Hij wie met homo's discussieert moet er op toezien dat hijzelf geen homo zal worden. Als je maar te lang in de duisternis staart zal de duisternis ook in jou staren.quote:
EENS.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het feit dat jij mag posten is pas een terechte klacht.
Jongen, kk nou maar op met je debiele kutgedrag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij wie met homo's discussieert moet er op toezien dat hijzelf geen homo zal worden. Als je maar te lang in de duisternis staart zal de duisternis ook in jou staren.
Gaat die met kanker schelden, scholier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, kk nou maar op met je debiele kutgedrag.
Er zijn wel meer dan twee die het eens zijn met die stelling.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:44 schreef beverton het volgende:
[..]
Mijn twee mongolide tegenpolen hebben een gezamelijk argument gevonden. Geweldig.
Lol wut? Pillen op? Of religekkie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij wie met homo's discussieert moet er op toezien dat hijzelf geen homo zal worden. Als je maar te lang in de duisternis staart zal de duisternis ook in jou staren.
Friedrich Nietzsche niet kennenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut? Pillen op? Of religekkie?
Student en nu al slimmer dan jij ooit zal worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gaat die met kanker schelden, scholier.
Al was het een opeens wel bestaande God die me dat zou vertellen zou ik hem nog in zijn gezicht uitlachen om zoveel onzinquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Friedrich Nietzsche niet kennen
Vandaar dat je ook met kanker scheld. 13 jaar, me dunkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Student en nu al slimmer dan jij ooit zal worden.
Ook voor jou geldt: de tegendraadse man snapt er veelal niets van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al was het een opeens wel bestaande God die me dat zou vertellen zou ik hem nog in zijn gezicht uitlachen om zoveel onzin.
Knap hoor, wat quotes rondstrooien, heb je zelf ook nog wel eens ergens over nagedacht of is alles wat je "weet" gejat van een ander, die fout zat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt: de tegendraadse man snapt er veelal niets van.
Fouten zijn slechts relatief.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap hoor, wat quotes rondstrooien, heb je zelf ook nog wel eens ergens over nagedacht of is alles wat je "weet" gejat van een ander, die fout zat?
Sterk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Goed, geen pillen dus, waarschijnlijk een gebrek eraan.
Student Vrijetijdskunde, aan het gebrek aan inhoud van jouw posts te zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Student en nu al slimmer dan jij ooit zal worden.
Beter dan schoffelkunde doen zoals jij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef beverton het volgende:
[..]
Student Vrijetijdskunde, aan het gebrek aan inhoud van jouw posts te zien.
Nee, je moet gewoon je bek houden met je debiele uitspraken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook met kanker scheld. 13 jaar, me dunkt.
Fout. Ik volg de McDonalds opleiding. Dus hou je maar stil, knulquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dan schoffelkunde doen zoals jij.
Je maakt je schuldig aan hetzelfde als wat je mij verwijt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon je bek houden met je debiele uitspraken.
Laat je niet zo kennen joh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter dan schoffelkunde doen zoals jij.
Wat wil je dan ook in deze totale kansloze discussie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je maakt je schuldig aan hetzelfde als wat je mij verwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |