Terechte klacht, gelukkig zijn hier ook nog dames als DjeDje die wel weten hoe t hoort.quote:
Ja, ik zou het andersom vragen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Terechte klacht, gelukkig zijn hier ook nog dames als DjeDje die wel weten hoe t hoort.
Oh, helemaal mooi!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen sigaretten.
Slagroomsoesjes zouden er best in gaan though.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen peuke voor je te kopen.
quote:
Hommmoquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:19 schreef TitanicLover het volgende:
Ik vind roken lekkerder dan me laten pijpen, al vind ik dat laatste ook erg leuk
Voor mij wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen peuke voor je te kopen.
Je eigen username afkortenquote:
Mag toch ook als je priester bent?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Meisjes die roken is altijd een terechte klacht.![]()
En je laten pijpen door een minderjarig meisje mag alleen als je een democratische president van de V.S. bent of minister van justitie in Nederland of Belg.
In alle andere gevallen is het niet toegelaten.
Het ging er meer om dat ik dan peuken koop voor een bjquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:52 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gratis of moet ik er iets voor terug doen?
Dan mag het alleen met minderjarige jongetjes.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mag toch ook als je priester bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |