Klopt, maar als ze bijvoorbeeld die meid vinden dan heeft ze serieus een groot probleem?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
hangt ervan af waar ze wonen vermoed ik, en hoe het afloopt. Denk dat heel wat vluchtelingen niet meer zullen terugkeren. Hebben we ook in ex-Joegoslavi gezien, daar zitten nog altijd een half miljoen vluchtelingen in Servi.
Welk gesticht ben ik rijp voor en wat moet daar gebeuren dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Jij bent echt rijp voor in het gesticht h.
Wat een helden....quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:25 schreef Libertarisch het volgende:
Doorspoelen naar 40 seconden, wel tof
Dat valt reuze mee, hij is erg eenzaam, maagd en 30 +quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Jij bent echt rijp voor in het gesticht h.
Is oud, Mariupol, midden mei.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een helden....
Maar van wie is die tank? Oekrane?
Ja sorry, ik weet het, gesticht was overdreven. Maar wel een of andere psychologische hulpverlening.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, hij is erg eenzaam, maagd en 30 +
Meer niet.
Welneequote:Op zaterdag 6 september 2014 01:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet het, gesticht was overdreven. Maar wel een of andere psychologische hulpverlening.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een helden....
Maar van wie is die tank? Oekrane?
Sowieso.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:33 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Weet ik nietPostte het alleen omdat ik die mensen heel dapper vind.
Dit jammer genoeg. Putin heeft het slim gedaan door op deze manier Oekrane te destabiliseren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Ook al trekt Putin de separatisten/russen terug, het conflict zal er niet mee stoppen lijkt mij. De regio's zijn altijd nog behoorlijk verdeeld.
Maar als Putin stopt, dan hoeft het westen zich niet meer te bemoeien.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:36 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dit jammer genoeg. Putin heeft het slim gedaan door op deze manier Oekrane te destabiliseren.
Dat is het al, alleen durft niemand het te zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:45 schreef TitanicLover het volgende:
Dit lijkt wel een tweede Koude Oorlog!
Hoezo is dat het al??quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is het al, alleen durft niemand het te zeggen.
Waarom mag men niet durven schat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is het al, alleen durft niemand het te zeggen.
Omdat het verdacht veel vergelijkingen heeft met de koude oorlog. Of in ieder geval het begin van de koude oorlog.quote:
Jammer, het gaat Jeb bush of een of andere debiel (Rick Santorum...) vs. Hillary Clinton worden. In het geval Rand Paul onafhankelijk meedoet gaat de winst automatisch naar Hillary, het Ralph Nader-effect.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
Met een beetje geluk word Rand Paul president van Amerika in 2016, en kan Putin weer overnieuw beginnen zonder bemoeienis van het westen.
Dat maakt het nog geen koude oorlog.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het verdacht veel vergelijkingen heeft met de koude oorlog. Of in ieder geval het begin van de koude oorlog.
Jammer?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:51 schreef Nintex het volgende:
[..]
Jammer, het gaat Jeb bush of een of andere debiel (Rick Santorum...) vs. Hillary Clinton worden. In het geval Rand Paul onafhankelijk meedoet gaat de winst automatisch naar Hillary, het Ralph Nader-effect.
Waarom schat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:49 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Schat, hoe moeten we dit probleem oplossen??
Geen probleem als je homo bent hoor, we leven niet in Rusland.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:54 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik hou van jullie als medemens! Geen homo ofso.
Daar zit nog een heel apparaat van congresleden, partijen etc. achter. Het is echter interessant als we een president krijgen die niet 'Bush' of 'Clinton' heet. Wat nieuwe ideetjes zouden best goed kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jammer?
Rand Paul zou heel de defensie van Amerika verkrachten.
Werd dit ook niet gedacht van Obama?quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daar zit nog een heel apparaat van congresleden, partijen etc. achter. Het is echter interessant als we een president krijgen die niet 'Bush' of 'Clinton' heet. Wat nieuwe ideetjes zouden best goed kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |