Ja, niet als jij er aan zitquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Sjongejonge. Ik dacht dat je wist hoe de knopjes werken.
Nja, als we gewoon deze open laten tot vannacht dan is het meteen klaar met al die 100'en topics.quote:
Moiraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ahw.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Mn verstandskiezen zijn er vandaag uitgehaald. Doet pijn. Ik dacht, ik deel het even.
Ik werk graag voor FOK! op basis van gelijkheid maar dat schijnt iets teveel gevraagd te zijn.quote:
Denken dat FOK! een democratie isquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik werk graag voor FOK! op basis van gelijkheid maar dat schijnt iets teveel gevraagd te zijn.
FOK!forum
Is morgen nog erger.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Mn verstandskiezen zijn er vandaag uitgehaald. Doet pijn. Ik dacht, ik deel het even.
vandaag wel, maar morgen gaat ie weg, workshops volgen of zoiets.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ahw.
Laat Ace maar goed voor je zorgen.
Ohwquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
vandaag wel, maar morgen gaat ie weg, workshops volgen of zoiets.
Flink sterke drank drinken. Ontsmet en verdoofd. Win win.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohw
Ik herinner me Lissabon nog als de dag van gisterenwas echt zeer gezellig
ah ik heb nog sloeberwhiskey staan. En goede, maar dat is zonde.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Flink sterke drank drinken. Ontsmet en verdoofd. Win win.
(dat het je bloed verdund is wel weer een beetje jammer.)
Het was een beetje jammer dat die Poolse erbij was. Die was eigenlijk gewoon irritant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]![]()
Zo breeduit lach ik nu niet overigens, want auw.
haha! Die was hilarisch! En raar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het was een beetje jammer dat die Poolse erbij was. Die was eigenlijk gewoon irritant.
Ik heb bruin haar gr grquote:
Raar, en vooral niet hilarisch eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
haha! Die was hilarisch! En raar.
Bij de groente boer hebben ze meestal wel wat bananen liggen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar kon ik die banaanvraag ook al weer doen?![]()
Hier: http://forum.fok.nl/topic/2143300quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar kon ik die banaanvraag ook al weer doen?![]()
MrBanaan1quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bij de groente boer hebben ze meestal wel wat bananen liggen.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Raar, en vooral niet hilarisch eigenlijk
Vond het leuker met jullie en die vriend van me dan
Voor dit forum heb je...quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier: http://forum.fok.nl/topic/2143300
*mailt*quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
privétoegang vereist. Meen je dit te moeten hebben mail dan naar forum@fok.nl
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier: http://forum.fok.nl/topic/2143300
Ik zat aardig dichtbij zo uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Je bent niet verplicht om in iedere SC te posten hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Stickertje het volgende:
hé gelukkig, nog een SC.. vond al dat er zo weinig van waren op Fok
jawel want iedere SC moet een verborgen pen0r in de OP hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om in iedere SC te posten hoor
Ter vaak geklikt? Hoe is je nieuwe opleiding eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zat aardig dichtbij zo uit m'n hoofd
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jawel want iedere SC moet een verborgen pen0r in de OP hebben
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Oh ik zie nu pas het [FHF SC] gedeelte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Dat forum is voor mij niet privéquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ter vaak geklikt? Hoe is je nieuwe opleiding eigenlijk
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
kut mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crewbash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
bagger deluxequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef AF_ het volgende:
Gewoon een alowchat wat tv,vbl,gc,klb,onz bij elkaar brengt
Als je kuttopics ook zo snel opspoort, dan gaat het helemaal goedkomen hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Dus alle aids van heel FOK! post hier? Nice.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef AF_ het volgende:
Screens van dat forumquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat forum is voor mij niet privéMaar heb 't vaak genoeg gezien ja
GoedWel super vermoeiend, na 2 jaar niks doen
Maar ff wennen en aanpoten
duurde maar 2 minutenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je kuttopics ook zo snel opspoort, dan gaat het helemaal goedkomen hier.
Zou wel baas zijn eigk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef AF_ het volgende:
jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:06 schreef Stickertje het volgende:
toto heb je al een fap gemacht op je blauwe status?
Precies, komt mooi uit hoeven we elkaar niet meer binnen te vallenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus alle aids van heel FOK! post hier? Nice.
FFA dan hè. Ineens ziek goed en zo jwz.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat de neuk? Ik heb echt al 2 weken niet meer gespeeld ofzo
Esfquote:
Dan zal ik nimmer meer op FOK! terug mogen kerenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
Screens van dat forum
Ach, eerste weken kan nooit zoveel zijn, maar na 2 jaar snap ik het wel
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:06 schreef Stickertje het volgende:
toto heb je al een fap gemacht op je blauwe status?
quote:
Juist niet, die durven niet nu toto hier de scepter zwaait.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dus alle aids van heel FOK! post hier? Nice.
Da's niet ineens. Sinds men curvefever speelt met jou win je altijdquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FFA dan hè. Ineens ziek goed en zo jwz.
Hij wint van jou qua curves?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's niet ineens. Sinds men curvefever speelt met jou win je altijd![]()
Open een nieuw account, post je de Screens onder *gehackt*quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zal ik nimmer meer op FOK! terug mogen kerenDat kan ik niet aan
Noah, eerste weken is al wel veel. Ze zijn paupers dus kunnen bepaalde lessen alleen geven in het laatste half jaar, wat inhoudt dat je alle voorbereiding daarvoor het eerste half jaar maar zelf uit moet zoeken en dus veel zelfstudie doenDus wel ff belangrijk dat ik m'n studeerkamer op orde krijg
Zijn curves zijn magischquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hij wint van jou qua curves?
met de helft van de posts over de poolse tettenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ging echt kaolohard tijdens de halve finales![]()
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met de helft van de posts over de poolse tetten
#FREESTUDIOTJEquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ging echt kaolohard tijdens de halve finales![]()
ach aanpoten jij slaapt gewoon op schoolquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat forum is voor mij niet privéMaar heb 't vaak genoeg gezien ja
GoedWel super vermoeiend, na 2 jaar niks doen
Maar ff wennen en aanpoten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Kun je me helpen aan filmpjes van de fappening?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Fokkers helpen fokkers dus denk het wel?
Neequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kun je me helpen aan filmpjes van de fappening?
Praatjesquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NeeIk weiger ook maar te zoeken ernaar of er naar te kijken.
Doe shoutout op je radio dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
als deze SC over een paar maanden kei veel topics heeft gehad kunnen we zeggen dat wij de eerste users hier waren woehoe
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:11 schreef appelen het volgende:
[..]
ach aanpoten jij slaapt gewoon op school
Sc moeten we snel afkappen, krijgt toto nog een grotere penor omdat het door en starttequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
als deze SC over een paar maanden kei veel topics heeft gehad kunnen we zeggen dat wij de eerste users hier waren woehoe
fok geschiedenis wat geschreven wordt hierquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
mag niet, gaat radio49 jankenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe shoutout op je radio dan.
Hij begint terug te komenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef appelen het volgende:
[..]
wel zielig voor mono dat je hem steeds inmaakt
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fok geschiedenis wat geschreven wordt hiernee joh deze SC wordt stormloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fok geschiedenis wat geschreven wordt hierNou onze buren kunnen er ook wat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij begint terug te komenMaar sta nog steeds 6 punten voor
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of deze SC een blijvertje is mensen
quote:
Ik wil wel een SC modden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef AF_ het volgende:
zeg fylax, gtst kijken?
En toto wilt geen sc modden, lui varken
sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil wel een SC modden.
Ja ik kijk GTST.
Ik wil die nachttaak wel overnemen. stuur maar een facebookberichtje met je wach...quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn god nee. Dan krijg ik er een nacht taak bij.
berenpak2quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil die nachttaak wel overnemen. stuur maar een facebookberichtje met je wach...
online?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowiesoKeezbord ligt op sommige plekken gewoon in de winkel, zou 't gewoon kopen
anders online. altijd leuk
blauwfappertquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik kijk GTST.
Ik speel liever Monopoly (hihaho)quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowiesoKeezbord ligt op sommige plekken gewoon in de winkel, zou 't gewoon kopen
anders online. altijd leuk
Sjorsquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik kijk GTST.
Hardcore punniken in the dark?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Leuk
Daar hebben al eerder 'nachtbaggers' overleefd
Online keezen kan ook ja (keezers.nl)quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef appelen het volgende:
[..]
online?
ik voel een lokroeptopic aankomen
Tuurlijk johquote:
Het is algemeen bekend dat ik de interesse heb om een Moderator te worden op FOK!. Dit is geen geheim ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
valt niet op dat hij graag modgod wil spelen, heulemaal niet
Neger zit mobielquote:
dat is wel baasquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Online keezen kan ook ja (keezers.nl)
Deden we al een tijd met ABO'ers maar we hadden nooit een centraal lokroep topic.
Die wilde ik nog in ONZ maken (vorig jaar was dat) maar nooit zin in gehad
Zal me er binnenkort eens over buigenDe site is gemaakt door Mono's broer, vandaar dat er ook veel FOK!kers mee spelen (speelden), dus da's wel leuk als we dat weer wat laten opleven.
inge schrama, dit niet wetenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Topic verplaatsen door de verschillende fora
Ga jij je almeleuse vriendjes eens het woord enne lerenquote:
Ennequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ga jij je almeleuse vriendjes eens het woord enne leren
EY ENNEquote:
ik moet al 5 dagen naar de bank en ben niet gegaan dus moet nu voor 14.00 morgen, laatste kansquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:31 schreef Moira. het volgende:
Ik gaboodschappen doen
![]()
Altijd uitstellen tot de winkel bijna dicht is
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mods die door het slotje heen posten
Vooruitquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
We kunnen 'm eigenlijk net zo goed nog ff volbaggeren toch?
Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
We kunnen 'm eigenlijk net zo goed nog ff volbaggeren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |