abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144453460
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nou in elk geval tussen herfstvakantie en sinterklaas/kerst.
En daarna weer weet ik veel wat voor vakantie, pasen... etc
Ze beginnen nog niet na de herfstvakantie met Sint hoor. Ze proberen dat nog even te rekken.
Moppert weet hij dat hij dan naar school mag? Anders nog de overweging hem later te laten starten?
pi_144453492
Daan is net voor de kerstvakantie jarig. Ik had eigenlijk bedacht om voor de kerst maar te helpen met het gebouw aankleden, en dan Daan even een uurtje in de kleuterklas te laten. En anders gewoon na de kerst vol beginnen. Chris heeft ook een halve ochtend gewend, 2,5 maand voordat hij mocht beginnen ivm zomervakantie. Na de vakantie is hij ook zo vol mee gaan draaien, zonder problemen.. En Daan kent het gebouw/schoolprincipe ook al door Chris.
pi_144453884
Het maakt voor mij ook uit of er een instroomgroep is of niet.
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:24:07 #104
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144454865
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Moppert weet hij dat hij dan naar school mag? Anders nog de overweging hem later te laten starten?
Ja en hij kijkt er al een jaar enorm naar uit.. hij gaat natuurlijk ook al heel lang mee met zijn zus.
De oudste zit in groep 3 dus hij heeft er echt zin in.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144455939
Hier heeft yaro helemaal niet gedaan aan wen momenten. Alleen 1 uurtje kennismaken met juf en klas voor de vakantie.
En vanaf dag 1 draait hij gewoon mee.
pi_144461428
Oudste gaat 5 keer wennen, maar de laatste keren is het eigenlijk gewoon meedraaien. Ze gaat voor de herfstvakantie 2 ochtenden en na de herfstvakantie ma-di-wo ochtend, donderdag vrij ivm verjaardag en vrijdag voor het echie.
pi_144482600
Oogarts ging gisteren prima. Ze ziet meer dan 100%
pi_144492500
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean is van mei en ik hoor volgende week of ze nog voor de vakantie start of erna. Ik laat dat ook van de groepsgrootte en dynamiek van de groep afhangen. We krijgen laat vakantie dit jaar zouden we eind juni al vakantie krijgen was het weer een ander verhaal.
Wij zijn afgelopen week geweest. Omdat de verjaardag van eva (en dus ook van Ean) in de mei vakantie valt, gaat ze voor de meivakantie wennen en na de vakantie voor het echt.
Hier 5 wenmomenten.

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 13-09-2014 19:40:10 ]
pi_144502057
Jee joh ! Wat een verhalen :D
Mijn kleintje van net 2 is sinds gisteren officieel ingeschreven op de basisschool. We hebben het formulier gebracht en ze wilde meteen blijven :D

PSZ waar ze heen gaat ( straks, help, wachtlijsten, duim duim) werkt samen met basisschool !

Ik voelde me gisteren zo "echt" :D

edit: Commentaar school : "Wat bent u laat " >:) "De ouders krijgen zo spoedig mogelijk bericht".
Ik: "Dat ben ik " :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_144502410
Volgens mij lezen heel weinig mensen het kinderpraatjes topic, dus even een ongegeneerde crosspost daarvandaan.

Vanmorgen even met de wandelwagen naar de winkels en het was nog wat fris. Dus ik had het daar over met Eva en vroeg of ze haar poncho wilde.
zegt ze "ja graag, Gottedomme wat is het koud" :o

Gelijk maar ff duidelijk geweest dat ik dat niet meer wilde horen.
pi_144502483
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:31 schreef danic het volgende:
Volgens mij lezen heel weinig mensen het kinderpraatjes topic, dus even een ongegeneerde crosspost daarvandaan.

Vanmorgen even met de wandelwagen naar de winkels en het was nog wat fris. Dus ik had het daar over met Eva en vroeg of ze haar poncho wilde.

Maar van wie heeft ze dat ? :D
pi_144502683
Ja daar heb ik dus ook naar lopen vissen. Ik ben zelf wat meer van de kortere krachttermen, maar niet waar ze bij zijn. K*t is toch wel een fijne :P

Volgens haar had ze het van papa. En hoewel het een havenarbeider is en die inderdaad wel flink gebekt zijn, is dit iets wat hij nooit zegt.
Ik verdenk beide opa's :+

Ik moest wel gniffelen hoor. Toen ik weer achter de wagen liep en ze het niet zag. Mijn bescheiden meisje met zo'n krachtterm. Ze schrok er zelf van.

Mijn vriend heel droog: ze weet het wel goed toe te passen :')
  zaterdag 13 september 2014 @ 23:41:57 #113
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_144502787
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Oogarts ging gisteren prima. Ze ziet meer dan 100%
Ziet ze ook spoken?
  zondag 14 september 2014 @ 06:41:00 #114
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144507971
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:41 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Ziet ze ook spoken?
Vriend vroeg ookal of ze dan een extra auto oid zag

Eva kan het wel goed toepassen.
  zondag 14 september 2014 @ 08:59:28 #116
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144508264
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:31 schreef danic het volgende:

Ik lees het wel hoor ;)
Hier ook al eens een "vedomme" gehoord, dan corrigeer ik haar naar pottedorie. Ik denk dat als ik haar zeg dat ze dat niet mag zeggen dat ze het juist gaat zeggen :P

Fijn dat de ogen goed zijn fr!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_144545819
Ean en Sac sliepen gisteren door het brandalarm heen en alle commotie daarna ook.
Het brandalarm ging af en ik moest eerst even nadenken wat ik hoorde. Dus ik rende naar boven toen ik het mij realiseerde om de hele overloop en badkamer onder de rook te zien. Maar ik zag geen brand. Vriend was buiten bezig dus ik schreeuwde naar hem brand. Hij had wel meteen door waar er brand was. In de droger in de bijkeuken. Op kapotte kleding en heel veel rook na weinig schade naar ons idee. Misschien de vloer onder de wasmachine en droger wel maar daar kan ik alleen niet bij.

Ean werd wel vannacht 2x wakker de 1e keer omdat ze vond dat het rolluik te ver dicht was en de 2e keer omdat ze haar horloge en telefoon niet kon vinden, Tja die lagen in de badkamer maar ze moest ze per se hebben :?

Vanmorgen werden we beide misselijk van de brandlucht in de keuken en bijkeuken. Maar ean rook niks en ze begon er ook over dus ze heeft niks meegekregen gelukkig.
  maandag 15 september 2014 @ 12:23:05 #118
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144546185
Jeetje, wat heftig FR! Dat lijkt mij toch schrikken zeg. :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_144549438
Ja, klinkt eng :{
pi_144549477
Zo, die van mij is ingeschreven bij de Basisschool *O*
School: "Jullie zijn laat " :)
pi_144549497
FR -O- gelukkig viel het mee :*

Hier zegt ze ook wel DOMME! (voor gvd) en als we zeggen R, kom je? zegt ze "neee, R is beetje bezig" :D

Hoezo te laat KZ? we hebben haar hier 2 weken geleden ingeschreven (dalton school hier in de buurt)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_144550028
Wij waren/zijn ook geschrokken. En dat blijf ik nog wel even. Gelukkig is er niks ernstigs gebeurd en vooral niks met de kinderen.

Ik hoor het de wijkagent nog zeggen brand gebeurt bijna niet. (Wiet naast ons)
Het is altijd een van mijn grootste angsten geweest. Ben wel blij dat we rookmelders hebben hangen.
pi_144554530
Brrrr FR :X. Gelukkig viel het mee, maar wat een schrik!

KZ, fijn dat jullie een school hebben. Ik krijg van al die berichten ook een haastgevoel, maar ik geloof dat het in onze gemeente iets minder hard gaat. Maar hoor zoveel berichten van omringende gemeenten dat het bij 2 jaar toch echt wel moet. Hier is het rond 3 jaar volgens mij, maar ik zou het graag rond hebben. Ik word er onrustig van :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 15-09-2014 17:02:56 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144554602
he bah FR, dat is zeker schrikken zeg! Gelukkig alles goed afgelopen.

Herkenbaar Phaidra :D Ik speur ook al een tijdje de websites van de scholen in de buurt af en ben me een beetje aan het verdiepen in de verschillende onderwijsvormen. Eind van de maand een rondje bellen om afspraken te maken en dan idd rond de 3e verjaardag inschrijven.
  maandag 15 september 2014 @ 17:04:59 #125
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_144554731
Hier in het gehucht een kleine basisschool, waar ik zelf ook gezeten heb.
Toevallig 2 weken geleden even naartoe geweest en gesproken met een aantal leraren (waarvan er nog 2 lesgegeven hebben aan mij _O- ) en we hebben daar een goed gevoel bij en ze staan te springen om leerlingen dus ik denk dat we haar daar ook plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')