SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire adoreren als fifagoden
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb ze ooit verkocht bij koninginnemarkt. Spijt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
I cri everytiemquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat Feyenoord hem gewoon niet heb gehaald![]()
*heeftquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat Feyenoord hem gewoon niet heb gehaald![]()
Toine
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pelle vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao de beste spits van Europa? Ibra vergeten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sigthorsson vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao de beste spits van Europa? Ibra vergeten.![]()
Van Veen vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao de beste spits van Europa? Ibra vergeten.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Of Ajax....quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Rijst het volgende:
Eigenlijk zou Bale wel geschikt zijn voor ManU![]()
Tja Rene heeft gezegd dat Bale zou gaan falen bij Real dus nu moet hij zijn gelijk krijgen ookquote:![]()
Crespo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm lijkt hij een beetje?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is dit je pro?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm lijkt hij een beetje?![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
is dit je moeder?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zal Thad je ff een kopje kleiner komen maken?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waarom is Royke eigenlijk weggepest
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
respect anders geen giveawayquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Ja, valt wat tegen. Maak wel een andere
[..]
Vreet een drol![]()
Wie is hier niet weggepestquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is Royke eigenlijk weggepest
Ja de elitaire mongolen die hier al jaren posten en alle nieuwkomers als poep behandelen, maarja.![]()
Als je hier gewoon normaal doet doet iedereen normaal terugquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wie is hier niet weggepest
Ja de elitaire mongolen die hier al jaren posten en alle nieuwkomers als poep behandelen, maarja.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waarom hebben we jou nog niet weggepest eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wie is hier niet weggepest
Ja de elitaire mongolen die hier al jaren posten en alle nieuwkomers als poep behandelen, maarja.![]()
Is ie niet. Hij kwam gewoon niet meer opdagen. De laatste keer dat hij hier was kon iedereen er juist wel om lachen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is Royke eigenlijk weggepest![]()
Gewoon mail met inhoud gestuurd :-Squote:Dear Customer,
We are contacting you in relation to your recent submission to AccountDisputes@ea.com. Unfortunately, the message we received contained no content.
If you still wish to contact Account Disputes and have not yet received any other response to your message, please resubmit your original message and our team will be happy to review your query.
Yours sincerely,
EA Terms of Service![]()
Thorbquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:03 schreef Freire het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 14: FUT] #230 BDIL snapticnic
Dit topic![]()
![]()
Ik zet net alles op TP te knallen..quote:
Wacht even
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Snap de ballen van dat fut.Steeds lopen de contracten af
staat allemaal in de OP![]()
![]()
Kom dan Kiid.met mijn tyfushoerenpoepspelende kutteam.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dan moet je nieuwe contracten geven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Snap de ballen van dat fut.Steeds lopen de contracten af![]()
Seedorf?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme lastig. Hoe langer ik erna kijk, hoe minder hij lijktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |