Ze beginnen nog niet na de herfstvakantie met Sint hoor. Ze proberen dat nog even te rekken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou in elk geval tussen herfstvakantie en sinterklaas/kerst.
En daarna weer weet ik veel wat voor vakantie, pasen... etc
Ja en hij kijkt er al een jaar enorm naar uit.. hij gaat natuurlijk ook al heel lang mee met zijn zus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Moppert weet hij dat hij dan naar school mag? Anders nog de overweging hem later te laten starten?
Wij zijn afgelopen week geweest. Omdat de verjaardag van eva (en dus ook van Ean) in de mei vakantie valt, gaat ze voor de meivakantie wennen en na de vakantie voor het echt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean is van mei en ik hoor volgende week of ze nog voor de vakantie start of erna. Ik laat dat ook van de groepsgrootte en dynamiek van de groep afhangen. We krijgen laat vakantie dit jaar zouden we eind juni al vakantie krijgen was het weer een ander verhaal.
Maar van wie heeft ze dat ?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:31 schreef danic het volgende:
Volgens mij lezen heel weinig mensen het kinderpraatjes topic, dus even een ongegeneerde crosspost daarvandaan.
Vanmorgen even met de wandelwagen naar de winkels en het was nog wat fris. Dus ik had het daar over met Eva en vroeg of ze haar poncho wilde.
zegt ze "ja graag, Gottedomme wat is het koud"![]()
Gelijk maar ff duidelijk geweest dat ik dat niet meer wilde horen.
Ziet ze ook spoken?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Oogarts ging gisteren prima. Ze ziet meer dan 100%
Ik lees het wel hoorquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:31 schreef danic het volgende:
Volgens mij lezen heel weinig mensen het kinderpraatjes topic, dus even een ongegeneerde crosspost daarvandaan.
Vanmorgen even met de wandelwagen naar de winkels en het was nog wat fris. Dus ik had het daar over met Eva en vroeg of ze haar poncho wilde.
zegt ze "ja graag, Gottedomme wat is het koud"![]()
Gelijk maar ff duidelijk geweest dat ik dat niet meer wilde horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |