quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als er een play count was op mijn telefoon kon ik je laten zien dat ik het album al meer dan 80x beluisterd heb.
21. En ze heeft geen irritante stem.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:47 schreef Aiciu het volgende:
Ze heeft een irritante stem maar de rest maakt alles goed, al ze 22 is ofzo is ze kk geil
Ze is schattig maar zo speciaal is ze ook weer niet of zo'n schoonheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Je bent niet verliefd, je wilt haar gewoon gruwelijk hard kapotnaaien. Is niet erg hoor, ik zou ook het liefst een paar weken opsparen en dan in een keer die snol met 3l zaad willen volstorten
quote:
quote:
wat wel?quote:Op zondag 7 september 2014 11:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze is schattig maar zo speciaal is ze ook weer niet of zo'n schoonheid.
Negerhoerenquote:Op zondag 7 september 2014 11:48 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is haar vriend? Oh my lord.
Knappe mensen zijn niet aantrekkelijk? Neger wat?quote:Op zondag 7 september 2014 12:40 schreef Vasion het volgende:
Knap meisje, maar totaal niet aantrekkelijk.
Word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.
Hijs hommoquote:Op zondag 7 september 2014 13:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Knappe mensen zijn niet aantrekkelijk? Neger wat?
Die twee hoeven niet samen te vallen, nee. Algemeen bekend, toch?quote:Op zondag 7 september 2014 13:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Knappe mensen zijn niet aantrekkelijk? Neger wat?
Is dat zoiets als seks en liefde?quote:Op zondag 7 september 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die twee hoeven niet samen te vallen, nee. Algemeen bekend, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |