Nederlanderquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:02 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat is zijn afkomst eigenlijk?
geheimquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waar haal jij die emo vandaan?
Ironisch dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:43 schreef Nastico het volgende:
[..]
Dat je pdd nos je verhindert sarcasme te herkennen, kan ik me goed voorstellen
Ben jij blauw?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:48 schreef Toto69 het volgende:
Nou nou nou wat een haat weer zo op deze vroege vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij blauw?Vanaf nu gepainte slotjes!
Want alle homo's hebben aids idd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:44 schreef Nastico het volgende:
[..]
Ironisch zo'n opmerking van een homoseksueel te horen.
Ik zat een tijdje naar je avatar te staren en toen werd ik erdoor uitgescholdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
Staat er niet.quote:
Dat valt toch alleszins mee, Frank?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor een toestanden vandaag.
Eens met deze boy.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor een toestanden vandaag.
Niet gelezen, BT post.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Frank is geen 'boy', maar een heer. Mortaxx is wel een boy
Wat loop jij hier te slijmen bij die ouwe dan...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:50 schreef Nastico het volgende:
[..]
Staat er niet.
Dat ondanks dat de ziekte veel levens heeft geeist onder homoseksuelen jij er zo ordinair mee omgaat zegt veel over je.
Ik hoop dat je scharrel een billyboy condoom gebruikt.
Frank is my niggah.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat loop jij hier te slijmen bij die ouwe dan...
Goede muziek, wel gelezen.quote:
Mannen schijnen nooit volwassen te worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |