Niets gemist. Ik keek alleen maar om onze nieuwe keeper te zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gekeken
Ze zijn verder ook totaal niet te vergelijken, De Boer wil een vast systeem en wil jongens die vanuit dat systeem voetballen. Dat maakt zijn ploeg, ongeacht de tegenstander.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet enkel, nee. Natuurlijk. En het is ook zeker weten knap wat de Boer doet, maar een tactisch genie vind ik hem (nog) niet. Zeker niet vergeleken met Hiddink. Dus als hier dan Hiddink helemaal de grond in wordt geboord omdat hij in zijn eerste wedstrijd toevallig 2-0 achter staat bij rust en dan De Boer wordt gebruikt als argument, dan ga ik niet braaf meeleuten omdat De Boer vier keer kampioen is geweest, nee.![]()
Wil wel zien wat De Boer doet bij zijn volgende club. Als 'ie ooit nog weg gaat.
Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt wel alsof hij een beetje stilstaat in de tijd ofzo. Zijn laatste prestaties waren bijna 10 jaar geleden bij PSV, daarna heeft hij niet echt iets noemenswaardigs gepresteerd.quote:
Nauwelijks gezien in de Bundesliga.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het juist wel. Op de counter levens gevaarlijk. In een team wat het spel maakt heb je er minder aan.
Laat hem zich eerst maar eens aanpassen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nauwelijks gezien in de Bundesliga.
Met Sjelsie was hij ook goed hoor. Bijna finale Champions League toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt wel alsof hij een beetje stilstaat in de tijd ofzo. Zijn laatste prestaties waren bijna 10 jaar geleden bij PSV, daarna heeft hij niet echt iets noemenswaardigs gepresteerd.
Gaat weer een gevalletje Dost worden, let maar op.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laat hem zich eerst maar eens aanpassen.
Dost mocht willen dat hij topscoorder van de Serie A was.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat weer een gevalletje Dost worden, let maar op.
Van der Wiel speelt idd nooitquote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Guus gelijk weer Affellay en Van der Wiel oproept die niks gepresteerd hebben de afgelopen jaren is precies wat er mis is met hem en precies waar ik bang voor was.
Van der Wiel nooit iets gepresteerd de afgelopen jaren?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Guus gelijk weer Affellay en Van der Wiel oproept die niks gepresteerd hebben de afgelopen jaren is precies wat er mis is met hem en precies waar ik bang voor was.
Van der Wiel niets gepresteerd?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo goed is de Serie A nou ook weer niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dost mocht willen dat hij topscoorder van de Serie A was.
Van der Wiel was ook meegegaan als hij niet geblesseerd was.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van der Wiel zou onze rechtsback zijn op het WK als die niet geblesseerd was. Vaste waarde bij PSG, doe je niet slecht.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Guus had René ook opgeroepen, maar die kwam niet opdagen.
Voor Dost wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zo goed is de Serie A nou ook weer niet.
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Guus had René ook opgeroepen, maar die kwam niet opdagen.
Nee, jij?quote:
Haha Wijnaldem xDquote:Op donderdag 4 september 2014 22:01 schreef Adames het volgende:
En Afellay is nou ook niet bepaald gek ten opzichte van een De Guzman of Wijnaldem
De paal? Of lat?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:02 schreef Tchock het volgende:
Een schot op doel van grote afstand dat niet over/naast gaat en ook niet in het goal. Dat is best wel een zeldzaamheid.
en dat moet je niet doen he??quote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-0.
Martins Indi legde een Italiaan om.
Spitsquote:Op donderdag 4 september 2014 22:09 schreef Adames het volgende:
Wacht. wat de neuk
Waar gaat Pieters spelen
We hebben nu geen Ruudquote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
Leg mij eens uit, waar zit nou precies het probleem in dit elftal? Als je kijkt naar de elf die Italië oprolden in 2008:
[ afbeelding ]
Van der Sar is natuurlijk een betere keeper, maar op keepersblunders verliezen we niet. Dus dat is irrelevant. De Jong en Kuyt spelen nog. Zijn Ooijer - Boulahrouz - Mathijsen dan zo veel beter dan wat we nu hebben staan?
Engelaarquote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
Leg mij eens uit, waar zit nou precies het probleem in dit elftal? Als je kijkt naar de elf die Italië oprolden in 2008:
[ afbeelding ]
Van der Sar is natuurlijk een betere keeper, maar op keepersblunders verliezen we niet. Dus dat is irrelevant. De Jong en Kuyt spelen nog. Zijn Ooijer - Boulahrouz - Mathijsen dan zo veel beter dan wat we nu hebben staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |