SPOILER: StamgastenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Tim86 op 31-10-2013 00:27:04 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niveau van jullie grappenquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
idd jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
een plaatje. Alleen het lettertype is oerlelijk, in mijn preview was dat anders.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
verandering is engquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV speelde eigenlijk best wel okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Duss... zijn we klaar met PSV bashen?![]()
Wat een kut team ook gewoonquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Itani gaat Eto'o reviewen
Kijk zijn bank![]()
Taylor, Smith, Dumbuya, Obeng, Ibe en nog 2. Hij heeft in ieder geval nog redelijke bronzes op de bank.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zijn bankEn dat team is ook alleen gemaakt op pace
Wel een kut team verder.![]()
Lekker single matches abusen dus..dan lijkt Eto'o ook wel op een 99 rated speler ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zijn bankEn dat team is ook alleen gemaakt op pace
Maar die Itani speelde hier ook al zo kansloos:
Dacht eigenlijk dat hij nog wel oke was, maar als ik dit soort shit zie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ben net binnen dus het bashen kan beginnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Duss... zijn we klaar met PSV bashen?![]()
Als jij net binnen bent ga ik maar eens slapenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik ben net binnen dus het bashen kan beginnen![]()
![]()
lekker met je neger zekerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als jij net binnen bent ga ik maar eens slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |