Zo is dat, meteen korte metten mee maken.quote:
Zou me meer dan meevallen als ze dat eens deden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo is dat, meteen korte metten mee maken.
Waarom stel je dan de vraag in de vorm van "is het niet zo dat"? Blijkbaar is dat wat je ervan denkt. Plus het feit dat je begint met "ik ben geen expert, maar", waarmee je insinueert, dat al ben je geen expert, je er wel e.e.a. van weet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:49 schreef Alentejana het volgende:
[..]
En daarom stel ik vragen. Daar leer je nl van. Maar misschien zijn de vraagtekens aan het einde van de zinnen in die post niet opgevallen omdat je niet verder bent gekomen dan dat wat je kunt gebruiken voor een een persoonlijke aanval?
Je laat juist heel duidelijk zien dat je zelf geen antwoord hebt op haar vraag en dus zelf ook geen expert bent. Oordeel dan niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom stel je dan de vraag in de vorm van "is het niet zo dat"? Blijkbaar is dat wat je ervan denkt. Plus het feit dat je begint met "ik ben geen expert, maar", waarmee je insinueert, dat al ben je geen expert, je er wel e.e.a. van weet.
Door te bevestigen dat je blijkbaar inderdaad verre van een expert bent, geef ik indirect een antwoord op je vraag. Hoezo persoonlijke aanval? Het is een juiste constatering mijnerzijds.
Dat insinueer ik niet, dat klopt gewoon. Ik heb me eens ingelezen naar aanleiding van een ander ondewerwerp (dat doe ik voordat ik me in een discussie meng) dat de sharia en vrouwen betrof en dat was iets wat me was bijgebleven, maar ik wist niet meer 100% zeker of het zo was, dus vraag ik het voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom stel je dan de vraag in de vorm van "is het niet zo dat"? Blijkbaar is dat wat je ervan denkt. Plus het feit dat je begint met "ik ben geen expert, maar", waarmee je insinueert, dat al ben je geen expert, je er wel e.e.a. van weet.
Ik weet niet waarom er ineens weer "verre" bij moet, want ik weet wel degelijk wat en jij kunt onmogelijk weten hoeveel.quote:Door te bevestigen dat je blijkbaar inderdaad verre van een expert bent, geef ik indirect een antwoord op je vraag. Hoezo persoonlijke aanval? Het is een juiste constatering mijnerzijds.
Tof. Een samenscholingsverbod. Om de democratie te beschermen, breek je ´m dus af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
Daarnaast is men ook bezig om een samenscholingsverbod er door te drukken en daarmee kun je het ook vrij simpel oplossen.
Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tof. Een samenscholingsverbod. Om de democratie te beschermen, breek je ´m dus af.
Een samenscholingsverbod om mensen te beschermen. Wat dit nou met democratie te maken heeft, geen idee. Ze kunnen nog steeds een protest organiseren. Mensen bedreigen is nou niet echt een eigenschap van democratie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:49 schreef Wombcat het volgende:
Tof. Een samenscholingsverbod. Om de democratie te beschermen, breek je ´m dus af.
Het is een beproeft middel wat we ook hier in Nederland vaak gebruiken tegen bijvoorbeeld hangjeugd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Om dan met dit idiote verhaal door te gaan, dikke ranzige wijven e.d. vallen bij mij ook onder "bepaalde normen en waarden".quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:46 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Nee, dat is weer discriminatie en dat mag nou wettelijk net niet.
Zij discrimineren geen personen, maar willen bepaalde waarden en normen. Een heel ander pakkie-an.
Modepolitie is er ook nog, dan word je op straat aangehouden door iemand die al 10 jaar niet meer bij de kapper is geweest en die verteld je dan dat je er slonzig uitziet.quote:Op zondag 7 september 2014 20:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
als je gaat handhaven, wees dan wel consequent. In Nederland loopt er een persoon rond in een witte jas met opschrift 'Smaakpolitie'. Deze persoon bezoekt horecagelegenheden en dreigt daar de keuken in te lopen om kritiek te uiten en verzoekt mensen bepaalde horecagelegenheden zonder zijn sticker niet te bezoeken.
pak dan ook zijn jas, stickers en zendtijd af.
Okéquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:57 schreef Ceberut het volgende:
Deze minderheidsgroep opereert schijnbaar binnen de grenzen van de geldende regels. Daar hebben ze dan alle recht toe.
Jammer dat het bericht weer eens onvolledig is:quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Oké![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Wuppertal__.html
quote:In der Nacht zu Freitag hat die Polizei nach eigenen Angaben die Gruppe in Elberfeld angehalten und kontrolliert. Genauso wie bei der "Scharia-Polizei" wurden auch in diesem Fall Strafverfahren wegen des Verstoßes gegen das Uniformierungsverbot im Versammlungsgesetz eingeleitet.
bron
Zou wel leuke televisie zijn, een realityserie van de shariapolitie in hun missie om den haag sharia proof te maken. Iets voor RTL 5, zo net na de nieuwe serie van barbie.quote:Op zondag 7 september 2014 21:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Modepolitie is er ook nog, dan word je op straat aangehouden door iemand die al 10 jaar niet meer bij de kapper is geweest en die verteld je dan dat je er slonzig uitziet.
Samenscholen staat niet gelijk aan bedreigen.quote:Op zondag 7 september 2014 12:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Een samenscholingsverbod om mensen te beschermen. Wat dit nou met democratie te maken heeft, geen idee. Ze kunnen nog steeds een protest organiseren. Mensen bedreigen is nou niet echt een eigenschap van democratie.
Fout. Ze hebben schijt aan de regels. In Frankrijk zijn ze al veel verder en te laat. Gematigde moslims zetten massaal straten in Parijs af om te bidden (Let op de beveiliging met Gele Armlinten/shariaolitie):quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:57 schreef Ceberut het volgende:
Waar hebben we anders regels voor? Deze minderheidsgroep opereert schijnbaar binnen de grenzen van de geldende regels. Daar hebben ze dan alle recht toe.
Zhe muslims, zhe are coming and will zhestroy everyzhing in zheir pafh!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef XTHinkz het volgende:
[..]
Fout. Ze hebben schijt aan de regels. In Frankrijk zijn ze al veel verder en te laat. Gematigde moslims zetten massaal straten in Parijs af om te bidden (Let op de beveiliging met Gele Armlinten/shariaolitie):
En de Franse Politie krijgt de opdracht er niet mee in te mengen aangezien ze ernaast staan en moeten doen alsof hun neus bloedt:
De moslim roadshow! Binnenkort ook bij u in de stad!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef XTHinkz het volgende:
[..]
Fout. Ze hebben schijt aan de regels. In Frankrijk zijn ze al veel verder en te laat. Gematigde moslims zetten massaal straten in Parijs af om te bidden (Let op de beveiliging met Gele Armlinten/shariaolitie):
En de Franse Politie krijgt de opdracht er niet mee in te mengen aangezien ze ernaast staan en moeten doen alsof hun neus bloedt:
Ik wist niet dat Wupertal in Parijs lag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef XTHinkz het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n booker 1000 euro op een half jaar gezet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De moslim roadshow! Binnenkort ook bij u in de stad!
Wupertal is nu bekend omdat het in het nieuws is gekomen. De Islam problemen in Frankrijk worden express buiten de media gehouden:quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Wupertal in Parijs lag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |