Spraakgebrek of niet; hij heeft tenminste passie voor wat hij doet, dat kunnen veel mensen niet zeggen. Daarnaast is hij positief ingesteld en is hij nooit te beroerd om een ander te helpen. Goede gozer dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar kunnen we het dan weer wel over eens zijn, met zijn smerige spraakgebrek.
BoterGGGGGGG
Zo maak je het zachterGGGGGGGG.
Homoseksualiteit is een ziekte.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mijn geaardheid? Nee hoor niets mis mee als iemand homo,hetero,lesbisch of bi is. Daar is niets mis mee, jij ziet het echter als grappig om hier mensen mee te beledigen. Dat zegt meer over jezelf en je eigen zelfverzekerdheid.
Dat wil ik ook niet tegen spreken. Maar qua 'show' overall vind ik de UK-versie het leukst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef beverton het volgende:
Daarom +1 voor jou. Echter zijn de culinaire creaties van de Australische kandidaten vele malen van een beter niveau mijns inziens dan de Britten.
Ik vind de jury van Australië wel aangenamer, maar de chef van UK is ook een echte baas. Indien het gehele emo-aspect, wat je terecht aankaartte, weggelaten zou worden, dan zou het kijkgenot flink toenemenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet tegen spreken. Maar qua 'show' overall vind ik de UK-versie het leukst.
Zal best, maar die verbale kots van zijn accent kan ik niet langer dan 10 sec aanhoren, niet handig als je iets wil koken, wat lult die vent debiel zegquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:03 schreef beverton het volgende:
[..]
Spraakgebrek of niet; hij heeft tenminste passie voor wat hij doet, dat kunnen veel mensen niet zeggen. Daarnaast is hij positief ingesteld en is hij nooit te beroerd om een ander te helpen. Goede gozer dus.
Waarom is dit een klacht? Zorgt ervoor dat de keuze in vrouwen voor jou statistisch gezien hoger blijft.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:44 schreef beverton het volgende:
Klacht: Nederlandse versie van MasterChef is een gay.
Wel vals zeg, die lui. Vriendelijk lachen en zogenaamd vrolijk doen, maar ondertussen. Krijg er altijd een beetje jeuk van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
My Kitchen Rules > MasterChef dan wel weer.
Je vergeet The Taste.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die kookprogramma's beginnen me eigenlijk een beetje de strot uit te komen. Masterchef, My Kitchen Rules, Topchef, Over de Kook, Wie is de Chef.
Beetje te veel van het goede.
Soms motiveert het weleens om wat uit te gaan proberen, maar op het moment dat het stuk, of weet ik het, weer aan de pan vast zit en zwart is weet je weer waarom je toch zo'n bloedhekel aan koken hebt.
[..]
Wel vals zeg, die lui. Vriendelijk lachen en zogenaamd vrolijk doen, maar ondertussen. Krijg er altijd een beetje jeuk van.
Oh ja. Dan moeten ze een lepeltje proeven geloof ik he? Met die leuke huismoeder is dat.quote:
En hele mooie beelden van Australie zelf. UK zie je alleen een saai wit keukentje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef beverton het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een interessant punt; bij iedere aflevering of test komt uitgebreid de gehele achtergrond en huiliehuilie van de persoon in kwestie in beeld en daar stoor ik mij ook uitermate aan.
Daarom +1 voor jou. Echter zijn de culinaire creaties van de Australische kandidaten vele malen van een beter niveau mijns inziens dan de Britten.
Vind het allebei leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
My Kitchen Rules > MasterChef dan wel weer.
Noh waarom gaat hij wegquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind het allebei leuk.
Alleen MKR vanaf komend seizoen niet meer want dan is Peteweg...
Ik moet altijd wel lachen om die Robert Kranenborg. Hoe die alles zo schoolmeester-achtig brengt. Zou overigens niets voor mij zijn zo'n wedstrijd (nog buiten het feit dat ik als ik aardappels kook ze aan de aan de onderkant van de pan vastzitten).quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef Copthorne het volgende:
Ik keek afgelopen week naar Topchef: De 12 provincies. Leuk programma, al is dit een herhaling van 2 jaar geleden. MasterChef helaas nog nooit gezien.
Wel kijk ik graag naar Jamie Oliver op 24kitchen.
Als het een KK topic had geweest, zou hij waarschijnlijk onder "medisch" moeten vallen of gezondheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |