Zonder schuldgevoel fappen op haar omdat ze toch geen 12 maar al volwassenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:51 schreef Bestelbus het volgende:
ariana grande![]()
![]()
![]()
![]()
die bitch lijkt 12 ofzo
dan denk ik niet dat jij ooit een 12 jarige heb gezienquote:Op donderdag 4 september 2014 21:51 schreef Bestelbus het volgende:
ariana grande![]()
![]()
![]()
![]()
die bitch lijkt 12 ofzo
Ja. Hoezo?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:02 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Er was hier toch een user die beweerde haar neef te zijn?
Die kan misschien wel wat regelen voor TSquote:
Dit vind ik toch ergens wel een beetje creepy. Zo veel foto's waar ze zelf niet eens van door heeft dat ze genomen worden. Als ze niet bekend zou zijn was je een stalker.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
hier een collectie ariana fotows
http://unodex.minus.com/mbiZYY1MpEl7vG
tregten klagt
denk je dat ik al die fotows heb geupload ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dit vind ik toch ergens wel een beetje creepy. Zo veel foto's waar ze zelf niet eens van door heeft dat ze genomen worden. Als ze niet bekend zou zijn was je een stalker.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk je dat ik al die fotows heb geupload ofzo
Ja preciesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
best gay.
[..]
ok dus je praatte in algemene termen toen je je zei
grgr
Je vind het gay dat ik fan ben van een meisje?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
best gay.
[..]
ok dus je praatte in algemene termen toen je je zei
grgr
nee maar arianators is hoe ariana der 12 jarige meisjesfans noemtquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je vind het gay dat ik fan ben van een meisje?
Het is gay als ik zou zeggen ik ben belieber ofzo.
Arianators betekent gewoon "fan van Ariana". Dat sommige jongens aandacht vragen door zichzelf "Boyarianator" te noemen kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar arianators is hoe ariana der 12 jarige meisjesfans noemt
je mag best fan zijn maar arianator is alleen meisjes
gr
boyarianator? jezus wat een flikkersquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Arianators betekent gewoon "fan van Ariana". Dat sommige jongens aandacht vragen door zichzelf "Boyarianator" te noemen kan ik ook niks aan doen.
Ariana noemt ons tegenwoordig trouwens "my loves"quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
boyarianator? jezus wat een flikkers
volg je dr ook op twitter?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ariana noemt ons tegenwoordig trouwens "my loves"
ok je had gelijk jij bent 100% arianatorquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ze een tweet plaatst krijg ik een melding op mijn telefoon.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok je had gelijk jij bent 100% arianator
mijn excuus
neej alleen problem omdat ze live met dat liedje geil danstquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt.
Heb je haar nieuwe album al gehoord?
Als er een play count was op mijn telefoon kon ik je laten zien dat ik het album al meer dan 80x beluisterd heb.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neej alleen problem omdat ze live met dat liedje geil danst
quote:Op vrijdag 5 september 2014 07:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als er een play count was op mijn telefoon kon ik je laten zien dat ik het album al meer dan 80x beluisterd heb.
21. En ze heeft geen irritante stem.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:47 schreef Aiciu het volgende:
Ze heeft een irritante stem maar de rest maakt alles goed, al ze 22 is ofzo is ze kk geil
Ze is schattig maar zo speciaal is ze ook weer niet of zo'n schoonheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Je bent niet verliefd, je wilt haar gewoon gruwelijk hard kapotnaaien. Is niet erg hoor, ik zou ook het liefst een paar weken opsparen en dan in een keer die snol met 3l zaad willen volstorten
quote:
quote:
wat wel?quote:Op zondag 7 september 2014 11:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze is schattig maar zo speciaal is ze ook weer niet of zo'n schoonheid.
Negerhoerenquote:Op zondag 7 september 2014 11:48 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is haar vriend? Oh my lord.
Knappe mensen zijn niet aantrekkelijk? Neger wat?quote:Op zondag 7 september 2014 12:40 schreef Vasion het volgende:
Knap meisje, maar totaal niet aantrekkelijk.
Word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.
Hijs hommoquote:Op zondag 7 september 2014 13:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Knappe mensen zijn niet aantrekkelijk? Neger wat?
Die twee hoeven niet samen te vallen, nee. Algemeen bekend, toch?quote:Op zondag 7 september 2014 13:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Knappe mensen zijn niet aantrekkelijk? Neger wat?
Is dat zoiets als seks en liefde?quote:Op zondag 7 september 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die twee hoeven niet samen te vallen, nee. Algemeen bekend, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |