quote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
hier een collectie ariana fotows
http://unodex.minus.com/mbiZYY1MpEl7vG
tregten klagt
scheer je weg haterquote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef darkmond het volgende:
Kutmuziek. Kan d'r stem niet uitstaan. Haar kop trouwens ook niet.
Ben je homoseksueel dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef darkmond het volgende:
Kutmuziek. Kan d'r stem niet uitstaan. Haar kop trouwens ook niet.
quote:
Nee. Maar de manier van hoe ze op elke foto staat gewoonquote:
Deze man weet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat is Ali, een buitenlander, die heeft liever iemand met een snor en rughaar.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen die dit niet lekker vinden.
ben geen satanist manquote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had idd nie verwacht dat een satanist zon engel lekker zou vinde
ik mis wel der rode haarquote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet slecht nee. Maar die stem gewoon... bleh.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
zelden iemand zo goed live hore zinge
10 kg make upquote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen zonder make-up lekker vindenquote:
Nee man, check die hele laag op haar gezicht. Ik walg daar gewoon vanquote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is wel cute, alleen oogt ze zo jong door haar geringe lengte en haar kinderlijke gezichtje.quote:
Niet janken, is gewoon een lekker wijf.quote:
Ze weegt 30 kg, daar kan nooit 10 kg make-up opquote:
Vergeet vooral niet dat geile kinderlijke stemmetje. Stel je eens voor dat je haar laat squirten.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ze is wel cute, alleen oogt ze zo jong door haar geringe lengte en haar kinderlijke gezichtje.
ik ken haar al langer, maar ze is pasgeleden door de radio opgepikt waardoor mijn interesse opnieuw gewekt is.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je hebt weer een nieuw tienersterretje gevonden?
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat geile kinderlijke stemmetje. Stel je eens voor dat je haar laat squirten.
Praat niet alsof je d'r buurjongen bent.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ken haar al langer, maar ze is pasgeleden door de radio opgepikt waardoor mijn interesse opnieuw gewekt is.
Ja, gewoon goed, zoals je er 10tallen ziet als je eens in een stad rondloopt.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ziet er gwn nog goei uit zonder makeup
dat jij dr niet speciaal vind betekent niet dat andere dat vindenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, gewoon goed, zoals je er 10tallen ziet als je eens in een stad rondloopt.
Wat is er zo speciaal aan haar... Dat snap ik nou alleen niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jij dr niet speciaal vind betekent niet dat andere dat vinden
tis echt maar wat je speciaal vind.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jij dr niet speciaal vind betekent niet dat andere dat vinden
alleen de eckte eckte victorious fans zullen dat wetenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan haar... Dat snap ik nou alleen niet.
idool? is gwn een van de namen waar ik keihard op fapquote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Ben wat te oud om idooltjes te hebben ook.
Betekend niet dat ze niet bovengemiddeld knap is.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
tis echt maar wat je speciaal vind.
Vind wel dat er wel meiden op mijn school rondlopen die minstens zo mooi zijn...
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat geile kinderlijke stemmetje. Stel je eens voor dat je haar laat squirten.
Dan fap ik toch liever op iets met meer vrouwelijke vormen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idool? is gwn een van de namen waar ik keihard op fap
okquote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Dan fap ik toch liever op iets met meer vrouwelijke vormen.
Op iets meer plastics bedoel je?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Oehh dan mag je wel wat oordopjes kopenquote:
Een Lolo Ferrari voor jou:quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Probeer het nog eens!quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oehh dan mag je wel wat oordopjes kopen
[..]
Een Lolo Ferrari voor jou:
[ afbeelding ]
kan gebeuren soms maar liever nietquote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Op iets meer plastics bedoel je?
Ariana is puur natuurquote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
kan gebeuren soms maar liever niet
Less is minderquote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
kan gebeuren soms maar liever niet
Dude, spoiler die shit ofzo.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:30 schreef PausNicolaas het volgende:
Voor Professeur:![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
bah nicolaas verpest dit topiek nou nog nie erger met die lellike shit
Lolo Ferrari niet focking geil vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lolo Ferrari niet focking geil vinden
Wat een bak, wanneer word je 13?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meestal het eerste filmpje wat ik tegenkom op youjizzquote:Op donderdag 4 september 2014 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deels eens waar jij op geilt dan?
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
meestal het eerste filmpje wat ik tegenkom op youjizz
wat als dat n filmpie is van iemand die n cumshot doe op een fotow van ariana?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
meestal het eerste filmpje wat ik tegenkom op youjizz
moe ik er een poste?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als dat n filmpie is van iemand die n cumshot doe op een fotow van ariana?
wel ja, wat op de eerste pagina staat, ik zoek niet echt heel veel, ze moet wel goeie jetsers hebbenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als dat n filmpie is van iemand die n cumshot doe op een fotow van ariana?
https://twitter.com/arianagrandequote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:36 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
wel ja, wat op de eerste pagina staat, ik zoek niet echt heel veel, ze moet wel goeie jetsers hebben
Dit dus:quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
liefst naturel dus
quote:
Bedankt voor deze tipquote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://twitter.com/arianagrande
volgens haar twitter is ze vanaaf in seattle dus ff vliegtuigie pakken en je kunt dr strax nog in de kont neme
ja was mijn handquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja was mijn hand
mattie van me maakte deze pic
jaloers?
hak al gezien jongequote:Op donderdag 4 september 2014 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
ff wat fowotjes van dr instagram gehosselt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:44 schreef PriesterB het volgende:
Hoax, want TS is een kaolo boeler.![]()
nee man chrome extensiequote:Op donderdag 4 september 2014 21:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hak al gezien jonge
hoe heb je die eigenlijk gesaved? Op PC zeker?
Die met die katten oortjes![]()
![]()
quote:
fucking barbaren taal praten en geen ABNquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |