Moiraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ahw.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Mn verstandskiezen zijn er vandaag uitgehaald. Doet pijn. Ik dacht, ik deel het even.
Ik werk graag voor FOK! op basis van gelijkheid maar dat schijnt iets teveel gevraagd te zijn.quote:
Denken dat FOK! een democratie isquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik werk graag voor FOK! op basis van gelijkheid maar dat schijnt iets teveel gevraagd te zijn.
FOK!forum
Is morgen nog erger.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Mn verstandskiezen zijn er vandaag uitgehaald. Doet pijn. Ik dacht, ik deel het even.
vandaag wel, maar morgen gaat ie weg, workshops volgen of zoiets.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ahw.
Laat Ace maar goed voor je zorgen.
Ohwquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
vandaag wel, maar morgen gaat ie weg, workshops volgen of zoiets.
Flink sterke drank drinken. Ontsmet en verdoofd. Win win.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohw
Ik herinner me Lissabon nog als de dag van gisterenwas echt zeer gezellig
ah ik heb nog sloeberwhiskey staan. En goede, maar dat is zonde.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Flink sterke drank drinken. Ontsmet en verdoofd. Win win.
(dat het je bloed verdund is wel weer een beetje jammer.)
Het was een beetje jammer dat die Poolse erbij was. Die was eigenlijk gewoon irritant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]![]()
Zo breeduit lach ik nu niet overigens, want auw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |