op een gelijkwaardige kruising hebben voorrang.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:12 schreef Rijst het volgende:
![]()
Ik rij zo wel naar de MM om een nieuwe modem te halen. Waar moet ik op letten?![]()
Router*quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:12 schreef Rijst het volgende:
![]()
Ik rij zo wel naar de MM om een nieuwe modem te halen. Waar moet ik op letten?
Gewoon een goedkope 10/100/1000 / B/G/N router halenBelkin of Linksys ofzo
Niet te veel lachen anders gebeuren er ongelukken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:12 schreef Rijst het volgende:
![]()
Ik rij zo wel naar de MM om een nieuwe modem te halen. Waar moet ik op letten?
Heb je eigenlijk een lijbewijs?![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet te veel lachen anders gebeuren er ongelukken.
Heb je eigenlijk een lijbewijs?
Kut racist
Hier begin ik mee. Boh
[ Bericht 8% gewijzigd door ThadCastle op 06-09-2014 15:28:38 ]![]()
98 Strengthquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mjah daarom wil ik hem wel een keer gebruiken.. [ afbeelding ]Je zal er ingame wel niks van merken ben ik bang.
![]()
Nah heb TOTS Robben maar gekocht omdat hij slecht te linken valtquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef Toefjes het volgende:
Je zal er ingame wel niks van merken ben ik bang.
Andy Garcia, Pitbull en Tarkan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhhhlaat maar beginnen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En nu weer een van de Ajax toptalenten naar Real waarschijnlijk. Gaat lekker met de jeugd zo. Het beleid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Karmaquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef Tim86 het volgende:
En nu weer een van de Ajax toptalenten naar Real waarschijnlijk. Gaat lekker met de jeugd zo. Het beleidRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat ze aan Real kwijt raken halen ze weer terug uit de D'tjes bij Feyenoord dus maak je maar geen zorgen![]()
Valt op zich wel mee:quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nah heb TOTS Robben maar gekocht omdat hij slecht te linken valt![]()
![]()
Ik zou hem dan graag als RF willen hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee:
[ afbeelding ]
Dus heb nu dit jizzfest:
Een paar van hier hebben 'm al op m'n facebook gezien geloof ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lee lingdren komt de aftermovie nog op yt ofzo gr grHeb 'm niet openbaar op YT staan.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
lekker tegen de draad in in die Thaddeusquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kut racist
[ afbeelding ]
Hier begin ik mee. Bohdurf je niet toe te voegen op den fbquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een paar van hier hebben 'm al op m'n facebook gezien geloof ik.Heb 'm niet openbaar op YT staan.
![]()
![]()
![]()
Robben is denk ik nog een stuk beterquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou hem dan graag als RF willen hebben
Dus heb nu dit jizzfest:
[ afbeelding ]Kan dit team niet namaken vrees ik, voor hoeveel had je Robben gekocht?
![]()
10.5 miljoen...quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Robben is denk ik nog een stuk beterKan dit team niet namaken vrees ik, voor hoeveel had je Robben gekocht?
Eerste potje NBA 2k14 dat ik deed was Blacktop tegen een maat. Ik koos Thaddeus Youngquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker tegen de draad in in die Thaddeus
[..]
durf je niet toe te voegen op den fb![]()
Eindbaas is dat
![]()
Het zit diepquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef Kiid het volgende:
Wat ze aan Real kwijt raken halen ze weer terug uit de D'tjes bij Feyenoord dus maak je maar geen zorgen![]()
kut is dat als je in MM bent en allemaal andere dingen wil kopen. Kwam bijna thuis met een nieuwe home cinema set![]()
*jouwquote:
En wtf is gezever nou weer. Is dat überhaupt Nederlands of is dat weer dat kut taaltje van Limburg?![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
*jouw
En wtf is gezever nou weer. Is dat überhaupt Nederlands of is dat weer dat kut taaltje van Limburg?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
*jouw
En wtf is gezever nou weer. Is dat überhaupt Nederlands of is dat weer dat kut taaltje van Limburg?
Sukkeltje![]()
Gossiequote:Op zaterdag 6 september 2014 16:57 schreef Rijst het volgende:
nieuwe router werkt maar ben nu wel 100 euro armer![]()
Ah, gesproken door de kneuzen onderin het land en de Belgen. Geen wonder dat hij ermee komt aanzetten, reserve Belg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:01 schreef Kiid het volgende:
Ah, gesproken door de kneuzen onderin het land en de Belgen. Geen wonder dat hij ermee komt aanzetten, reserve Belgquote:![]()
Dudeweiser woont gewoon in Noord-Holland toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:01 schreef Kiid het volgende:
Ah, gesproken door de kneuzen onderin het land en de Belgen. Geen wonder dat hij ermee komt aanzetten, reserve Belg![]()
50km ten noorden van Rotterdam maar ik ben ook gewoon een kneus onderin het land hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dudeweiser woont gewoon in Noord-Holland toch?![]()
![]()
Ik heb het ook niet over hemquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dudeweiser woont gewoon in Noord-Holland toch?![]()
In Rotterdam is zeveren gewoon de manier waarop mensen praten eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:13 schreef Zhano het volgende:
Gezever is ook hier in het hoge Noorden gewoon een normaal woord...![]()
Het zit diep hequote:Op zaterdag 6 september 2014 17:01 schreef Kiid het volgende:
2-0 voorstaan met dat kutteam met 10 man ook nog. Tot de momentum switch en zijn bronze/zilver team ging spelen zoals het hoorde.2-3 verloren. 2 goals van hem in de 90ste min. Typisch fifa wel
![]()
![]()
Jup dat had ik gisteren ..quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
2-0 voorstaan met dat kutteam met 10 man ook nog. Tot de momentum switch en zijn bronze/zilver team ging spelen zoals het hoorde.2-3 verloren. 2 goals van hem in de 90ste min. Typisch fifa wel
Alles gaat als een malle. 2-0 voor en vanaf de 60e minuut werkt niks meer en scoort de tegenstander er 4.
Ja viel me ook al opquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:05 schreef ThadCastle het volgende:
Falcao echt poepstats voor een 88 rated speler
Niks boven de 88![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Wesley en Raf dus bij de eerste 10, nice!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Iniesta, Schwein, Suarez, Hazardquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:32 schreef Rijst het volgende:
Ibra
Ronaldo
Messi
robben
ribery
Wie nog meer inde top 10![]()
73 PHYquote:
Zal wel flink inleveren bij alles behalve jumping en heading accuracy. En dat laatste zal tegenwoordig wel eerder bij shooting zitten wellicht? Snap nog geen kut van die nieuwe PHY stat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pellegod voor Ribery en je hebt het rijtje goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ronaldo-Messi-Ibra-Robben-Ribery-Hazard-Iniesta-Schwein-Suarez-Neuer (in willekeurige volgorde)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |