abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144731243
Leuke foto susie !!

Wij waren vandaag in plopsaland. Roy heeft zijn eerste kevertjesbaan avontuur achter de rug,en geweldig dat hij het vond.
en in een kinderboomschommelschip. Hoe harder hoe liever.
weer heerlijk genoten O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_144731590
Susie wat een moppie O+ O+

Go Roy! *O*

TJ al een fiets? wat krijgt hij voor zijn verjaardag dan? :D

Susie krijgt ze een nieuwe of een van marktplaats? ik ben nog in dubio
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:30:13 #253
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144732268
Klinkt geslaagd Bar! O+

Van marktplaats Bitterend. Nieuw vind ik het toch veel geld voor de tijd dat ze er plezier van zal hebben. Was evengoed toch nog 50 euro, maar nieuw zou deze iets van 120 zijn ofzo. Maar ziet er nog prima uit! En zijwieltjes erbij natuurlijk. ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_144733094
Wat een leuke foto Susie! O+

Wow, fietsen :o M snapt nog amper hoe een loopfieys of driewieler werkt...
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:14:21 #255
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144733777
Driewieler kreeg Anouk vorig jaar en scheurt ze nu rondjes door de tuin mee. Overgang naar deze fiets zal denk ik wel makkelijk gaan dan (denk ik dus hè? Nergens op gebaseerd :P)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_144733948
Eva heeft nooit een driewieler begrepen.
Die racete na wat uitleg op dezelfde dag op dr fiets met zijwieltjes.

Net al Susie tweede hands gekocht voor ¤50,-. En gekregen voor dr verjaardag.
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:20:03 #257
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144733961
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:10 schreef bitterend het volgende:
Susie wat een moppie O+ O+

Go Roy! *O*

TJ al een fiets? wat krijgt hij voor zijn verjaardag dan? :D

Susie krijgt ze een nieuwe of een van marktplaats? ik ben nog in dubio
Haha ja dat is het probleem nu. :+ Wat :? voor zijn verjaardag te geven

Maar Rayen is echt een buitenkind, binnen kan hij zich nooit zo lang bezighouden, dus vandaar die fietsen al, hij had al een loopfietsje van de lidl (mooi geprijsd ;) ).
En toen kwam ik die "met trappers" tegen op marktplaats voor een tientje. *O*
Maar hij ziet er nog heel mooi uit!! , tsja die kan ik dan niet laten staan.Normaal kom je die tegen op marktplaats voor 50 of 60 euro.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:53 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto Susie! O+

Wow, fietsen :o M snapt nog amper hoe een loopfiets of driewieler werkt...
Jee Kyara ik vind M altijd zo'n bijdehandje , in de goed zin van het woord dan hé :Y
Misschien moet je één van de twee gewoon aanschaffen en verbaast hij je en is hij er na even oefenen zo weg mee.
Rayen 2½ jaar!
pi_144734507
Hij heeft al een driewieler en een loopfiets. Maar hij is motorisch niet zo'n ster.

Wel een buitenkind trouwens maar dan met veel oog voor detail. Beestjrs, spinnenwebben, bloemetjes plukken, takjes etc.

En hij is ook wel bijdehand. Verbaal vooral ;)
pi_144737194
Hier pas een mooi fietsje aangeschaft via een Facebook groep voor 17,50. En ziet er echt nog heel netjes uit. Maar meneer wil er niet op.. Hij hoeft geen trappers..
Op z'n loopfiets issie vliegensvlug maar op de fiets heeft ie nog niet veel gezeten (en heeft het dus ook nog niet helemaal door). Terwijl hij hem wel helemaal mooi vind en hem aan iedereen laat zien.

Ach zo heeft een vriendje van hem pas een nieuwe loopfiets en die weigert er ook op te gaan, want dan worden z'n banden vies :D

Vanavond trouwens nog een lief moment. Papa vertelde Jelle dat we morgen naar een rommelmarkt gaan en dat hij dan wat geld krijgt om zelf iets uit te zoeken.
Jelle: dan koop ik een bus
Papa: dat is wel leuk ja een bus
Jelle: nee papa die is voor jou, jij moet nog een bus, die koop ik voor jou.
(Papa is inderdaad op zoek naar een bus aangezien hij sinds kort als zzp'er aan de gang is)
Zo lief dat hij daarin mee denkt O+
pi_144761351
Ik zag een leuke op marktplaats voor 35 euro's moet alleen kijken hoe ik het ga opbergen zonder dat ze hem ontdekt...er is niet zo veel ruimte hier :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 21 september 2014 @ 18:43:44 #261
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144762199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:35 schreef Kyara het volgende:
Hij heeft al een driewieler en een loopfiets. Maar hij is motorisch niet zo'n ster.

Wel een buitenkind trouwens maar dan met veel oog voor detail. Beestjrs, spinnenwebben, bloemetjes plukken, takjes etc.

En hij is ook wel bijdehand. Verbaal vooral ;)
Grappig om te lezen, hier ook een buitenkind maar de details interesseren hem eigenlijk niet. Altijd met grof geweld :P , het liefst zeult hij met boomstammen en planken.

Nou dat fietsen komt later wel zou ik denken, hij kan niet overal bijdehand in zijn ;) dan heb je straks een wonderkind :+ ;)

Bitterend dat probleem hebben we ook hier, dat wordt nog een klus dan om het te verbergen.
Rayen 2½ jaar!
pi_144763886
Hier het eerste fietsje voor mijn nu kleuter met 3 jaar. Driewieleren kon hij toen al heel goed.

Mijn peuter duwt zichzelf voort op de driewieler met de voeten op de grond.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_144766944
TJ leuk zo'n buiten kind! en M van Kyara die op alle details let!

Hier heel afwisselend! de ene dag heeft ze totaaaal geen zin in buiten en is ze bezig met tekenen,verven, kleien en de andere keer is ze niet binnen te krijgen!
Vandaag op het strand was het te koud zelfs voor papa geworden, na gegeten te hebben ging hij in de auto zitten maar zij kreeg er geen genoeg van...rond rennen, zich laten vallen in het zand, kite surfers kijken...jammer dat ik mijn jas thuis was vergeten :X

Tinu wat krijgt L voor zijn verjaardag?
pi_144767621
Driewieler is een plastic geval en bij de loopfiets kan hij net met zijn tenen bij de grond. We oefenen dus nog even verder.
pi_144769502
Ik had vandaag een krijsende peuter in de winkel. Ze mocht niet het toetje hebben wat zij wilde. Nu heeft ze heel de week niet 's middags geslapen en dat is te merken. Ze heeft ook continu strijd met d'r zusje, alles was ean pakt wil sac ook hebben en andersom. Dat is een fase toch?

Ze is wel superblij met d'r nieuwe foeilelijk keukengeval van de rommelmarkt met dank aan d'r vader.
pi_144775168
Ik hoop dat het een fase is fr. Hier wordt namelijk ook alles van Eline afgepakt en als die dan moppert of ik zeg er iets van, wordt er heel hard geroepen 'samen spelen is samen spelen' (ofwel samen spelen, samen delen ;) ). Probeer hem nu duidelijk te maken dat iets van ieman afpakken niet samen spelen is, maar dat gaat er nog niet zo in :{
pi_144779417
Bitterend, ik weet het nog niet. Suggesties zijn welkom. Hij heeft al 2 driewielers en in de schuur staat een loopfiets en J zijn oude fiets. Zodra L eraan toe is, kan hij die hebben.

FR en Hilliebillie, wat jullie schrijven is herkenbaar. Hij huilt in de late namiddag als hij moe is om het minste en geringste. En dan zijn de ruzies met broerlief ook het ergst.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_144780376
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:25 schreef hilliebillie het volgende:
Ik hoop dat het een fase is fr. Hier wordt namelijk ook alles van Eline afgepakt en als die dan moppert of ik zeg er iets van, wordt er heel hard geroepen 'samen spelen is samen spelen' (ofwel samen spelen, samen delen ;) ). Probeer hem nu duidelijk te maken dat iets van ieman afpakken niet samen spelen is, maar dat gaat er nog niet zo in :{
Hier speelt Chris vaak het spel mee. En gaat super sip kijken. Dan kan ik Daan laten zien dat Chris er verdrietig van wordt, en je zo niet kan samen spelen. ;)

Fr, dat trekt vast wel weer voorbij, maar nu wel even vervelend.

Daan heeft nu een driewieler en loopfiets. Hij kan ook op een gewone fiets met zijwieltjes, maar dan heb ik niet goed plek voor. Dus het plan is om na de winter de driewieler in te wisselen voor de fiets. En tot die tijd kan hij bij mijn ouders wel rondjes fietsen. Die hebben een schuur waar hij ook binnen kan fietsen in de winter..
pi_144780476
Heeft er iemand tips voor een weigerende peuter wat betreft eten? Het gaat echt van kwaad tot erger.

Erover praten werkt niet. Ze zegt alleen 'ik wil niet eten'. Als ik vraag waarom niet kom ik niet verder dan 'gewoon, ik wil niet'.
Broodjes/boterham, in stukjes, dubbelvouwen, zelf beleg kiezen/smeren/snijden. Niks werkt. Gisteren heeft ze 2 uur (!!) Aan tafel gezeten en was ze een halve boterham verder.

Ze eet steeds minder, is moe en bleek. Ik maak me echt zorgen.

Ik heb het blokjes systeem van KJ uitgelegd en erheen beloningssysteem aan gekoppeld. Maar het doet haar niks.
Een hap brood zit gerust een kwartier in haar wang. Als ik zeg dat ze moet kauwen, zegt ze dat ze liever sabbelt. Volgens haar heeft ze geen pijn.

Ik denk erover om iets te doen met tussendoortjes. Om die te beperken tot fruit, zodat ze honger krijgt voor de 3 hoofdmaaltijden. Maar ik weet dat tussendoortjes ook belangrijk zijn......

Ik maak me echt zorgen. We zijn nu gigantisch aan het 'zeuren' erover tegen haar zodat ze maar af en toe een hap neemt. Maar dat is ook niet fijn. Mijn vriend zet haar ook gerust op de gang als hij het zat is. Dat wil ik liever niet, maar begrijp het wel.
Het is 1 grote frustratieslag.

Tips (of geruststelling) zijn van harte welkom. Want ik weet het even niet meer -O-
pi_144780592
Alleen herkenning danic geen tips want wij weten het ook niet meer.
pi_144780643
Danic, lastig..
Mijn oudste had die buien ook wel, maar die was al stevig, dus kon het missen.
We hebben bij hem ook weer structuur in het eten gebracht. Ontbijt, na 20/30 minuten niet op, dan krijg je om half 10 fruit. Dan om 12 uur brood. Etc. En dan gewoon tijd erop zetten. Niet motiveren of aandacht schenken aan getreuzel. Na 10 minuten zeggen dat het bordje over 10 minuten weg gaat. Na 15 minuten weer, max 19 minuut nog een waarschuwing en daarna ook gewoon weghalen..
Maar vooral geen extra aandacht geven. Zelf er bij zitten en eten kan helpen. En complimenten als ze wel goed eet.

We hebben bij Chris wel even de huisarts laten kijken of hij geen oorontsteking had..

En ja, hij was chagerijnig van de honger, maar op de 2e dag at hij al beter..
  maandag 22 september 2014 @ 09:30:25 #272
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_144780738
Jordy heeft toen hij 2 was ook een periode gehad dat ie niet wou eten/weinig wou eten (brood 's ochtends) De juf van de PSZ zei toen tegen ons, dan geef je het brood maar mee in een trommeltje, dan eet hij het hier maar op. (dus als de rest dan aan wat anders zat, had hij dat brood) werkte wel.

Cristel vorige week trouwens ook, zeuren om eensnoepje/koekje, terwijl dat ze nog brood had staan. Nee Cristel, eerst brood eten, dan krijg je wat anders.
pi_144780757
Hoe gaat het dan bij jullie ferrari_rood?

Weet je, eva heeft ook geen reserves. Dat is het misschien ook wel. Maar we gaan maar weer eens terug naar een strak basis rooster denk ik. Wat deepfreeze hier ook aangeeft.
Het moeilijkste is het geen aandacht eraan geven. ...Want het irriteert ontzettend ondertussen.

Ik heb ook gegoogled, maar dan gaat het alleen maar over avondeten. En die gaat nog wel het beste van de drie....
pi_144781121
Zette Mignonne niet nog wel eens een bord met allerlei fruit/groente/noten/rozijntjes neer zodat haar dames tussendoor nog wel wat meer aten? Misschien dat je zoiets nog kan doen?
pi_144781178
Danic, hier ook heel bekend. Een strakker schema werkt. En geef je veel drinken? Daar zou je ook op kunnen letten. Dat je iets minder drinken geeft. Blijven aanbieden en echt volhouden. Laat je niet gek maken. Uiteindelijk pakt ze wel wat ze nodig heeft.

Als je je zorgen maakt zou een afspraak met de ha je gerust kunnen stellen om eea uit te sluiten. Dan krijg je daar wat rust in.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')