abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games donderdag 11 september 2014 @ 11:16:33 #101
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_144415494
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:55 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom? Silver is geen GOD elo of zo. Je kan gold worden in 1 maand als je kennis hebt van andere mobas.
Dan moet je wel flink doorspelen en ook mazzel hebben qua team.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_144415611
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:55 schreef dustbrain het volgende:
Waarom? Silver is geen GOD elo of zo. Je kan gold worden in 1 maand als je kennis hebt van andere mobas.
Het is alles behalve een GOD elo. Dat iets geen God elo is, betekent niet dat er geen verwachting tegenover kan staan.
pi_144415628
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:16 schreef Fathom het volgende:

[..]

Dan moet je wel flink doorspelen en ook mazzel hebben qua team.
Nope, alleen flink doorspelen. Mazzel gaat niet op als je veel games speelt.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is alles behalve een GOD elo. Dat iets geen God elo is, betekent niet dat er geen verwachting tegenover kan staan.
In ieder geval niet dat wat jij ertegenover hebt gezet. Ik kan zat kennisloze mensen die gewoon makkelijk silver 3-1 zijn
We're slowly approaching inevitable death.
pi_144416169
Mijn inziens is Silver júist de divisie waar je mee kan met de rest als je ofwel wat kennis mist van het spel / champs ofwel juist de skill mist.

Je kan nog zoveel weten van het spel, als je jezelf niet onder contole kan houden en constant de verkeerde knoppen in ramt kom je niet ver.
pi_144416652
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:55 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom? Silver is geen GOD elo of zo. Je kan gold worden in 1 maand als je kennis hebt van andere mobas.
Ik denk dat hij zichzelf te hoog inschat want is niet bronze dus goed.
Als ik zie dat in silver dragon vaak niet wordt gedaan of als je 100x pinged ze liever minions farmen. T vaker op call of duty lijkt dan strategie game en mensen 1v5 gaan omdat ze denken een kill te halen denk ik dat brons en silver niet veel verschilt.

Ik ben wel van mening dat ik veel beter kan worden door alle champs van binnen en buiten te kennen (cd, dmg range etc). Maar dat leren begint meer op werken te lijken dan een spel en voorlopig is dat niet nodig in silver.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_144424523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:22 schreef yamiown het volgende:

[..]

Dit dus.
Speelde gisteren met een Silver1 speler die haarfijn dingen uit kon leggen als MIA en CC (wat de betekenis ervan was).
Daarnaast vroeg hij om de haverklap wat bijvoorbeeld de passive van WW is of de cooldown van Orianna.
d1 hier en weet de cooldown van orianna ook niet
🔒
pi_144424916
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:02 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zichzelf te hoog inschat want is niet bronze dus goed.
Als ik zie dat in silver dragon vaak niet wordt gedaan of als je 100x pinged ze liever minions farmen. T vaker op call of duty lijkt dan strategie game en mensen 1v5 gaan omdat ze denken een kill te halen denk ik dat brons en silver niet veel verschilt.

Ik ben wel van mening dat ik veel beter kan worden door alle champs van binnen en buiten te kennen (cd, dmg range etc). Maar dat leren begint meer op werken te lijken dan een spel en voorlopig is dat niet nodig in silver.
Ja zo zou je het spel kunnen leren. Beter is eigenlijk als je gewoon bij een paar champions blijft. Zelfs als je alle champs kent is het erg moeilijk om plays te maken tegen die champion wanneer het moment daar is omdat de speler in kwestie zijn capiciteiten beter kent. Dus als je gewoon 1-2 champions speelt kun je veel vaker een goede play maken puur door eigen-champion ervaring.

Het spel komt eigenlijk neer op gebruik maken van de ander zijn fouten, en als je vaak dezelfde champion spamt maak je na een aantal potjes veel minder fouten dan de gemiddelde silver speler.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_144425881
Wie zei ookalweer: you dont have to outplay your opponents, just wait for them to outplay themselves. ? Nou dat dus _O_
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 11 september 2014 @ 17:15:05 #109
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_144426064
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:31 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

d1 hier en weet de cooldown van orianna ook niet
Orianna ult* en die weet je toch wel ongeveer.
pi_144428076
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:15 schreef yamiown het volgende:

[..]

Orianna ult* en die weet je toch wel ongeveer.
sommige getallen komen met cdr nogal kut uit :{
Because you know i'm all about that ass
pi_144429176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:02 schreef SlevinX het volgende:
Ik denk dat hij zichzelf te hoog inschat want is niet bronze dus goed.
Als ik zie dat in silver dragon vaak niet wordt gedaan of als je 100x pinged ze liever minions farmen. T vaker op call of duty lijkt dan strategie game en mensen 1v5 gaan omdat ze denken een kill te halen denk ik dat brons en silver niet veel verschilt.

Ik ben wel van mening dat ik veel beter kan worden door alle champs van binnen en buiten te kennen (cd, dmg range etc). Maar dat leren begint meer op werken te lijken dan een spel en voorlopig is dat niet nodig in silver.
Absoluut niet. Ik zei niets voor niets dat ik me schaam. Die kerel z'n opmerking was gewoon weer een herinnering aan hoe slecht ik/mijn divisie is of kan zijn.
pi_144429394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:42 schreef dustbrain het volgende:

Het spel komt eigenlijk neer op gebruik maken van de ander zijn fouten, en als je vaak dezelfde champion spamt maak je na een aantal potjes veel minder fouten dan de gemiddelde silver speler.
Het is natuurlijk makkelijker om fouten te herkennen wanneer je de abilities van de tegenstander kent. Als een Ahri bv 3x d'r ult activeert om bij jou te komen en faalt weet je dat ze (mits flash niet up is) geen escape meer heeft om een bep. activitie van jou te dodgen.
pi_144438434
LCS Promo's Millennium - Unicorns Of Love,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar het volgende potje.

[ Bericht 42% gewijzigd door Barbewire op 11-09-2014 23:44:57 ]
pi_144439495
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is natuurlijk makkelijker om fouten te herkennen wanneer je de abilities van de tegenstander kent. Als een Ahri bv 3x d'r ult activeert om bij jou te komen en faalt weet je dat ze (mits flash niet up is) geen escape meer heeft om een bep. activitie van jou te dodgen.
Dat is eigenlijk meer basiskennis. Dat leer je gewoon door abilities te lezen. Het ging hier meer om range/dmg, etc
We're slowly approaching inevitable death.
pi_144441921
SPOILER: lcs spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144470830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:39 schreef dustbrain het volgende:
Dat is eigenlijk meer basiskennis. Dat leer je gewoon door abilities te lezen. Het ging hier meer om range/dmg, etc
Basiskennis zoals kennis dat AD Nida OP is?
pi_144473209
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Basiskennis zoals kennis dat AD Nida OP is?
Dat is geen basiskennis. Als je bv bot adc speelt hoef je geen kennis te hebben van hoe OP nidalee laned.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_144473977
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:32 schreef dustbrain het volgende:
Dat is geen basiskennis. Als je bv bot adc speelt hoef je geen kennis te hebben van hoe OP nidalee laned.
Je hebt moeite met redeneren, hè?
pi_144474519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je hebt moeite met redeneren, hè?
en jij hebt downsyndroom of niet?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_144478111
League of Legends has held up pretty well over the years, but it's getting a little long in the tooth. So with the Summoner's Rift update working its way through the Public Beta Environment, Riot has decided that it's time to slap a fresh coat of paint on its older champions and skins.

It's a big job, obviously, and so it's not going to happen all at once, but eventually the update will cover just about every champion and skin released prior to 2013. The updated textures will stick with a "visual hierarchy" that's part of the overall Summoner's Rift update, which aims to focus attention on key areas like characters' heads and weapons. "At the highest level, we want to ensure that everything looks consistent," the studio wrote, "and that the art always adds to, rather than detracts, from gameplay."


Skins will also be updated, although in some cases the changes will only affect a character's default appearance. "An example of this is a metal shader that we’re adding to Orianna's base texture, which will not be applied to the skins at this time," Riot wrote. "This is being done opportunely where we see a chance to do justice to the character's core identity."


Riot also noted that the texture updates won't have any impact on the releases of the Champions Updates. The first batch is expected to roll out on the PBE at 10 PDT tomorrow, and the job is planned to be complete by the time the Summoner's Rift update goes live.

http://m.pcgamer.com/2014(...)ss-to-old-champions/
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144485923
Yay lekker weer 5 potjes met trolls soelen zo. Promos naar silver 5 :P
Because you know i'm all about that ass
pi_144488346
Ben ik nu de enigste of kan niemand in public chat rooms?

P.s. heb mijn broertjes account nu al bijna naar gold 4 weten te tillen, met bloed zweet en tranen.
pi_144488739
Yes sta nu 2 0 in primos. Orianna _O_ 3 keer solo carry _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door blow... op 13-09-2014 18:27:00 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_144488924
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:57 schreef Popolo het volgende:
Ben ik nu de enigste of kan niemand in public chat rooms?

P.s. heb mijn broertjes account nu al bijna naar gold 4 weten te tillen, met bloed zweet en tranen.
Public chats zijn al een tijdje uitgeschakeld wegens scamming en elo boosting blaat aangezien er verder niks meer gebeurde in die dingen.
pi_144496204
Ik wist nooit dat liandry zoveel damage kon doen totdat ik vanmiddag tegen jax ap cho mid amumu jungle blitz support en kogmaw adc moest. Holy shit je melt die hp tanks echt _O_ cho met roa no problem. True dmg tegen kogmaw? Oke. Amumu met 6000 hp? Dajumm. Jax trouwens 29 kills wordt gedelete door een ori met maar 15 kills en 22 assists _O_
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')