Opnieuw, oprolden was wat overdreven.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
Leg mij eens uit, waar zit nou precies het probleem in dit elftal? Als je kijkt naar de elf die Italië oprolden in 2008:
[ afbeelding ]
Van der Sar is natuurlijk een betere keeper, maar op keepersblunders verliezen we niet. Dus dat is irrelevant. De Jong en Kuyt spelen nog. Zijn Ooijer - Boulahrouz - Mathijsen dan zo veel beter dan wat we nu hebben staan?
V Nistelrooy, Sneijder, vd Vaart en De Jong in vorm etcquote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
Leg mij eens uit, waar zit nou precies het probleem in dit elftal? Als je kijkt naar de elf die Italië oprolden in 2008:
[ afbeelding ]
Van der Sar is natuurlijk een betere keeper, maar op keepersblunders verliezen we niet. Dus dat is irrelevant. De Jong en Kuyt spelen nog. Zijn Ooijer - Boulahrouz - Mathijsen dan zo veel beter dan wat we nu hebben staan?
3-0 is wel degelijk oprollenquote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Opnieuw, oprolden was wat overdreven.
Frankrijk en Italië waren toen ook ver over hun top. Bleek in 2010 ook . Beiden hebben nu eindelijk door geselecteerd.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Uitslag 3-0, schoten op doel 11-5. Ik kan me die wedstrijd niet goed genoeg voor de geest halen om te zeggen of die vijf kansen van Italië allemaal levensgroot waren maar in elk geval was Oranje oppermachtig.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit, sommige mensen snappen het gewoon niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Los van het destijds betere voor, achter en middenveld maakt het niet zoveel verschil.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
v Bronckhorst vergeten...quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Groby het volgende:
[..]
V Nistelrooy, Sneijder, vd Vaart en De Jong in vorm etc
Hint1: Hij doet iets met voetbal.quote:
Toine van Peperstraten!quote:Op donderdag 4 september 2014 22:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hint1: Hij doet iets met voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |