Dat zullen we dan volgend jaar wel zien.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat is geen goed excuus voor een wereldkampioen.
punten vergelijken tussen 2 coureurs van 2 verschillende teamsquote:
Ferrari heeft een betere auto dan McLaren....quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
punten vergelijken tussen 2 coureurs van 2 verschillende teams
De tweewekelijkse button/raikkonen/massa moet stoppen discussie..quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:58 schreef Jigzoz het volgende:
Is nou het idee dat we elkaars favorieten gaan afzeiken?
vandaar dat Magnussen en Button voor Alonso staan.....quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ferrari heeft een betere auto dan McLaren....
Over het algemeen is de Ferrari beter, maar hier speelt de krachtbron een grote rol.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
vandaar dat Magnussen en Button voor Alonso staan.....
Massa mss, Bottas is een eindbaas die gaat voor podium.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Gaan morgen lager eindigen dan ze nu staan, zoals altijd eigenlijk.
Mwoah, ik zie Bottas wel derde worden hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:03 schreef opreis het volgende:
[..]
ftfyquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Over het algemeen is de Ferrari Alonso beter, maar hier speelt de krachtbron een grote rol.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:03 schreef opreis het volgende:
[..]
winnen, omdat Rosberg Hamilton T-boned in de eerste chicane.
Wie moet ze voorbij gaan dan? Zie ze gewoon 3e en 4e blijven.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Massa faalt anders al enkele jaren, dat die nog in de F1 zit is voor mij een wonder.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wie moet ze voorbij gaan dan? Zie ze gewoon 3e en 4e blijven.
Dat Magnussen of Kimi hem van de baan knallen kan hij niks aan doen, in Spa had hij ook weer pech omdat er een stuk van de band van Lewis aan zijn vloer hing.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Massa faalt anders al enkele jaren, dat die nog in de F1 zit is voor mij een wonder.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Massa faalt anders al enkele jaren, dat die nog in de F1 zit is voor mij een wonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |