TS heeft sinds bijna een jaartje nu zijn rijbewijs en heeft ook vrijwel meteen na het behalen van dat roze pasje een auto gekocht.
Gevolg? Ik neem al maanden en maanden
nooit meer de trein (wat me echt goddelijk bevalt trouwens), en mijn voordeeluren abbo heb ik dus deze week telefonisch opgezegd.
Mocht ik eerst sowieso een kwartier in de wacht staan voor ik een medewerker aan de lijn kreeg (tja, NS, ze zijn goed in je laten wachten he). Ging dat mens me ook nog eens overhalen of ik niet toch echt mijn abbo wilde behouden?? Nee muts, ik ga nooit meer met de trein, hou op.
Afijn, shizzle opgezegd, dus ik hang op en denk "that will be the end of it"
Krijg ik twee dagen later een brief van de NS: "U heeft uw voordeeluren abonnement opgezegd, om dit abonnement definitief te laten beëindigen moet u naar een kaartautomaat gaan op een NS station en daar fysiek met uw ov chipkaart het abonnement verwijderen van uw kaart. Dit kan tot 24 september, doet u dit niet voor die datum dan wordt het abonnement niet beëindigd.

serieus? ik moet dus gewoon helemaal speciaal naar het station daarvoor?
I don't care of men me nu een luie twat gaat noemen (ben ik overigens ook, dus fuck it) ik vind dit echt treurig slecht dat ze dit expres zo doen. Want dat ze dit expres zo regelen om je te fucken, mag wel duidelijk zijn.
De NS.... echt...... aids.