Wat is er zo speciaal aan haar... Dat snap ik nou alleen niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jij dr niet speciaal vind betekent niet dat andere dat vinden
tis echt maar wat je speciaal vind.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jij dr niet speciaal vind betekent niet dat andere dat vinden
alleen de eckte eckte victorious fans zullen dat wetenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan haar... Dat snap ik nou alleen niet.
idool? is gwn een van de namen waar ik keihard op fapquote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Ben wat te oud om idooltjes te hebben ook.
Betekend niet dat ze niet bovengemiddeld knap is.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
tis echt maar wat je speciaal vind.
Vind wel dat er wel meiden op mijn school rondlopen die minstens zo mooi zijn...
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat geile kinderlijke stemmetje. Stel je eens voor dat je haar laat squirten.
Dan fap ik toch liever op iets met meer vrouwelijke vormen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idool? is gwn een van de namen waar ik keihard op fap
okquote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Dan fap ik toch liever op iets met meer vrouwelijke vormen.
Op iets meer plastics bedoel je?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Oehh dan mag je wel wat oordopjes kopenquote:
Een Lolo Ferrari voor jou:quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Probeer het nog eens!quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oehh dan mag je wel wat oordopjes kopen
[..]
Een Lolo Ferrari voor jou:
[ afbeelding ]
kan gebeuren soms maar liever nietquote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Op iets meer plastics bedoel je?
Ariana is puur natuurquote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
kan gebeuren soms maar liever niet
Less is minderquote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
kan gebeuren soms maar liever niet
Dude, spoiler die shit ofzo.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:30 schreef PausNicolaas het volgende:
Voor Professeur:![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |