Ben je hommo of wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef sanasoufi het volgende:
Ik had het kunnen weten. Zonder de allermooiste speler ter wereld op het veld: JORDY CLASIE
Kom op beetje aardig doen!quote:
Rot op.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kom op beetje aardig doen!
Strootman >>>>>>>>>>>>>>> Clasiequote:Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef Kiid het volgende:
Jordy "El Dirigento" Clasie. Hij wordt duidelijk gemist op het middenveld. No Clasie, no performance
Ze hebben 80 minuten met 10 spelers gespeeld, sukkel.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:37 schreef Michielos het volgende:
al die lui die zeiden: "eindelijk 4-3-3, dit varkentje zullen we wel eens ff gaan wassen", mogen zich nu ook achter de oren krabben.. wat een epic fail dit, geen kans gehad
alsof ze anders wel kans gehad hebbenquote:Op donderdag 4 september 2014 22:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ze hebben 80 minuten met 10 spelers gespeeld, sukkel.
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
alsof ze anders wel kans gehad hebbendie van persie heeft geen bal goed geraakt, speelde ie uberhaupt?
wij zullen dit varkentje wel eventjes wassen, 0-4 voor nederlandquote:
Doet mij denken aan de het stereotype jonge hooligan inclusief Nike pet.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:39 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Ventjes van 20 met vol getatoeëerde armen
Hi ha ho goeden grabquote:Op donderdag 4 september 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Strootman >>>>>>>>>>>>>>> Clasie
Nee, dat wist ik niet. Jammer voor Nederland dus. Zonder Jordy was deze hele wedstrijd zinloos. Ik wens Feyenoord ook veel sterkte, want geen Jordy = verliezen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:03 schreef Bombvis het volgende:
Clasie was 'geblesseerd' en heeft zichzelf afgemeld, dat weet je toch wel?
Net zoals Gerald Vanenburg nooit een leider kon zijn, kan Clasie dat ook nietquote:Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef Kiid het volgende:
Jordy "El Dirigento" Clasie. Hij wordt duidelijk gemist op het middenveld. No Clasie, no performance
Je hebt het helemaal fout daar Sanasoufi. De top 10 is namelijk dit:quote:Op donderdag 4 september 2014 23:43 schreef sanasoufi het volgende:
nee, die Italianen vind ik maar niets.....top 10 blijft er zo uitzien:
10. Karim Benzema
9. Cesc Fabregas
8. Toni Kroos
7. Dani Alves
6. Franck Ribery
5. Sergio Busquets
4. Fernando Torres
3. Arjen Robben
2. Angel Di Maria
1. Jordy Clasie
Ik prefeer natuurlijk coaches, want die zijn ouder + die hoef ik niet te verzorgen wanneer ze blessures oplopen en op de bank gaan liggen:
5. Frank de Boer
4. Josep Guardiola
3. Roberto Mancini
2. Louis van Gaal
1. Jose Mourinho
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |