abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 5 september 2014 @ 13:47:32 #1
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_144201179
TS heeft sinds bijna een jaartje nu zijn rijbewijs en heeft ook vrijwel meteen na het behalen van dat roze pasje een auto gekocht.

Gevolg? Ik neem al maanden en maanden nooit meer de trein (wat me echt goddelijk bevalt trouwens), en mijn voordeeluren abbo heb ik dus deze week telefonisch opgezegd.

Mocht ik eerst sowieso een kwartier in de wacht staan voor ik een medewerker aan de lijn kreeg (tja, NS, ze zijn goed in je laten wachten he). Ging dat mens me ook nog eens overhalen of ik niet toch echt mijn abbo wilde behouden?? Nee muts, ik ga nooit meer met de trein, hou op.

Afijn, shizzle opgezegd, dus ik hang op en denk "that will be the end of it"

Krijg ik twee dagen later een brief van de NS: "U heeft uw voordeeluren abonnement opgezegd, om dit abonnement definitief te laten beëindigen moet u naar een kaartautomaat gaan op een NS station en daar fysiek met uw ov chipkaart het abonnement verwijderen van uw kaart. Dit kan tot 24 september, doet u dit niet voor die datum dan wordt het abonnement niet beëindigd.

:|W serieus? ik moet dus gewoon helemaal speciaal naar het station daarvoor?
I don't care of men me nu een luie twat gaat noemen (ben ik overigens ook, dus fuck it) ik vind dit echt treurig slecht dat ze dit expres zo doen. Want dat ze dit expres zo regelen om je te fucken, mag wel duidelijk zijn.

De NS.... echt...... aids.
pi_144201237
Luie twat die je er bent.
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_144201280
Ja dat moet. Doei x
pi_144201321
Boehoehoe
Janken over de NS.. verzin eens iets origineels :{w
Klagen over de NS is zóóó 1995
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144201331
Wat is een twat?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144201345
Dat is te verwachten. De OV-chipkaart kent allerlei fysieke beperkingen en daar is iedereen de dupe van.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  Moderator vrijdag 5 september 2014 @ 13:52:22 #7
Dick Laurent Is Dead
pi_144201347
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:49 schreef Astasha het volgende:
Luie twat die je er bent.
:D
pi_144201350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Bombvis het volgende:
Wat is een twat?
engels voor vagijn
pi_144201368
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Bombvis het volgende:
Wat is een twat?
TWAT
1) A great word to shout out.
2) A woman's vagina.
3) A blow to the face or genitalia.
4) Used by Tweety.
5) An offensive term for a person.
6) Acronym for The War Against Terrorism.

TS is een luie oorlog tegen terrorisme.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144201385
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef Slabber het volgende:

[..]

engels voor vagijn
Ah dank. Ik las het gewoon als Nederlands woord, dan is het gewoon vaag
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

TWAT
1) A great word to shout out.
2) A woman's vagina.
3) A blow to the face or genitalia.
4) Used by Tweety.
5) An offensive term for a person.
6) Acronym for The War Against Terrorism.
Ik snap hem ^O^
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:54:41 #11
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144201431
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:47 schreef dick_laurent het volgende:
helemaal speciaal naar het station

TS woont in de provincie :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_144201452
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:53 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ah dank. Ik las het gewoon als Nederlands woord, dan is het gewoon vaag

[..]

Ik snap hem ^O^
Geen probleem, uw factuur zal binnen 10 werkdagen bij u verschijnen en dient binnende de 10 opvolgende werkdagen betaald te worden
pi_144201477
D'r staan ook nog voorbeelden bij:
1) "You're getting right on my tits you TWAAAAAAAAT!"
2) "Nice twat there woman."
3) "You twatted me, I'll twat you back."
4) "Where's dat liddle puddy twat?"
5) "Tony Blair's a twat."
6) "TWAT is going well, don't you think?"

#2 :')
"Hey, mooie kut, wijf!"
wtf :')
  Moderator vrijdag 5 september 2014 @ 13:55:44 #14
Dick Laurent Is Dead
pi_144201478
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef haan33 het volgende:

[..]

TS woont in de provincie :')
I wish.... eerder in de ghetto :')

en twat is een awesome woord vind ik :D
pi_144201515
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef dick_laurent het volgende:
en twat is een awesome woord vind ik :D
Alleen als je in Engelstalige gebieden woont.
pi_144202723
Het is "NS" en niet "De NS".
pi_144203598
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Socios het volgende:
Het is "NS" en niet "De NS".
Het is NS reizigers. Niet NS
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:12:00 #18
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_144203945
Ik overweeg ook mijn NS-voordeelurenabonnement te beeindigen, daar ik er weinig meer aan heb, ik haat die OV-chipkaart, dus nu reis ik alleen nog maar met van die HEMA of HEIJN-actiekaarten. Wel gebruik ik mijn VDU-kaart i.c.m. Railplus voor internationale reizen en dan lopen de kortingen soms ook in de tientallen euro's.
Alleen derhalve zou ik de kaart dan weer kunnen behouden.

Op een enkele reis Praha hl.n. - Hurdegaryp (op Praag kenden dit geweldige dorp Hurdegaryp niet eens en snapten ze het ook niet toen ik probeerde uit te leggen dat ik niet in Nederland - Nizozemi - maar in Fryslan woon) kan de korting oplopen tot zo'n 60 euro. De VDU-kaart kost 60 euro per jaar en de RAILPLUS 15 euro.

Ook zit mijn OV-Fiets hieraan gekoppeld. Dat zou ook vervallen wanneer ik de kaart annuleer, dan zou ik mijn eigen fiets (wel superfiets met 21 versnellingen) moeten meenemen in de trein voortaan.

Verder is afhankelijkheid van die gare HEMA- HEIJN of DEEN-acties of BLOKKER-acties ook niet alles, want die zijn er niet het hele jaar, straks kan ik maanden lang niet op reis, omdat er geen acties zijn, dat is flink vervelend. :'(

Perguntas, perguntas, perguntas. :{
pi_144204190
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
straks kan ik maanden lang niet op reis, omdat er geen acties zijn, dat is flink vervelend. :'(
Kan best.
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:21:34 #20
pi_144204234
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Kan best.
Op de fiets, maar even van Fryslan naar Wassenaar is een hele toer. ;(
pi_144204268
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Op de fiets, maar even van Fryslan naar Wassenaar is een hele toer. ;(
Met de trein kan ook hoor.
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:27:30 #22
pi_144204448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Met de trein kan ook hoor.
Zonder OV-Chip moet ik dan wel het volle tarief betalen, wat een beetje stom is als ik dus een VDU-kaart heb die ik sinds 9 juli niet meer kan gebruiken voor nationale reizen (een reis van Friesland naar Nederland wordt door de NS helaas ook gezien als nationale reis) omdat ik niet met die gare OV-chip ga reizen.

Dus een enkeltje Voorschoten (daar fiets ik verder naar Wassenaar) kost me dan een heleboel geld. Een hele handvol twee-euromunten die ik in de kaartautomaat hier moet gooien, want in ons dorp is geen loket en briefgeld wordt niet geaccepteerd en een pinpas gebruik ik niet, ook vanwege skimgevaar. :{
pi_144204538
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zonder OV-Chip moet ik dan wel het volle tarief betalen
Dat zeg ik, kan best. Dat jij te goedkoop bent om dat te doen, is niet de fout noch de schuld van NS.
pi_144204602
Kan je weerceen keer met de auto pik.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_144205937
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef spijkerbroek het volgende:
D'r staan ook nog voorbeelden bij:
1) "You're getting right on my tits you TWAAAAAAAAT!"
2) "Nice twat there woman."
3) "You twatted me, I'll twat you back."
4) "Where's dat liddle puddy twat?"
5) "Tony Blair's a twat."
6) "TWAT is going well, don't you think?"

#2 :')
"Hey, mooie kut, wijf!"
wtf :')
Dat niet zeggen :')
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:25:21 #26
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144206202
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik overweeg ook mijn NS-voordeelurenabonnement te beeindigen, daar ik er weinig meer aan heb, ik haat die OV-chipkaart, dus nu reis ik alleen nog maar met van die HEMA of HEIJN-actiekaarten. Wel gebruik ik mijn VDU-kaart i.c.m. Railplus voor internationale reizen en dan lopen de kortingen soms ook in de tientallen euro's.
Alleen derhalve zou ik de kaart dan weer kunnen behouden.

Op een enkele reis Praha hl.n. - Hurdegaryp (op Praag kenden dit geweldige dorp Hurdegaryp niet eens en snapten ze het ook niet toen ik probeerde uit te leggen dat ik niet in Nederland - Nizozemi - maar in Fryslan woon) kan de korting oplopen tot zo'n 60 euro. De VDU-kaart kost 60 euro per jaar en de RAILPLUS 15 euro.

Ook zit mijn OV-Fiets hieraan gekoppeld. Dat zou ook vervallen wanneer ik de kaart annuleer, dan zou ik mijn eigen fiets (wel superfiets met 21 versnellingen) moeten meenemen in de trein voortaan.

Verder is afhankelijkheid van die gare HEMA- HEIJN of DEEN-acties of BLOKKER-acties ook niet alles, want die zijn er niet het hele jaar, straks kan ik maanden lang niet op reis, omdat er geen acties zijn, dat is flink vervelend. :'(

Perguntas, perguntas, perguntas. :{
Baas _O_
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_144206339
De dag dat ik mijn auto weg deed en een NS maandtrajectkaart haalde was de beste dag uit mijn leven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144206348
Dit had ik ook. Alleen mijn kaart was kapot dus ik kan hem niet de activeren. Sta ik 15 min in te wachten bij zon loket. Weet ze ook niet wat ik dan moest doen, moet ik maar even de klantenservice bellen. Waar is dan dat fucking loket voor als ze daar het antwoord niet eens weten. :') :') Ik bellen, krijg ik te horen dat ze niks kunnen doen en ik maar naar de klantenservice van de ov chipkaart moet bellen om mijn kaart als vermist op te geven zodat die geblokkeerd wordt.

:') :') :') :') :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144206590
Eens met Linkse_Boomknuffelaar in deze casus. Ik kon niet eens een avondretour aan het loket kopen afgelopen week. Gelukkig wel gewoon een papieren treinkaartje kunnen aanschaffen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:43:30 #30
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144206770
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Socios het volgende:
Eens met Linkse_Boomknuffelaar in deze casus. Ik kon niet eens een avondretour aan het loket kopen afgelopen week. Gelukkig wel gewoon een papieren treinkaartje kunnen aanschaffen.
Hee treinrukker, is je boekje nog afgepakt?
'The Don Mega'
pi_144206926
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef haan33 het volgende:

[..]

Hee treinrukker, is je boekje nog afgepakt?
Dat ben ik niet!
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:07:07 #32
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144207587
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat ben ik niet!
wat dan wel
'The Don Mega'
  zaterdag 6 september 2014 @ 04:24:33 #33
pi_144230743
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef haan33 het volgende:

[..]

Baas _O_
Dank je. :D
pi_144232116
Ik moet elke dag de JR (Japanse spoorwegen, ze zijn concessiehouder van verschillende metrolijnen in Tokyo) gebruiken, en godverdomme wat is de NS een lachertje vergeleken met de JR :')
Alles komt op tijd, hun "OV-Chipkaart" is veel beter geintegreerd (als je het anoniem wilt kopen kan je alles contant betalen en opladen, of koop je anders een papieren treinkaartje met een magneetstrip die je in het poortje duwt) en alle treinen komen op tijd aan (het extra vermelden waard als je de NS en de RET moest gebruiken :( )!

Zelfs als er iemand voor de trein is gesprongen of er is iets stuk, is de vertraging max 15 minuten en bij langer hoef je niets te betalen en krijg je een welgemeende excuses :')

NS :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 06-09-2014 09:55:34 ]
  zaterdag 6 september 2014 @ 09:52:25 #35
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144232174
Terechte klacht.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144232202
De shinkansen daarentegen _O_
  Forum Admin zaterdag 6 september 2014 @ 10:00:49 #37
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_144232292
Dit lijkt mijn gevoel te bevestigen dat die ovchipknip slecht in elkaar geprogrameerd is.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_144232341
Twathomo
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144233218
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef nightsleeper het volgende:
Dat is te verwachten. De OV-chipkaart kent allerlei fysieke beperkingen en daar is iedereen de dupe van.
Het is inderdaad een beetje het syndroom van down van alle abonnementen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:08:04 #40
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_144233299
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Dit lijkt mijn gevoel te bevestigen dat die ovchipknip slecht in elkaar geprogrameerd is.
2003 belde, ze wilden hun eindconclusie terug.
pi_144233470
Ja wat verwacht je? Dat de NS helderzienden heeft die met hun telepathische krachten het abonnement van je chipkaart kunnen halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')