Susteren is een kakker, geen hipster.quote:
Lezen is niet cool genoeg: Heb je een kek pinterest-plaatje voor me dat je me kunt appen...?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:04 schreef DjeDje het volgende:
Lees eerst het begrip hipster voordat je klaagt.
Hij klaagt over hun kleding en aangemeten stijl. Terwijl hij zelf net zo geforceerd daarmee bezig is. Met z'n kleding die zelfs Frank ouderwets vindt. Het gekoketteer met zijn 'bedrijf' en iedere week weer een unieke auto die hij wilt kopen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Susteren is een kakker, geen hipster.
Hahahaha dit iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij klaagt over hun kleding en aangemeten stijl. Terwijl hij zelf net zo geforceerd daarmee bezig is. Met z'n kleding die zelfs Frank ouderwets vindt. Het gekoketteer met zijn 'bedrijf' en iedere week weer een unieke auto die hij wilt kopen.
En dat bepaal jij zo eventjes tussen neus en lippen door. Dacht het niet ouwe vogelzoeker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:19 schreef Casiotone het volgende:
baarden en brillen zijn niet meer hipster want iedereen draagt ze tegenwoordig
ik bepaal niks, dat kun je zelf toch ook wel zien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat bepaal jij zo eventjes tussen neus en lippen door. Dacht het niet ouwe vogelzoeker.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:19 schreef Casiotone het volgende:
baarden en brillen zijn niet meer hipster want iedereen draagt ze tegenwoordig
ja op hipster geinspireerde kleding hangt bij H&M.. en als er iets niet hipster is is het wel H&Mquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:20 schreef DjeDje het volgende:
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=hipster
Hier staat dus eigenlijk dat hipsters anti mainstream zijn. En tegenwoordig is de "hipster style" (volgens men) mainstream.
Dus kunnen ze geen hipsters meer genoemd worden.
Beetje mind fuck.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |