Crewbash.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef richolio het volgende:
Hij heeft ooit een worstje van de grond gegeten whahaha
God ja en in NMC..quote:
En LTC, en PND, en TOPS, en ga zo nog maar even doorquote:
Ik ben geen KLB mod.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Gefeliciteerd man.
Betekent dit nu dat dp hem niet is?wow
We hadden nu op dat onbewoonde eiland moeten zitten. Naar de maan gingen we toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En LTC, en PND, en TOPS, en ga zo nog maar even door
Maar ach, Spatieloos verloor ¤4000, ik verloor ¤10
LTC op gox > moonquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hadden nu op dat onbewoonde eiland moeten zitten. Naar de maan gingen we toch?
Van welke sub forum wel?quote:
Oh moest even zoeken wat het wasquote:
Tuurlijk. FHF is een leuk forum, ietwat rustig, maar in elk geval één van de mooiere fora van FOK! door de lieve topics soms. Best leuk tussen al die bashes in KLB door tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh moest even zoeken wat het wasben je er blij mee? ;s
LTCquote:
Ik kocht ze ooit op 7 en verkocht op 15quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef richolio het volgende:
[..]
LTC![]()
Had gekocht op 30+ ofzo, en nu staat het echt op 5 ofzo
Wat een vertrouwen toen
Oh moet ik jou nu pijpen om mn permban te laten verwijderen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk. FHF is een leuk forum, ietwat rustig, maar in elk geval één van de mooiere fora van FOK! door de lieve topics soms. Best leuk tussen al die bashes in KLB door toch
Ik ga niet over bans.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh moet ik jou nu pijpen om mn permban te laten verwijderen?
Hou op! Ik kocht op 35 ofzo. Hoogste punt ooit.quote:
ik wil mod worden nu!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh moet ik jou nu pijpen om mn permban te laten verwijderen?
En stak je winst in PPC!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kocht ze ooit op 7 en verkocht op 15
Hehe ja ik snap dat het een goeie balans isquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tuurlijk. FHF is een leuk forum, ietwat rustig, maar in elk geval één van de mooiere fora van FOK! door de lieve topics soms. Best leuk tussen al die bashes in KLB door toch
Hehe zal wel lukken. Thnxquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehe ja ik snap dat het een goeie balans iskende het niet. Succes in elk geval. Al heb je dat niet nodig.
Ja geweldig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En vervolgens in TIPS, om daarna uit te stappen met 10 euro verlies in totaal
Ik op 37 ofzo, ik voel je. Maar hij kwam toen soms zelfs bij de 50 in de buurt..quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hou op! Ik kocht op 35 ofzo. Hoogste punt ooit.
Ja zeker. !quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik op 37 ofzo, ik voel je. Maar hij kwam toen soms zelfs bij de 50 in de buurt..
Ach, hoe dan ook wel leuk gehad in BIT
Wat een vreemd antwoord op zo'n vraagquote:
Toto houdt gewoon niet zo van pijpen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat een vreemd antwoord op zo'n vraag
Hoe heeft hij dan ooit mod kunnen wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toto houdt gewoon niet zo van pijpen.
Hij is meer een gever...quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dan ooit mod kunnen worden
Volgens mij moet hij dan ook genoeg ontvangenquote:
Ligt eraan wie he...quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij dan ook genoeg ontvangen
Want? Jij hebt nooit een echte man gehad die jou ook wat kon laten geven?quote:
Je kan natuurlijk niet je eigen ontgroeningstopic op slot gooien he!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schop maar raak, kan ik zo mooi slotjes gooien
Als de tijd rijp is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet je eigen ontgroeningtopic op slot gooien he!
Kan dat ook als FHF mod?quote:
Rightquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet dat je daar mag oefenen als je eigen forum te rustig is ?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet dat je daar mag oefenen als je eigen forum te rustig is ?
Gewoon alles op slot gooien in SHO.quote:
Comingquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet mn huiskamer stofzuigen, kom je me helpen toto? Of val ik niet in de FHF-doelgroep?
Vraag me inderdaad af of dit in de functie-omschrijving staat. Dat je als FHF-mod iedere FOK!ker moet helpen die om hulp vraagt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet mn huiskamer stofzuigen, kom je me helpen toto? Of val ik niet in de FHF-doelgroep?
Bij lekkere wijven wel he!quote:
ja precies, dat je ergens in Twente een slaapplaats nodig hebt en dat je dan bij toto op de bank mag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vraag me inderdaad af of dit in de functie-omschrijving staat. Dat je als FHF-mod iedere FOK!ker moet helpen die om hulp vraagt.
Jup.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vraag me inderdaad af of dit in de functie-omschrijving staat. Dat je als FHF-mod iedere FOK!ker moet helpen die om hulp vraagt.
5 tientjes per uurquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja precies, dat je ergens in Twente een slaapplaats nodig hebt en dat je dan bij toto op de bank mag.
Nou nou nouquote:
Lijkt me niet meer dan logisch. Of je hebt een slaapplaats nodig in Zeeland en toto moet dat dan regelenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja precies, dat je ergens in Twente een slaapplaats nodig hebt en dat je dan bij toto op de bank mag.
Toto, help me alsjeblieft! Ik heb enkele tientallen kilo's saffraan gekocht en nu moet ik ¤ 450.000,00 betalen. Heb je dat bedrag even voor me?quote:
Ja hoor, even op mijn Zwitserse bankrekening kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Toto, help me alsjeblieft! Ik heb enkele tientallen kilo's saffraan gekocht en nu moet ik ¤ 450.000,00 betalen. Heb je dat bedrag even voor me?
Nooit geweten dat saffraan zo duur was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |