Public chats zijn al een tijdje uitgeschakeld wegens scamming en elo boosting blaat aangezien er verder niks meer gebeurde in die dingen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:57 schreef Popolo het volgende:
Ben ik nu de enigste of kan niemand in public chat rooms?
P.s. heb mijn broertjes account nu al bijna naar gold 4 weten te tillen, met bloed zweet en tranen.
haha die socres. Net een trollmatch normal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef blow... het volgende:
Ik wist nooit dat liandry zoveel damage kon doen totdat ik vanmiddag tegen jax ap cho mid amumu jungle blitz support en kogmaw adc moest. Holy shit je melt die hp tanks echtcho met roa no problem. True dmg tegen kogmaw? Oke. Amumu met 6000 hp? Dajumm. Jax trouwens 29 kills wordt gedelete door een ori met maar 15 kills en 22 assists
Nee hij is delayed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef blow... het volgende:
Heeft rito trouwens serieus een champ gereleased die towers kan herbouwen op 9/11
Edit: masterofnidlaee is weer aan het streamen
Heimerdingerquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef blow... het volgende:
Heeft rito trouwens serieus een champ gereleased die towers kan herbouwen op 9/11
Edit: masterofnidlaee is weer aan het streamen
ik was ziek goed bezig netals jax. Niet heel raar tbh.quote:Op zondag 14 september 2014 13:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
haha die socres. Net een trollmatch normal.
ohjaquote:Op zondag 14 september 2014 14:13 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Nee hij is delayed.
Die nieuwe textures zijn gewoon meer basic gemaakt, minder details.
[ afbeelding ]
Wat een downgradequote:Op zondag 14 september 2014 14:13 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Nee hij is delayed.
Die nieuwe textures zijn gewoon meer basic gemaakt, minder details.
[ afbeelding ]
Het was ook een grapjequote:
waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:53 schreef blow... het volgende:
Zijn er trouwens nog old school mensen die 9 0 21masteries gaan op ap mids?
Wat helpt het tegen shaco?quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef blow... het volgende:
Oh en koop geen rode trinkets want die leveren niks op als de enemy niet ward. Aleen tegen teemo shaco etc.
rode trinket kopen gaat niet helpen tegen shaco. Hij komt tevoorschijn wanneer het te laat is suffert.quote:
ik heb het over de boxes en als hij wegrent. Nee shaco juked mij niet.quote:Op maandag 15 september 2014 07:59 schreef dustbrain het volgende:
[..]
rode trinket kopen gaat niet helpen tegen shaco. Hij komt tevoorschijn wanneer het te laat is suffert.
hier ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op maandag 15 september 2014 09:20 schreef dustbrain het volgende:
Waarom post ik hier teriwjl BG en jajong de enige reden waren waarom ik hier kwam. Nu is het focking saai en ik kom hier nog steeds.
Ga weg kensei jij bent hier om noobs te bashen. GA WEG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |