quote:Op zondag 7 september 2014 07:19 schreef Dagonet het volgende:
Maar mag dit topic dan nu wel eindelijk dicht? Het is tenslotte het werk van een komiek.
http://www.breitbart.com/(...)06/Muslims-Peppa-Pig
http://www.breitbart.com/(...)06/Muslims-Peppa-Pigquote:Op zondag 7 september 2014 12:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van wat ik er van heb gezien was het zeker legit.
http://www.mirror.co.uk/n(...)an-peppa-pig-4173708quote:Op zondag 7 september 2014 12:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van wat ik er van heb gezien was het zeker legit.
quote:A Facebook campaign to have the children's TV show Peppa Pig banned has been revealed as a hoax.
The fake campaign was launched on social media by a man claiming to be a British Muslim called Zayn Sheikh, who said he was calling for the programme to be banned after his son told him he wanted to be a pig.
Thousands of people fell for the joke and flooded the Facebook page with complaints after the internet prankster released his video.
Some fans of the show even set up a rival page calling for the show to be saved.
But last night the same man posted a second video in which he revealed the campaign was nothing but a parody.
In the video, the man says: "The last video I made was a parody, was a joke."
He added: "I am not against any race, religion or ethnicity I speak out against discrimination wherever I come across it.
"At the end of the day whatever is going on in the rest of the world is not to do with us regular Muslims in the UK because we are just like any other people. We are normal people. We are just trying to get by.
"The video was meant as a joke and if you cannot realise its satirical it’s not a concern of mine."
Oja zag die post nu pasquote:Op zondag 7 september 2014 12:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://www.breitbart.com/(...)06/Muslims-Peppa-Pig
"he wanted to be a doctor, but he wants to be a pig now"quote:
quote:
Ergo, geschrokken van de grote aandacht en geeft er nu maar een draai aan.quote:Op zondag 7 september 2014 12:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)an-peppa-pig-4173708
[..]
Geheheh die laatstequote:Op zondag 7 september 2014 13:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
"he wanted to be a doctor, but he wants to be a pig now"
[..]
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 13:48 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ergo, geschrokken van de grote aandacht en geeft er nu maar een draai aan.
Quincy is een volksheld. Onze kleinkinderen zullen in geschiedenisboeken zijn naam teruglezen als heldhaftige verzetsstrijder. Eentje in het rijtje van Malcolm X, Rosa Parks en Martin Luther King.quote:Op zondag 7 september 2014 14:24 schreef 99.999 het volgende:
Het is ook wel bijzonder makkelijk om het simpele volk op de kast te krijgen met dit soort zaken.
Ergens zou het me ook niet verbazen wanneer die makke Quincy eigenlijk ook een komiek is
quote:Op zondag 7 september 2014 14:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Quincy is een volksheld. Onze kleinkinderen zullen in geschiedenisboeken zijn naam teruglezen als heldhaftige verzetsstrijder. Eentje in het rijtje van Malcolm X, Rosa Parks en Martin Luther King.
Alleen als hij vermoord wordt.quote:Op zondag 7 september 2014 14:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Quincy is een volksheld. Onze kleinkinderen zullen in geschiedenisboeken zijn naam teruglezen als heldhaftige verzetsstrijder. Eentje in het rijtje van Malcolm X, Rosa Parks en Martin Luther King.
Als ik kijk naar de pro-ZP flippo's op Facebook? Groot.quote:Op zondag 7 september 2014 15:28 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat hij vermoord wordt?
Wegens belastingtoestanden. Dat heeft hij maar even anders naar buiten gebracht want dat leek stoerder.quote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de pro-ZP flippo's op Facebook? Groot.
Je zag ook dat de jurist in de zaak van de zaak afstapte vanwege doodsbedreigingen.
Het is juist de te serieuze overreactie op dergelijke types en ook hier op een komediant waardoor het uiteindelijk mis gaat...quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Wegens belastingtoestanden. Dat heeft hij maar even anders naar buiten gebracht want dat leek stoerder.
Ik denk dat Quincy gewoon eenzaam en zuur oud wordt en zal worden uitgelachen tot dat gebeurd..
Minimaal. Anti-zwarte-pieters zoals Quincy zijn er al meer dan 50 jaar; en de hoeveelheid aanslagen op hun leven is tot dusver nihil.quote:Op zondag 7 september 2014 15:28 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat hij vermoord wordt?
Een soort Freek de Jonge maar dan zonder roem en geld en met een bruin kleurtje.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Wegens belastingtoestanden. Dat heeft hij maar even anders naar buiten gebracht want dat leek stoerder.
Ik denk dat Quincy gewoon eenzaam en zuur oud wordt en zal worden uitgelachen tot dat gebeurd..
Je bent veiliger als Anti Piet dan als PVV-er.quote:Op zondag 7 september 2014 15:59 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Minimaal. Anti-zwarte-pieters zoals Quincy zijn er al meer dan 50 jaar; en de hoeveelheid aanslagen op hun leven is tot dusver nihil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |