Daar kan ik je niet mee helpenquote:
Goede vraag, maar hoe schreeuwen? Van genot? Van woede? etc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:50 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee waar vorige topic over ging, maar laten we het dan maar over een andere boeg gooien
Weet ik ook welquote:
Daar reken ik ook op.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik ook wel
Maar ik ben een nette heer.
quote:*Burp*
Ja hoor, alles gaat lekker z'n gangetjequote:Op vrijdag 5 september 2014 19:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeker! Ik zit er ook maar sporadisch hoor. Probeer niet teveel bij de pc te hangen.
Alles goed met je? Hier wel. Zo aan bier en volgende week nog vrij ook, whoohoo
Dat klinkt, zelfs in mijn oren, als een goede combinatie. Dat het maar mag smaken!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:
@ Thijs Het is geworden:
de Zalm spinazie variant en een variant op jouw suggestie.
Tomaat, bacon, ui en verschillende kazen.
En ik had toch twee grote quiche-bakblikken (ik dacht 1 grote en 1 klein),
dus ik twijfel nog over of ik de 3e wel nodig heb. Even wachten tot deze uit de oven is en hoe mooi deze gelukt is.
Anders wordt de 3e met paprika en chorizo.
Je gaat niet eens zelf proeven?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klinkt, zelfs in mijn oren, als een goede combinatie. Dat het maar mag smaken!
Ik hoop het, al is het niet voor mij, dus hoor ik het morgen pas of het lekker was.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klinkt, zelfs in mijn oren, als een goede combinatie. Dat het maar mag smaken!
Fijn dat je operatie goed is gegaan!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Je schrikt je dan ook helemaal de pleuris. Het besef dat je al die maanden gewoon flink hebt gefeest bijvoorbeeld. Ik was doodsbang een "ziek" kind op de wereld te zetten.
[..]
Wel bolognese he!!
Zo ranzig eigenlijk
Ik heb sowieso vertrouwen in Yvie's kunsten in de keuken, daar ik die al een keer heb mogen meemaken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat niet eens zelf proeven?
Ah, een lekker presentje zogezegd. Dan kan je er ook beter niet aanzitten nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop het, al is het niet voor mij, dus hoor ik het morgen pas of het lekker was.
Altijd lastig met quiche omdat je na het bakken niet kan voorproeven omdat het er anders niet meer mooi heel uit ziet.
MVM... ik zou me geen raad weten met zo een sausagefest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
Kaneel, hoe staat het met jouw hosselversierpoging tot MVM?
Ik ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb sowieso vertrouwen in Yvie's kunsten in de keuken, daar ik die al een keer heb mogen meemaken.
[..]
Ah, een lekker presentje zogezegd. Dan kan je er ook beter niet aanzitten nee.
De waarheid mag best eens gezegd wordenquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
MVM... ik zou me geen raad weten met zo een sausagefest.
Hotdog voor meneer? Of liever een broodje rosbief?quote:
Ik ookquote:
Wat voor soep heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik neem zo nog een kom soep als twi thuis komt.
Ik prober gezond te leven tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hotdog voor meneer? Of liever een broodje rosbief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |