hier nietquote:
Inhoud ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid postings of qua inhoud?
Normaliter worden alle nieuwe dames eerst geprehosseld hier .. Maar ik had deze week niet zoveel zin ...quote:
Waar en wat zit je nu weer te kijken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
De pillen en de messen overal vliegen je om je oren. Het is haast vermakelijk.
Ik klap "met mijn handen"
Even terug in de sc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar en wat zit je nu weer te kijken?
Vandaar dat ik even hier naartoe kwam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
De pillen en de messen overal vliegen je om je oren. Het is haast vermakelijk.
Ik klap "met mijn handen"
lol, ik word nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter worden alle nieuwe dames eerst geprehosseld hier .. Maar ik had deze week niet zoveel zin ...
Ik ook welquote:
Voor de pillen van Fann of voor de messen van Dr Schumanquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar dat ik even hier naartoe kwam.
Niet altijd, maar vaak wel. Er lopen wat oude vetesquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inhoud ?
Ow en qua postings ook eigenlijk
Eerst weten of je hosselbaar bent .. Vrouw en single? en leeftijdquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, ik word nieuwsgierig.
Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik lette niet op. Ik dacht dat Soury het over een andere SC had.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de pillen van Fann of voor de messen van Dr Schuman
Waarom zou ik hier over een andere sc hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lette niet op. Ik dacht dat Soury het over een andere SC had.
Met wat ... Dat teruglezen in dat andere topic is voor jouw de aanleiding geweest hier te posten... Quote het dan ook .. Fann zegt wel meerquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier over een andere sc hebben.
Oh ik ben het met Fann eens btw.
Ik vind het meer "Van jantje afdoen" opmerking.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je jezelf gekwalificeerd voor de 40+ SC.
In Leiden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het meer "Van jantje afdoen" opmerking.Die past vast ergens.
Je hebt nog een beetje gelijk ook in deze. Ik probeer op dit moment 3 gesprekken tegelijkertijd te voeren. Dus ik lette niet op én maakte me er makkelijk van afquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het meer "Van jantje afdoen" opmerking.Die past vast ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |