zeker een mooi sample pakketjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:25 schreef BoyB het volgende:
Uiteindelijk dit gekocht op ebay:
http://www.ebay.com/itm/6(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
Mooi pakketje om uit te proberen voor slechts 5,19
klinkt als een Topperquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:48 schreef Ubershave het volgende:
Het is een heerlijk kwastje! Lekker zacht, goede springy backbone. Schuimt als een malle!
Link pls.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:41 schreef Captain_koek het volgende:
Heren!
Op kickstarter.com onder het kopje design staan twee nieuwe designs van de double edge razors.
Ziet er erg leuk/interressant uit
^Waar heb je 'm gekocht?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:27 schreef Ubershave het volgende:
Jup, ikke!
Fijn spul, zeker te weten. Niet al te overdreven sterk geurtje, licht zoetig naar mijn mening.
Fijn voor de huid en vooral niet overdreven duur.
Ik had liever gezien dat ze gewoon een nieuwe adjustable maken, dat systeem is betrouwbaar en vertrouwd, tenzij het patent nog niet is verlopen van Gillette?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef marzman het volgende:
Een scheerkop met meerdere scheerkoppen voor 70 dollar. Het idee is wel leuk, maar voor dat geld kun je ook wel drie complete razors kopen en de Muhle scheerkoppen (R41/R89) zijn ook los te koop, alleen heb je dan natuurlijk geen American stainless steel :p
Die andere snap ik helemaal niet. Een DE mesje dat maar aan een kant gebruikt wordt in een verende scheerkop. Op zich zou ik het voordeel nog snappen als het mesje in een soort verende cardridge kwam waardoor hij automatisch de juiste hoek maakt (zoals een cardridge maar dan met slechts een mesje er in), maar in dat filmpje ziet het er niet zo uit en bovendien zijn die mesjes dan veel te groot. Breek de mesjes dan in elk geval dan is en de scheerkop kleiner en het kostenargument pakt nog beter uit (mesjes halveren weer in prijs)
de krabber gaat van stand 1 naar 6, daarvoor heb je die onderplaten nodig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:37 schreef Thorical het volgende:
Op zich valt $ 70,-- toch wel mee voor een roestvaststalen krabber?
Maar net als ik het nut van een adjusteble niet inzie vind ik die 3/6 onderplaten van scheerkoppen ook niet veel toevoegen.
Maar het is natuurlijk altijd leuk voor erbij..
Dat had ik ook wel leuk gevonden inderdaad als ze dat voor een redelijke prijs gingen maken. Dat American made gedoe daar wil ik ook niet te veel extra voor betalen :pquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze gewoon een nieuwe adjustable maken, dat systeem is betrouwbaar en vertrouwd, tenzij het patent nog niet is verlopen van Gillette?
Dat snap ik. Maar ik gebruik mijn Fatip en bijna nooit iets anders meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de krabber gaat van stand 1 naar 6, daarvoor heb je die onderplaten nodig.
het systeem is ook wel gevoelig als je 1 van die platen kwijt raakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:58 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik gebruik mijn Fatip en bijna nooit iets anders meer.
Soms een merkur 34c maar dat is het eigenlijk wel. In de toekomst misschien een 37c slant.
Maar ik ben niet iedere dag aan het goochelen met krabbers, die anders wel in een doosje liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |