quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ehm, dat zijn niet de codes van je footer, da's je hele fucking website. Maak eens een testcase.
http://codepen.io/anon/pen/myRXYMquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hey Daniël, maak eens een jsfiddle / CodePen aan.
Ik heb heel veel aan het boek HTML & CSS gehad, is een mooi en duidelijk boek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als ik een beetje wil gaan beginnen met het maken van websites en dergelijke, waar kan ik dan het beste mee beginnen? HTML?
JSfiddle en Codepen zijn websites waar je HTML/CSS/JS op uit kunt voeren zonder een hele pagina te hoeven maken. Erg handig voor het testen van ideeën of het delen van stukken code als je ergens mij zit.quote:
Ik zie het inderdaad, handig!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
JSfiddle en Codepen zijn websites waar je HTML/CSS/JS op uit kunt voeren zonder een hele pagina te hoeven maken. Erg handig voor het testen van ideeën of het delen van stukken code als je ergens mij zit.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hey Daniël, maak eens een jsfiddle / CodePen aan.
Schatten, willen jullie nog even naar mijn code kijken, ik raak er alleen maar dieper in verdwaaldquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ehm, dat zijn niet de codes van je footer, da's je hele fucking website. Maak eens een testcase.
Je zou er voor kunnen kiezen om je content in een main tag te zetten. Dan krijgt je HTML de volgende structuurquote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Schatten, willen jullie nog even naar mijn code kijken, ik raak er alleen maar dieper in verdwaald
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <header> -Hier je titel en menu code </header> <main> <section class="links"></section> <section class="rechts"></section> </main> <footer> -Copyright </footer> |
Ik ga kijken of dit het oplost, thanks!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je zou er voor kunnen kiezen om je content in een main tag te zetten. Dan krijgt je HTML de volgende structuur
[ code verwijderd ]
Op die manier kun je de header, main en footer als 3 horizontale blokken op elkaar zetten. Binnen je main zet je vervolgens je content in twee rijen. De main zal dan altijd de lengte hebben van de langste rij waardoor je footer automatisch naar onderen wordt gedrukt.
Werkte perfect!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je zou er voor kunnen kiezen om je content in een main tag te zetten. Dan krijgt je HTML de volgende structuur
[ code verwijderd ]
Op die manier kun je de header, main en footer als 3 horizontale blokken op elkaar zetten. Binnen je main zet je vervolgens je content in twee rijen. De main zal dan altijd de lengte hebben van de langste rij waardoor je footer automatisch naar onderen wordt gedrukt.
nav ul li:hover > ulquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Werkte perfect!
Kan je voor mij misschien ook nog eens kijken naar mijn navigatiebalk, ik heb nu een dropdown menu, alleen is mijn dropdown nu extreem breed, en ik zie niet waar het fout gaat. Kun je me misschien helpen![]()
![]()
http://codepen.io/anon/pen/myRXYM
Thnx voor de tip, heb nog cadeaubon van bol.com liggen dus ga hem bestellen denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb heel veel aan het boek HTML & CSS gehad, is een mooi en duidelijk boek.
Ja moet je doen, ik heb er wel een hoop aan gehad!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, heb nog cadeaubon van bol.com liggen dus ga hem bestellen denk ik
.top p {quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:47 schreef Chandler het volgende:
Kleine vraag, hoe krijg ik bij het volgende voorbeeld de uitloop van de span terug in de container?
http://codepen.io/anon/pen/ogwraj
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | .top p { background: rgba(0, 0, 0, 0.25); font-family: 'Roboto', sans-serif; position: absolute; bottom: 0px; left: 0px; padding: 5px; color: white; margin: 0; width: calc(100% - 10px); } |
Als Paul Irish iets zegt, dat is het waar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:34 schreef Chandler het volgende:
Klopt Catch, had het blogje waar je naar verwijst al doorgenomen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als Paul Irish iets zegt, datn is het waar.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef MrNiles het volgende:
Ik heb een verschil in Firefox en Chrome met images.
In een div staat een image. De image is breder dan de div, maar de hoogte is wel goed.
Firefox doet dat prima,
Chrome gaat de zaak schalen zodat de image kleiner wordt, dat wil ik niet
Waar zit m dit in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |