Er voor en er na meegemaakt. Kom er ondanks dat regelmatig, ook om af te halen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 06:30 schreef MiestOr het volgende:
Kan zijn, is alweer n half jaartje geleden dat ik er was... en in een half jaar kan er veeeel veranderen..
Kyushu is niet bijzonder en ook paar keer echt oude vis gehad daarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:36 schreef gazhims3lv het volgende:
Kyushu in Utrecht.. Echt heerlijk. Bevat weinig uitleg aangezien deze al eerder genoemd is.
Deze is prima idd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Look no further. De beste van Rotterdam/Zuid-Holland! period!
Traditioneel en geen aangepaste,commerciele zooi zoals SUMO en welke andere all-you-can-eat 'Jap'-chinese toko.
[ afbeelding ]
Yama Rotterdam Menu
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 06:29 schreef n0a het volgende:
[..]
Hamachi vind ik hit & mis. Nog te vaak dat ze voorgerolde sushi uit de koeling halen (koude rijst).
Maar wel hartstikke faillietquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Buddha Bar in Amsterdam is een prima tent. Zit naast Beursplein 5
TS vroeg niet om all-you-can-eat.quote:
De sushi bij Zuma is echt erg goed en vers.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TS vroeg niet om all-you-can-eat.
Als je all-you-can-eat wil hoef je niet te denken dat je echt kwaliteit voorgeschoteld krijgt, rolf.
Ik ben zelf trouwens wel redelijk te spreken over Kyushu, al is het wel een beetje hit-or-miss volgens mij.
Je bent wel omsingeld door echte Schiedammerts inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:39 schreef MiestOr het volgende:
Zuma? helaas niet mijn smaak... vind t n tokkie vreetschuur, maar gelukkig verschillen de smaken
Nooit gegeten, maar ik betwijfel het. Normaal gesproken is dat niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De sushi bij Zuma is echt erg goed en vers.
Ik heb meerdere all you can eat zaken gehad inmiddels.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit gegeten, maar ik betwijfel het. Normaal gesproken is dat niet.
Maar misschien bewijst deze 'tent' mijn ongelijk
Okequote:Op zondag 28 juni 2015 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb meerdere all you can eat zaken gehad inmiddels.
Deze was echt een uitschieter. Ik zit niet te grappen
oh oke.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:38 schreef n0a het volgende:
Ik vind Zuma erg wisselvallig. Toch regelmatig koude rijst gehad en te los gerold.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |