Ja mooi uniformpje voor morgenavond voor mezelfquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Hallmark het volgende:
Mooi zuster-uniformpje voor jezelf besteld? Of voor je moeder?
Online even zoeken naar een kortingcode maakt soms net even het verschil.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:25 schreef trolley het volgende:
Zalando
Meeste shit is daar duurder dan in de kledingwinkels. Maar ja, dan moet je de deur uit hè
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:22 schreef Rijssi het volgende:
Als het je godverdomme te lang duurt ga je toch in de winkel wat kopen?
Kun je gelijk shinen in je nieuwe outfit van de zeeman.
Gewoon een normale prijs. En ze hebben ook gewoon uitverkoop.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:25 schreef trolley het volgende:
Zalando
Meeste shit is daar duurder dan in de kledingwinkels. Maar ja, dan moet je de deur uit hè
Dan doe je dat toch meloewaquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:04 schreef mapima het volgende:
Oh ik wil weleens een keer wat bij Zalando bestellen hoor. Krijg altijd kortingsbonnen voor 10 euro korting.
Zo zo, gefrustreerd van de hele week in dat tyfus magazijn te hebben moeten werken? Je bent zelf de tyfus kanker pauper ga lekker doorwerken in dat magazijn van je daarvoor word je toch betaalt. Had je maar een opleiding moeten doen sukkel kneusquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:04 schreef TntMobius het volgende:
Mensen zoals jij hebt ik een kanker hekel aan. Ik werk zelf in een magazijn en webshop. Denk niet dat wij alles in 10 min kunnen van wat jij wilt kanker pauper
Hahah kanker knuppel die je bentquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zo zo, gefrustreerd van de hele week in dat tyfus magazijn te hebben moeten werken? Je bent zelf de tyfus kanker pauper ga lekker doorwerken in dat magazijn van je daarvoor word je toch betaalt. Had je maar een opleiding moeten doen sukkel kneus
Dan moet je wel faalhaas^99 zijn als je dan geen fatsoenlijke baan kan vindenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Hahah kanker knuppel die je bentik heb ook een opleiding gedaan en die heb ik ook gehaald.
Je moet alleen niet zo zeiken en gewoon wachten. Je bent toch geen fucking poot of wel dan?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:05 schreef Bombvis het volgende:
Zalando, alleen al vanwege die grafreclames weiger ik er wat te bestellen
Jammer dat het er dan nog niet is dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja mooi uniformpje voor morgenavond voor mezelf
Maar wel shoppen bij een derderangs pauperwinkel als Zalando?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:13 schreef eend112 het volgende:
[..]mijn horloge is meer waard dan wat jij in een jaar verdient
Hoe is dit ooit een ''pauperwinkel'' sinds ze alle soorten merken verkopenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wel shoppen bij een derderangs pauperwinkel als Zalando?
Als jij pretendeert een horloge te dragen, die duurder is dan dat iemand zijn jaarsalaris is. Dan denk ik dat jij een mongooltje bent, aangezien je bij Zalando gaat shoppen, en vervolgens gaat mekkeren om een paar dagen levertijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe is dit ooit een ''pauperwinkel'' sinds ze alle soorten merken verkopenmongooltje
Noem er eens een danquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als jij pretendeert een horloge te dragen, die duurder is dan dat iemand zijn jaarsalaris is. Dan denk ik dat jij een mongooltje bent, aangezien je bij Zalando gaat shoppen, en vervolgens gaat mekkeren om een paar dagen levertijd.
Oftewel bestel bij een kwaliteitswinkel lutser.
Niet weten wat voorn bedrijf het isquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan moet je wel faalhaas^99 zijn als je dan geen fatsoenlijke baan kan vinden
Jij hebt het over dat je in een magazijn werkt en niet alles in 10 min kan pakken. Het bedrijf lijkt me verder niet zo relevant. Je bent gewoon orderpickerquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:42 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Niet weten wat voorn bedrijf het is
Gelijk pauper conclusies trekken
kanker hard janken om paar dagen levertijd
Blijf lekker op je zolder. Heeft niemand last van je.
Zeg maar wat je besteld hebt, dan heb ik zo een sneller/beter alternatief. Tis niet zo dat Zalando ook maar enigzins exclusief is ofzo.quote:
Het is vooral dan ook de combinatie van spullen die ik nodig had die het makkelijk maakte om het in een keer daar te bestellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeg maar wat je besteld hebt, dan heb ik zo een sneller/beter alternatief. Tis niet zo dat Zalando ook maar enigzins exclusief is ofzo.
Wat maakt het uit?quote:
quote:
Jij wilt dat ik er 1 noem, dan moet ik natuurlijk wel weten wat voor rotzooi je besteld hebt hè?quote:
Nee ik zit op m'n telefoon en heb geen zin om dat weer allemaal op te zoeken en te linken voor jouw zielige zieltjequote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Jij wilt dat ik er 1 noem, dan moet ik natuurlijk wel weten wat voor rotzooi je besteld hebt hè?
Ah, ik begrijp het.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee ik zit op m'n telefoon en heb geen zin om dat weer allemaal op te zoeken en te linken voor jouw zielige zieltje
Dit ^quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Paksoi het volgende:
Als ik bij zalando op maandag iets bestel, heb ik het woensdag al in huis hoor. Maar het kan toch best zijn dat het artikel dat je wilt niet op voorraad is en besteld moet worden, waardoor de levertijd uitgesteld is?
2-4 dagen en het is weekend er tussenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Paksoi het volgende:
Als ik bij zalando op maandag iets bestel, heb ik het woensdag al in huis hoor. Maar het kan toch best zijn dat het artikel dat je wilt niet op voorraad is en besteld moet worden, waardoor de levertijd uitgesteld is?
Zalando is niets meer of minder dan een wehkamp oid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:41 schreef eend112 het volgende:
Voor de eckte eckte autisten zoals ik zijn kledingwinkels een echte no-go. Kledingverkoper("hooooi kan ik je helpen, lukt het allemaal, kan je het vinden, vind je dit niet iets!!??!"
"NEE IK WIL ALLEEN KIJKEN, K-I-J-K-E-N GODVERDOMME EN ANDERS ROEP IK JE WEL)
Enfin hiervoor heb je dus zalando. Echter heb ik 2 dagen geleden wat besteld en is de verwachte leverdag dinsdag.
Sorry hoor maar we leven toch fucking niet in 1893 dat dit zo lang moet duren. Nee ze hebben alleen een magazijn in fucking Duitsland. Nazi'sze willen gewoon geen werkgelegenheid voor de Nederlanders.
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef bepklep82 het volgende:
Verder ben ik het met je eens. Ik HAAT het als die verkopers als loopse teven achter je aan lopen.
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:13 schreef eend112 het volgende:
[..]mijn horloge is meer waard dan wat jij in een jaar verdient
Inderdaad, ook met lts-zwakstroom kan je goed geld verdienen!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Hahah kanker knuppel die je bentik heb ook een opleiding gedaan en die heb ik ook gehaald.
Je moet alleen niet zo zeiken en gewoon wachten. Je bent toch geen fucking poot of wel dan?
Ideale vriendin welquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Zalando is niets meer of minder dan een wehkamp oid.
En ik vind Zalando rete duur.
Verder ben ik het met je eens. Ik HAAT het als die verkopers als loopse teven achter je aan lopen.
Laat me met rust, ik weet wat ik wil en ik scan met één blik je hele fokking winkel.
Als je niets hebt ben ik weg. Als je wel iets hebt, dan zie je me wel bij de kassa
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Zalando is niets meer of minder dan een wehkamp oid.
En ik vind Zalando rete duur.
Laat me met rust, ik weet wat ik wil en ik scan met één blik je hele fokking winkel.
Als je niets hebt ben ik weg. Als je wel iets hebt, dan zie je me wel bij de kassa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |